Працював в 7 компаніях   13 років 9 місяців

Транспорт та Логістика, FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Начальник планово - розподільчого бюро

Нова пошта

Транспорт та Логістика

3 роки

06.2021 - до теперішнього часу

Розрахунок чисельності персоналу згідно вантажупотоку терміналу , пропускної потужності ділянки та робочого міста , норм викрнання процесів по термінолу .

Контроль формування наряд - завдань на терміналі у розрізі робочих міст / ділянок .

Розробка та впровадження заходів для оптимізації трудовитрат .

Ефективний розподіл використання робочого часу робітниками .

Ініціалізація внесення змін у графік приїзду автомобілів , аргументація пропозицій .

Аналіз виконання планових показників продуктивності та якості .

Підготовка звітів щодо причин не виконання планових наряд завдань .

Начальник складу

Салтівський м’ясокомбінат

FMCG

1 рік 4 місяці

02.2020 - 06.2021

Управління персоналом складу ( 35 людей), навчання , мотивація.

Розрахунок нормативів складських робіт та використання їх в системі оплати праці.

Оптимізація складських процесів.

Контроль якості виконання складських операцій.

Управління складськими запасами в тому числі заказ товара на склад з заводів компанії в повному обсязі . Організація роботи складського обліку.

Забезпечення ефективної взаємодії віддділу логістики і складу з іншими підрозділами компанії.

Контроль та організація процесів прйому, зберігання та відвантаження товару на складах, планування постачань з умовою планів виробництва , сезонністю, планів продаж, загруженності складів.

Створення корпоративної звітності, формування б'юджету та мінімазація витрат.

Досягнення:

Склад збільшення об'ємів повної обробки товарів і замовлень з 7 тонн і 400 заказів до 25 тонн і 1100 заказів в добу. При цьому кількість персоналу збільшенно на 25%.

Директор відділу логістики

Ювілейний мясокомбінат, ООО

FMCG

2 роки 4 місяці

10.2017 - 02.2020

Організація, контроль та управління відділом складської та транспортної логістики.Забезпечення ефективної взаємодії відділу логістики з іншими підрозділами компанії.Підбір персоналу та найманих перевізників, навчання та атестація, постановка завдань та контроль їх виконання співробітниками, взаємодія з підрядниками.Оцінка, аналіз та мінімізація витрат підрозділу, контроль собівартості перевезень автотранспортом, покращення якості сервісу та забезпечення підприємства ресурсами.Контроль та організація процесів прийому, зберігання та відвантаження товару на складах, планування поставок з урахуванням планів виробництва, сезонності, планів продажу, завантаженості складів.Контроль оформлення товаро-супровідних та комерційних документів.Створення корпоративної звітності, формування бюджету та мінімізація витрат відділу.Контроль проходження технічного обслуговування та ремонт автомобілів, ведення обліку паливно-мастильних матеріалів, знання матеріально-технічної частини автомобілів.Проведення переговорів та укладання договорів на постачання продукції та на надання послуг.

Досягнення:

Зниження витрат на транспортну логістику. Оптимізація маршрутів доставки за рахунок перемаршрутизації та впровадження системи Rinkai.

Начальник відділу логістики

ООО "Платан Систем Трейд Украина"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 3 місяці

07.2016 - 10.2017

Організація та контроль роботи відділу логістики: управління складом.Оцінка та аналіз витрат, пов'язаних із виконанням логістичних операцій.

  • Контролює собівартість перевезень автотранспортом.підготовка тендерної документації, розробка проектних матеріалів; формування календарного плану відділу;організаційна робота: контроль та забезпечення компанії ресурсами;підбір та навчання персоналу; управління персоналом: постановка завдань, контроль виконання співробітниками, взаємодія з підрядниками, створення звітів;
  • проведення переговорів та укладання договорів на постачання продукції та надання послуг;формування бюджету та мінімізація витрат відділу.Кількість підлеглих до 80 осіб.
  • Досягнення:
  • Зниження витрат за транспортну логістику з 4.8% до 2.7 впровадження системи сканування на складі, системи відстеження автомобілів та автоматизації різних засобів управління складом.

