Працював в 7 компаніях   11 років 10 місяців

Промисловість та Виробництво, Сили оборони України, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Генеральний директор

Narva Woodwork, Springfield NJ, USA

Промисловість та Виробництво

7 місяців

10.2023 - 05.2024

Функціональні обов’язки:

  • Антикризове управління діяльністю компанії, а саме:Організація та налагодження системи збуту продукції
  • Налагодження виробничих процесів каркасних меблів
  • Впровадження та налагодження фінансової та операційної звітності компанії
  • Управління персоналом компанії (рекрутінг, навчання, і т.д.)

Результати роботи:

  • Проведені заходи щодо залучення додаткового фінансування компанії, в тому числі за рахунок кредитування з боку постачальників (до рівня 25-30% від товарообігу компанії)
  • Впроваджена нова система ціноутворення, що збільшила валовий прибуток на 12%
  • Налагоджена система прозорої фінансової та операційної звітності в компанії
  • Налагоджена система внутрішнього документообігу в компанії по всьому бізнес-процесу: від прийняття замовлення клієнта до закриття дебіторської заборгованості
  • «З нуля» створений, навчений, працюючий відділ продажів (в подальшому ліквідований за браком коштів на утримання)
  • Зменшена кількість рекламацій щодо якості виробленої продукції на 50-60% (точний розрахунок не можливий за відсутності аналітики попередніх періодів)
  • Збільшена мережа постачальників матеріалів, комплектуючих та фурнітури для виробництва каркасних меблів з метою зменшення собівартості продукції

Військовослужбовець ЗСУ

ЗСУ

Сили оборони України

1 рік 1 місяць

03.2022 - 04.2023

  • Забезпечення обороноздатності держави
  • Операційний директор / директор з логістики (проектна робота).

    ООО «Алюпро Груп».

    Промисловість та Виробництво

    2 роки 5 місяців

    03.2018 - 08.2020

    Функціональні обов’язки:

    управління та реорганізація складської логістики, транспортної логістики, закупівлі та рівня товарних запасів (імпорт з Китаю, українські постачальники) та відділу контролю якості.

    Результати роботи:

    Організація складської логістики:

    • «з нуля» - сформована організаційна структура нового центрального складу; підібраний, навчений новий персонал, розроблені KPI та затверджені системи мотивації;
    • «з нуля» - організована робота нового центрального складу (2500 м2) (пошуки приміщень, підписання договору, реконструкція приміщення, оснащення складським обладнанням і т.д.);
    • сформований підрозділ контроля якості;
    • розроблені та затверджені регламенти/процедури роботи нового складу
    • розроблений комплекс технічних завдань для впровадження нової складської облікової програми;

    Організація транспортної логістики:

    • розроблена маршрутна мережа внутрішньої логістики та логістики клієнтських доставок;
    • укладені договори з необхідними транспортними компаніями;
    • розроблена система KPI для транспортної логістики;
    • налагоджена система роботи та звітності;
    • прийнятий на роботу ключовий спеціаліст, якому передана в роботу транспортна логістика.

    Організація управління запасами готової продукції:

    • розроблена система управління запасами на основі довгострокових і середньострокових планів продажів;
    • впроваджена процедура валідації планів продажів торгових відділів, система коригувань та відстеження результатів;
    • розроблені алгоритми розрахунку замовлень в залежності від каналів постачань;
    • розроблені та впроваджені KPI управління запасами;
    • сформований, навчений штат підрозділу управління запасами. Розроблені та затверджені системи мотивації;
    • сформований та реалізований блок технічних завдань для розробки програмного забезпечення;
    • блок управління запасами запущений и переданий в роботу ключовому спеціалісту.

    Організація управління замовленнями покупців (диспетчеризація замовлень):

    • «з нуля» розроблена та впроваджена система диспетчеризації замовлень від отримання до доставки (з можливостями комплектації кожного замовлення продукцією одночасно з власного виробництва, каналу імпортних постачань або складу готової продукції).
    • розроблена система взаємодії підрозділу диспетчеризації з торговими відділами;
    • підібраний та навчений штат підрозділу. Розроблені та затверджені системи мотивації;
    • налагоджена система звітності, впроваджені KPI підрозділу;
    • блок управління замовленнями запущений та переданий в роботу ключовому спеціалісту

    Операційний директор

    ООО «Алюсервіс».

    Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

    1 рік 4 місяці

    10.2016 - 02.2018

    Функціональні обов’язки:

    Управління та реорганізація закупівель (Україна та імпорт з Китаю), складської та транспортної логістики, сервісного підрозділу обслуговування клієнтів (3 склади, ~3000 SKU, ~4000 замовлень/міс).

