Працював в 11 компаніях   20 років 1 місяць

FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Національний менеджер з продажу

«Сабріз»

FMCG

5 років 5 місяців

12.2017 - 05.2023

Національний менеджер компанії «Сабріз» з продажів в Україні.

Спеціалізація: розвиток дистрибуторів і продажів в Україні ТМ «Раптор», ТМ «Salton», ТМ «Forester»,ТМ «Gardex», ТМ «Deliss»,ТМ «Breesal», ТМ «Expel», ТМ «Salton Lady»,ТМ «Salton Sport»,ТМ «Salton Professional».

Кількість працівників в прямому підпорядкуванні – 5 чоловік. Основні обов’язки:

-контроль діяльності дистрибуторів в Україні ;

- проведення переговорів з ключовими клієнтами та ОПР дістрибуторів;

- Розробка стандартів компанії;

- контроль дебіторської заборгованості;

- Розробка стратегії розвитку торгових марок в рамках країни та каналів збуту ;

- Розробка трейд маркетингової стратегії розвитку торгових марок в рамках країни та каналів збуту ;

- планування об’ємів продаж (в розрізі торгових марок, штук, каналів збуту);

- бюджетування (планування маркетингових бюджетів на просування товару в розрізі територій і брендів);

- підбір персоналу, проведення співбесід ,створення посадових інструкцій;

- мотивація, навчання та розвиток персоналу;- контроль якості роботи регіональних менеджерів;

- пошук і розширення каналів збуту;

- дотримання інтересів і контроль правильності ведення цінової і територіальної політики компанії;

- маркетингові дослідження ринку країни;

- проведення онлайн навчання персоналу

Дивізіональний менеджер компанії «Сабріз» в центрально-західному регіоні

«Сабріз»

FMCG

2 роки 10 місяців

01.2015 - 11.2017

Спеціалізація: розвиток дистрибуторів і продажів в регіоні по ТМ «Раптор», ТМ «Salton», ТМ «Forester»,ТМ «Gardex», ТМ «Deliss»,ТМ «Breesal», ТМ «Expel», ТМ «Salton Lady»,ТМ «Salton Sport»,ТМ «Salton Professional».

Кількість працівників в прямому підпорядкуванні – 24 людини. Основні обов’язки:

- контроль діяльності дистрибуторів в регіоні;

- проведення переговорів з ключовими клієнтами;

- контроль дебіторської заборгованості;

- планування об’ємів продаж (в розрізі торгових марок, штук, каналів збуту);

- бюджетування (планування маркетингових бюджетів на просування товару в розрізі територій і брендів);

- контроль якості роботи торгової команди дистрибуторів;

- підбір персоналу, проведення співбесід;

- контроль якості роботи територіальних менеджерів;

- навчання торгової команди дистрибуторів методам продажів і представлення продукції в торгових точках;

- пошук і розширення каналів збуту;

- дотримання інтересів і правильності ведення цінової і територіальної політики компаній в регіоні;

- маркетингові дослідження ринку регіону;

Регіональний менеджер компанії «UPECO» в Західному регіоні

UPECO

FMCG

5 років 8 місяців

05.2009 - 01.2015

Спеціалізація: розвиток дистрибуторів і продажів в регіоні ТМ «Раптор», ТМ «Salton», ТМ «Forester»,ТМ «Gardex», ТМ «Deliss»,ТМ «Breesal», ТМ «Expel», ТМ «Salton Lady»,ТМ «Salton Sport»,ТМ «Salton Professional».

Кількість працівників в прямому підпорядкуванні – 14 осіб.

Основні обов’язки:

- контроль діяльності дистрибуторів в регіоні;

- ведення переговорів з ключовими клієнтами;

- контроль дебіторської заборгованості;

- планування об’ємів продаж (в розрізі торгових марок, штук, каналів збуту);- бюджетування (планування маркетингових бюджетів на просування в розрізі територій і брендів);

- контроль якості роботи торгової команди дистрибуторів;

- підбір персоналу, проведення співбесід;

- контроль якості роботи територіальних менеджерів;

- навчання торгової команди дистрибуторів методам продажів і представлення продукциії в торгових точках;

- пошук і розширення каналів збуту;

- дотримання інтересів і правильності ведення цінової і територіальної політики компаниій в регіоні;

- маркетингові дослідження ринку регіону;

Регіональний менеджер компанії «Водний мир» в Західному регіоні

«Водний мир»

FMCG

1 рік 1 місяць

04.2008 - 05.2009

Спеціалізація: розвиток дистрибуторів і продажів в регіоні.

Кількість працівників в прямому підпорядкуванні – 8 осіб.

Основні обов’язки:

- контроль діяльності дистрибуторів в регіоні;

- пошук та залучення нових дистрибуторів , оптових клієнтів ведення переговорів з ключовими клієнтами;

- контроль дебіторської заборгованості;

- планування об’ємів продажів;

- контроль якості роботи торгової команди дистрибуторів;

- подбір персоналу, проведення співбесід;

- контроль якості роботи територіальних менеджерів;

- навчання торгової команди дистрибюторів методам продажів і представлення продукції в торгових точках;

- пошук і розширення каналів збуту;

- дотримання інтересів і правильності ведення цінової і територіальної політики компаній в регіоні;

- маркетингові дослідження ринку регіона;

Менеджер відділу продажів «БМК» Білоцерківський молочний комбінат м. Біла Церква.

БМК

FMCG

7 місяців

06.2007 - 01.2008

З липня 2007 года - по лютий 2008 року - менеджер відділу продажів «БМК» Білоцерківський молочний комбінат м. Біла Церква.

Спеціалізація: розвиток дистрибуторів і налагодження прямих продажів в регіонах.

