Працювала в 5 компаніях 6 років 5 місяців
Державний сектор, Інтернет, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Менеджер напрямку публічні закупівлі
ЕЛЕКТРОННИЙ МАЙДАНЧИК ТЕНДЕР-ONLINE
Державний сектор
1 рік 1 місяць
06.2021 - 07.2022
- Забезпечення бездоганних показників компанії у напрямку взаємодії з клієнтами
- Підготовка нових представників Служби підтримки
- Побудова роботи Служби підтримки, впровадження CRM системи, налаштування внутрішніх процесів роботи
-Ведення ділового листування (в т.ч. засоба електронного документообігу), опрацювання вхідної кореспонденції, підготовка проектів відповідей, аналітичних/інформаційних довідок - -Консультаційна підтримка ключових клієнтів з питать організаці/участі в публічних закупівлях в т.ч. з питань застосування ЗУ "Про публічні закупівлі".
Фахівець з супроводу та підтримки клієнтів
ЕЛЕКТРОННИЙ МАЙДАНЧИК ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН
Державний сектор
1 рік 3 місяці
01.2020 - 04.2021
-Консультація клієнтів в телефонному режимі і online-чаті
-Оформлення заявок користувачів електронного майданчика -Сповіщення та передача інформації профільним підрозділам
-Ведення ділового листування з закірпленими клієнтами з питань публічних закупівель
-Контроль статусу делегованих завдань
Менеджер по роботі з клієнтами
COFFE-MAN
Інтернет
1 рік 7 місяців
02.2019 - 09.2020
-Оформлення, супровід та облік замовлень клієнтів
-Формування унікальних пропозицій з метою збільшення збуту продукції
-Підготовка аналітичної інформації, звітності, аналітика продажів
-Внесення планів та результатів продажів в 1С -Участь у підготовці презентацій, промоакцій.
Менеджер логістики
ОНЛАЙН МАГАЗИН PAMPIK
Інтернет
2 роки 4 місяці
11.2016 - 03.2019
-Оформлення, супровід та облік замовлень клієнтів
-Планування, організація, операційний супровід та контроль перевезень
-Підготовка аналітичної інформації, звітності з доставок
-Взаємодія з транспортними компаніями
-Контроль комплектності та оформлення заявок, товарно-супровідної документації.
Оператор Call-center
МЕРЕЖА РЕСТОРАНІВ ЄВРАЗІЯ
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
8 місяців
02.2014 - 10.2014
-Робота з базою клієнтів
-Робота з вхідною та вихідною лінією
-Робота з акційними пропозиціями
-Робота з 1С та CRM
-Pобота з запереченнями клієнтів.
Ключова інформація
- Нейтралізація конфліктних ситуацій
- Відмінні комунікативні навички
- Розв'язання проблем
- Міцна трудова дисципліна
- Увага до деталей
Навчалась в 1 закладі
Київський Славістичний Університет
МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН
Київ, 2009
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Центральний будинок офіцерів ЗС України
«Конструювання, моделювання, технологія обробки та пошиття одягу»
Карго Консалт
«Розробка та впровадження стандартів управління»
Додаткова інформація
ВМІННЯ
Програми Microsoft Office, Internet browsers, система ЛІГА:ЗАКОН, Visio, lucidchart, модулі аналітики (збір, систематизація та оцінка даних) та ін.
МАЙБУТНЬОМУ РОБОТОДАВЦЮ
Легко домовляюся з будь-якими клієнтами / колегами – вільно підтримую розмову.
В своїй роботі завжди думаю про результат.
Завжди доводжу справу до кінця, не спиняючись на піврезультаті.
Маю нестримне бажання до нових знань, викликів та звершень.
Анна Олександрівна
Анна Олександрівна
Менеджер із супроводу клієнтів
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 22 години тому