    Результати роботи:

    • розроблений та реалізований план стратегічних змін підрозділів логістики
    • підрозділи закупівлі, складської та транспортної логістики підготовлені до виводу на ринок нової продукції та розвитку продажів існуючої продукції (набраний та навчений персонал, розроблені та затверджені системи мотивації, реорганізовані складські приміщення, укладені контракти з транспортними компаніями, реалізовані зміни облікового/складського програмного забезпечення и т.д.);
    • сформовані та затверджені з власником всі довгострокові бюджети проекту запуску нової продукції;
    • сформовані, затверджені та запущені в роботу довгострокові плани постачань (Україна та імпорт);
    • компанія інтегрована як підрозділ в структуру материнської компанії.

    Операційний директор.

    ООО "Мій Офіс", ООО «СмартОфисГрупп»,

    Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

    1 рік 11 місяців

    10.2014 - 09.2016

    Повне управління транспортною та складською логістикою підприємства (6 складів, 6000 SKU, більше 8000 контрагентів, більше 25 000 замовлень/міс)

    Організація доопрацювань та впровадження WMS спільно з ІТ відділом (Solvo WMS).

    Управління відділом закупівель (асортиментний ряд близько 6000 SKU, >300 постачальників)

    Управління запасами центрального складу та складів-магазинів та філіалів.

    Результати роботи:

    • розроблена та реалізована стратегія розвитку логістики компанії
    • розроблена політика управління запасами підприємства
    • створена єдина система логістики двох підприємств (материнська + дочірня компанії)
    • скорочені транспортні витрати компанії на 30% (з 3,1% до 2,2%)
    • скорочена кількість «відмов» складу по замовленнях на 70%- скорочені фінансові втрати від нестачі на складі на 80%

    Директор з логістики

    ООО «Мой офис»

    Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

    2 роки

    10.2012 - 10.2014

    Функціональні обов’язки:

    Повне управління транспортною та складською логістикою підприємства (5 складів, 6000 SKU, близько 20 авто + наймані перевізники та кур’єрські компанії; більше 5000 контрагентів; більше 15 000 замовлень/міс).

    З 1.03.14 – управління відділом закупівель підприємства (більше 300 постачальників), формування та управління запасами компанії.

    Результати роботи:

    • розроблена та реалізована стратегія розвитку логістики компанії
    • скорочені транспортні витрати компанії в 2 рази за 2 роки (з 5,4-5,6% до 2,8-3,0%)
    • скорочені складські витрати компанії: при збільшенні товарообігу компанії в 3 рази, збільшення витрат по складу лише в 1,5 разів;
    • відкриті та запущені в роботу нові склади нових філій компанїї;
    • збільшено виконання замовлень за асортиментом з ~70% до 92%;
    • скорочений час оброки замовлень логістикою (з урахуванням закупівлі у сторонніх постачальників) на 35%

    Заступник генерального директора.

    ООО «Мові-Хелс» Швейцарія, представництво в Україні.

    Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

    1 рік 11 місяців

    09.2010 - 08.2012

    Функціональні обов’язки:

    • робота з ключовими клієнтами («первісні» продажі – дистриб’юторам): комерційні умови, управління постачаннями, політика управління запасами на складах дистриб’юторів, управління дебіторською заборгованістю
    • логістика (забезпечення всього логістичного ланцюга від постачання на склад компанії до постачання склад клієнта)
    • ІТ – організація систем управлінського обліку, складського обліку (на рівні розробки/контролю виконання ТЗ).


    Результати роботи:

    • вибудована система роботи з дистриб’юторами «з нуля», від укладання контракту до виконання квартальних планів продажів.
    • укладені контракті зі всіма ТОП дистриб’юторами фарм ринку (90% охоплення роздрібних точок фарм ринку).
    • налагоджений контроль та звітність щодо доступності та достатності продукції компанії в регіонах для продажу медичними та фармацевтичними представниками компанії.

    Ключова інформація

    15-річний досвід роботи на ключових позиціях в бізнесі (заст. генерального директора, директор департаменту) в області логістики та закупівлі (фармацевтичний ринок, ринок канцелярських товарів, ринок алюмінієвих профілів и готових виробів з алюмінію). 5-річний досвід проектної роботи (в тому числі інтерім управління).Системний и аналітичний підхід до проектів та задач, самостійне прийняття рішень в межах своїх повноважень.

    Навчався в 1 закладі

    Національний Технічний Університет України (КПІ)

    факультет інформатики та обчислювальноїї техніки. Спеціальність – комп’ютерні системи та мережи

    Киев, 2004

    Володіє мовами

    Англійська

    вище середнього

    Курси, тренінги, сертифікати

    Зовнішні тренінги від компаній (2005-2020).

    Київ, 2020

    За період 2005-2020 пройдений блок зовнішніх тренінгів для керівників у областях: продажі, дистрибьюція, логістика, управління запасами. Детальний перелік – по додатковому запиту.

    Додаткова інформація

    Захоплення/хоббі.

    Військова історія, активний відпочинок/туризм, яхтінг, кулінарія, рок-музика.

    Денис Вікторович

    Операційний директор / Директор з логістики

    Київ

    43 роки

    повна зайнятість

    Оновлено 4 дні тому