Кількість працівників в прямому підпорядкуванні – 2 людини. Основні обов’язки:

- ведення переговорів з дистрибуторами;

- розробка документації і стандартів компанії;

- планування об’ємів продаж.- підбір персоналу, проведення співбесід;

- навчання торгової команди методам продаж і представлення продукції в торгових точках;

- дотримання інтересів і правильності ведення цінової і териториальної політики компанії;

-Маркетингові дослідження ринку;

Регіональний директор корпорації «Фаннi» в Західному регіоні

ФАННІ

FMCG

1 рік 4 місяці

02.2006 - 06.2007

З березня 2006 року - по липень 2007 року - регіональний директор корпорації «Фаннi» в Західному регіоні (Львів, Рівне, Тернопіль, Закарпаття, Чернівці, Івано-Франківськ, Хмельницький, Луцьк).

Спеціалізація: розвиток прямих продажів в регіоні.

Кількість працівників в прямому підпорядкуванні –28 осіб.

Основні обов’язки:

- відкриття філіалу в м. Львів, розвиток прямих продаж. - контроль діяльності дистрибуторів в регіоні;

- веденння переговорів с ключовими клієнтами;

- контроль дебіторської заборгованості;

- планування об’ємів продаж;

- контроль якості роботи територіальних менеджерів;

- підбір персоналу, проведення співбесід;

- навчання торгової команди дистрибюторів методам продаж і мерчендайзингу торговых точках;

- пошук і розширення каналів збуту;

- дотримання інтересів і правильності ведення цінової і територіальної політики компаній в регіоні;

- маркетингові дослідження ринку регіону;

Менеджер з розвитку корпорації «Фаннi»

ФАННІ

FMCG

7 місяців

07.2005 - 02.2006

Спеціалізація: ведення і розвиток проектів, розвиток продажів корпорації в АР Крим.

Кількість працівників в прямому підпорядкуванні– 17 людей.

Спеціалізація: ведення і розвиток проектів, розвиток продажів корпорації в VIP-роздрібі м. Київ.Кількість працівників в прямому підпорядкуванні– 27 людей.

Регіональний менеджер корпорації «Фаннi» східний регіон (Донецьк, Луганськ).

ФАННІ

FMCG

6 місяців

01.2005 - 07.2005

Спеціалізація: розвиток і налагодження продажів в регіоні.

Кількість працівників в прямому підпорядкуванні –8 осіб.

Начальник відділу продаж ТОВ «Приват-Трейд» Черкаси

Приват-Трейд, ООО

FMCG

9 місяців

04.2004 - 01.2005

Спеціалізація:офіційний представник в Черкаському регіоні торгових марок «Вімм-Билль-Данн», «Рейнфорд», «Ласуня», «Святошино», «Волошкове поле».

Кількість працівників в прямому підпорядкуванні – 7 осіб.

виконавчий директор ТОВ «Обрій –Черкаси»

ТОВ Обрій-Черкаси

FMCG

5 місяців

11.2003 - 04.2004

Спеціализація: офиційний представник в Черкаській області торгових марок «Gillette», «Unilever», «SK Johnson», «NIVEA», «Johnson & Johnson ».

Кількість праівників в прямому підпорядкуванні – 39 осіб.

Начальник відділу продаж ТОВ «Капрі-Бтта», офіційного представника торгової марки «Ольвія-Бета» в Че

Капри-Бетта, Черкаси

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 місяців

04.2003 - 11.2003

Спеціалізація: оптові продажі побутової хімії, в-ва компанії «Ольвія Бета».

Кількість працівників в прямому підпорядкуванні – 13 людей.

Навчався в 2 закладах

Черкаський державний технологічний університет

Факультет: Економіка і управління.

Черкаси, 2011

Черкаський економіко-правовий коледж

Факультет: юридичний

Черкаси, 1997

Володіє мовами

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Тренинги

Київ, 2005

Оптимізація системи дистрибуціи" м. Дніпро грудень 2005р.Агентство: "Consulting 3 S agency" Бізнес- тренер: Олена Мельник.

“Ефективний менеджмент: від цілей до результатів" м. Дніпро квітень 2006р.Агентство: Консалтингова  компанія "КІМО" Бізнес - тренер: Григорій Хмельницький.

"Стратегічна сесія" м. Дніпро травень 2006р.Агентство: Консалтингова  компанія "КІМО" Бізнес- тренер: Григорій Хмельницький.

"Управління часом і делегування" м. Дніпро грудень 2006р.Агентство: "Info Manager" Бізнес- тренер: Людмила Богуш.

"Стратегія розвитку продаж" м. Дніпро квітень 2007р.Агентство: "Business system" Бізнес- тренер: Вадим Шепелєв.

"Дистрибуциія як бізнес процес" м . Дніпро червень 2007р.Агентство: "Business system"  Бізнес- тренер: Олег Великий.

"Фінанси не для фінансистів" м. Київ  грудень 2011р. Бізнес- тренер: Наталія Рафейчик. Алла Захарова."Технології дипломатії " м. Київ   січень 2012р.

Агентство: "Проект Людина "  

Додаткова інформація

Особисті якості:

Порядність.

Комунікабельність.

Відповідальність і виконавчість.

Бажання постійно самовдосконалюватися.

Володію лідерськими здібностями, вмію організовувати, вчити і націлювати команду на досягнення високих результатів, а також проконтролювати виконання поставлених цілей.

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорії «В» і «С», досвід водіння з 1995 року.

Особистий автомобіль Honda «Accord»

Комп'ютерні навички

досвідченний кориcтувач Word, Excel ,SPOT2D , PowerPoint,Outlook,1С

Ігор Леонідович

Комерційний директор, Національний менеджер по продажам, Девізійний менеджер,Регіональний менеджер

Львів

Готовий переїхати: Київ

46 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 1 день тому