Керівник відділу продажу

ООО "Стандартпак"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 4 місяці

01.2014 - 05.2016

керівництво відділом продажів;планування роботи відділу (ідеологія, цілі, завдання, мотивація);підбір, адаптація та навчання співробітників;пошук та залучення клієнтів;складання звітності;ведення, підтримання та розвиток клієнтської бази.

Керівник зміни, старший комірник

ТОВ " Ін-Тайм"

Транспорт та Логістика

1 рік 1 місяць

10.2013 - 11.2014

Організація ефективної роботи та контроль за роботою складського комплексу. Організація доставки та отримання товару. Оптимізація розміщення товару на складах управління колективом вантажників (35-60 осіб), водіїв, карників, вантажно-розвантажувальними роботами та порядок складування товарно-матеріальних цінностей, положення та інструкція щодо їх обліку. Підготовка та оформлення документів.Ведення переговорів із постачальниками з техніки, що обслуговує всередині складську діяльність. Розміщення замовлення на перевезення ТМЦ (складання, оформлення та узгодження оптимальних для фірми умов оплати та постачання).Здійснення перевезення, доставки до кінцевого отримувача. Робота з VIP-клієнтами.

Керівник відділу логістики, керівник зміни

ТОВ " Новая почта"

Транспорт та Логістика

3 роки 1 місяць

09.2010 - 10.2013

Управління персоналом складу (до 70 чол.), Навчання, мотивація, сканування ТМЦ, внесення в систему бази даних. Розрахунок нормативів складських робіт та використання їх системи оплати праці. Оптимізація складських процесів. Контроль за якістю виконання складськи.Построеніе організаціонной структури з матеріальною відчутністю personala, розробка dolzhnostnyhh і rabochikh instruktsii, razrabotka biznes protsessov. Вибор, отенка і заключення договорів з postavshchikami uslug, отенка sootvetstviya робот, виполнених подрядной організаціей, usloviyam dogovora, систематизація інформації про podradnych organizatsiyakh і raschotov s ними, dokumentoobor Організація ухота робіт, виполнених підрядової організаціїціей. Планування і оптимізація всіх логістичних процесів, сокращеніе ізержек.. Побудова організаційної структури з матеріальною відповідальністю персоналу, розробка посадових та робочих інструкцій, розробка бізнес процесів. Вибір, оцінка та укладання договорів з постачальниками послуг, оцінка відповідності робіт, виконаних підрядною організацією, умовами договору, систематизація інформації про підрядні організації та розрахунки з ними, документообіг актів виконаних робіт та рахунків. Організація обліку робіт, виконаних підрядною організацією. Планування та оптимізація всіх логістичних процесів, скорочення витрат. Розробка нових логістичних маршрутів.х операцій. Розробка та впровадження логістичної стратегії підприємства.Планування та контроль поставок: структура та обсяг. Управління складськими запасами. Організація роботи складського обліку та роботи територіально віддалених складів. Транспортна логістика, фінансове планування та звітність у галузі логістики.Побудова організаційної структури з матеріальною відповідальністю персоналу, розробка посадових та робочих інструкцій, розробка бізнес-процесів. Вибір, оцінка та укладання договорів з постачальниками послуг, оцінка відповідності робіт, виконаних підрядною організацією, умовами договору, систематизація інформації про підрядні організації та розрахунки з ними, документообіг актів виконаних робіт та рахунків. Організація обліку робіт, виконаних підрядною організацією. Планування та оптимізація всіх логістичних процесів, скорочення витрат. Розробка нових логістичних маршрутів.

Ключова інформація

Пройшов шлях від рядового продавця-консультанта у магазині з продажу побутової техніки до начальника складу у компанії вантажоперевезень. Домагаюся результату, насамперед завдяки своїй працьовитості та старанню.

Навчався в 2 закладах

Університет сучасних знань

Фінанси

Київ, 2009

Ліцей НАУ

Оператор комп'ютерного набору, бугалтерії

Київ, 2004

Володіє мовами

Англійська

базовий

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

(MS OFFICE, Internet, Word, Excel), 1С: підприємство 8.3: Управління логістичною компанією (на рівні досвідченого користувача.).Вміння користуватись офісною технікою (факс, сканер, міні АТС).

Анатолій Федорофич

Директор з логістики

Київ

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 5 днів тому