Працювала в 7 компаніях   10 років 2 місяці

Медіа / ЗМІ, Недержавні організації / NGO, АПК (Агропромисловий комплекс), Видавництва та Поліграфія, Фармацевтика

Фахівець з документообігу

Film.ua

Медіа / ЗМІ

10 місяців

10.2023 - 08.2024

Ведення документообігу та архівування юридичних документів (сканування, завантаження в 1С, перевірка наявності документів).

Ведення реєстрів документів, запит необхідної інформації.

Формування Excel таблиць по проєктам для реєстру наявної документації.

Організація підписання документів (подання на підпис, організація зустрічей з керівниками).

Підготовка, отримання, відправлення, реєстр юридичної кореспонденці.

Взаємодія з контрагентами для вирішення питань пов’язаних з документообігом.

волонтер

Благодійний фонд Ріната Ахметова, інші БО

Недержавні організації / NGO

10 місяців

03.2022 - 01.2023

Формування продуктових наборів. Також в інших організацій плетіння маскувальних сіток, допомога вразливим верстам населення. Виготовлення окопних свічок

фахівець

Агроіндустріальний холдинг МХП

АПК (Агропромисловий комплекс)

4 місяці

03.2021 - 07.2021

Ведення номенклатури. Підготовка звітів для перенесення даних з 1С в систему SAP. Робота з таблицями в EXCEL, використання формул (ВПР та інші).Пошук інформації в інтернеті.

Менеджер

Willson and Brown

Видавництва та Поліграфія

5 місяців

01.2020 - 06.2020

Виготовлення рекламної продукції, контроль якості, виявлення браку

Менеджер у сфері надання інформації, діловод

МК ТРК (ICTV)

Медіа / ЗМІ

2 роки

07.2017 - 07.2019

Ведення документообігу компанії: внесення документів в базу 1С 8.2, реєстрація, облік і

зберігання. Робота в програмі ЗУП, внесення ЦПХ договорів та оплат по ним.

• Формування щоквартальних звітів про використані музичні твори в ефірі телеканалу

(Закон України "Про авторське право і суміжні права")

• Щоденний збір необхідної інформації

• Робота в програмі для розпізнавання музичних композицій

• Участь в переговорах щодо оптимізації роботи

• Відправка кореспонденції (цінні листи)

Виконання завдань керівника юридичного відділу

hr менеджер

Елемент здоров'я, ТОВ, Фармацевтична компанія

Фармацевтика

2 місяці

04.2017 - 06.2017

• Пошук та відбір персоналу

• Проведення телефонних та особистих інтерв'ю

• Моніторинг ринку праці, закриття вакансій

Менеджер у сфері надання інформації, діловод

МК ТРК (ICTV)

Медіа / ЗМІ

5 років

02.2011 - 02.2016

• Ведення документообігу юридичного департаменту (облік договорів, додаткових угод,

внесення в базу 1С 8.2)

• Внесення реквізитів, графіків оплат за контрактами в базу 1С 8.2

• Облік і зберігання прийнятої і відправленої кореспонденції

• Формування щоквартальних звітів про використані музичні твори в ефірі телеканалу

Виконання завдань керівника юридичного відділу.

Навчалась в 1 закладі

КНУ им. Т.Г. Шевченка

Інститут філології, філолог

Киев, 2010

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Керівник відділу кадрів і соціально-трудових відносин

Киев, 2016

МАУП, курси підвищення кваліфікації за фахом - «Керівник відділу кадрів і соціально-

трудових відносин»

Під час навчання отримала теоретичні знання: основи трудового законодавства, кадрове 

діловодство, 1С:Зарплата та Управління Персоналом, методи пошуку і підбору, адаптація 

персоналу.

Навички роботи з комп'ютером:

Впевнений користувач ПК: 1C 8.2, MS Office - Word, Excel, Fine Reader, PDF Split and Merge, 

 

Українська академія танцю

Киев, 2006

Закінчила Українську академію танцю.

Додаткова інформація

Особисті якості

Відповідальна, легко навчаюся, комунікабельна, організована, наполеглива, з задоволенням допомогою людям

Софія Віталіївна

Фахівець з документообігу , мережевий маркетинг не турбувати

Київ

20 000 грн.

36 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Оновлено 2 години тому