Працювала в 10 компаніях 27 років 1 місяць
Інше, Державний сектор, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Страхування, Краса / Фітнес / Спорт
Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності
ЦЕНТР МЕТРОЛОГІЇ І ЛАБОРАТОРНОГО СЕРВІСУ ТОВ
Інше
3 місяці
09.2023 - 12.2023
- адміністративна робота
- укладання договорів з контрагентами
- ведення кадрової документації
- документальне забезпечення міжлабораторних досліджень
- виконання обов’язків помічника бухгалтера
- технічне забезпечення документообігу Товариства
Головний спеціаліст
Служба у справах дітей та сім'ї Печерської районної в місті Києві Державної адміністрації
Державний сектор
2 місяці
06.2023 - 08.2023
- здійснення діяльності щодо дітей, відповідно до яких виявлено неналежне виконання батьками батьківських обов’язків
- захист прав та інтересів дітей, які знаходяться в конфлікті з законом - підготовка планів цілодобових, районних профілактичних заходів – рейдів «Діти вулиці», по виявленню бездоглядних та безпритульних дітей, схильних до бродяжництва, жебракування та ведення звітності по їх виконанню
- обстеження житлово–побутових умов проживання дітей, ведення кадрової роботи Служби
Менеджер з персоналу
Партнер Сервис, ООО
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
11 місяців
10.2021 - 09.2022
Організація діловодства, підготовка документації по кадрам, функції помічника бухгалтера
Провідний фахівець
ТДВ "НІКО" страхування
Страхування
1 місяць
09.2021 - 10.2021
- укладення договорів перестрахування (облігатор, факультатив);
- урегулювання збитків;
- формування звітності.
Начальник відділу кадрів і діловодства. Начальник відділу перестрахування
ПрАТ страхова компанія "ОНІКС"
Страхування
17 років 11 місяців
07.2002 - 06.2020
Начальник відділу перестрахування
Функції:
- укладання договорів перестрахування
- урегулювання збитків по договорам вхідного та вихідного перестрахування
- підготовка поточної звітності
Начальник відділу кадрів і діловодства
Функції:
- забезпечення і контроль документообігу в організації
- заповнення кадрових документів прийнятих співробітників, прийом лікарняних листів, прийом/ звільнення співробітників, перевірка заповнення всіх кадрових документів
- складання трудових договорів та посадових інструкцій заповнення трудових книжок
Начальник відділу перестрахування
ЗАТ Страхова компанія "Соборний капітал"
Страхування
3 місяці
03.2004 - 06.2004
Функції:
- укладання договорів перестрахування
- урегулювання збитків по договорам вхідного та вихідного перестрахування
- підготовка поточної звітності
Офіс-менеджер
ЗАТ Страхова компанія "Укрнафтатранс"
Страхування
3 роки 2 місяці
05.1999 - 07.2002
- координація роботи офісу
- забезпечення і контроль документообігу в організації
- обробка та заповнення кадрових документів прийнятих співробітників,складання посадових інструкцій, прийом лікарняних листів, прийом / звільнення співробітників, перевірка заповнення всіх кадрових документів, ведення трудових книжок
- підготовка та контроль проведення Загальних зборів акціонерів та Спостережної Ради
- забезпечення фірми рекламною продукцією - вирішення господарських справ
офіс-менеджер
ВАТ Міжнародний тенісний клуб "Наука"
Краса / Фітнес / Спорт
1 рік 10 місяців
06.1997 - 04.1999
- координація і контроль роботи всіх підрозділів Клубу
- первинна обробка та заповнення кадрових документів
- адміністративна робота
- контроль за виконанням співробітниками Клубу своїх обов'язків
- організація турнірів
Спеціаліст відділу нагород
Секретаріат Верховної ради України. Адміністрація Президента України
Державний сектор
1 рік 5 місяців
06.1990 - 11.1991
- ведення картотеки нагороджених осіб
- технічне забезпечення роботи відділу
- технічне забезпечення церемонії вручення нагород
Секретар загального відділу
Мінський райом партії України
Державний сектор
11 місяців
08.1989 - 07.1990
- прийом і відправка кореспонденції
- організація прийому відвідувачів
- ведення обліку звернень громадян
- листування
Ключова інформація
- Ведення діловодства:
- робота з первинною документацією
- прийом і сортування вхідної/вихідної кореспонденції для подальшої передачі в структурні підрозділи
- ділове листування, складання наказів, службових записок і т.д.
- Координація роботи офісу, організації, підприємства.
- Первинна обробка та заповнення кадрових документів прийнятих співробітників, складання посадових інструкцій, прийом лікарняних листів, прийом/звільнення співробітників, перевірка заповнення всіх документів.
- Підготовка та передача справ в архів.
Навчалась в 2 закладах
Український державний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова
Спеціальність – українська мова і література
Киев, 1997
Київський - механіко-металургійний технікум
Спеціальність - організація діловодства
Киев, 1989
Володіє мовами
Англійська
базовий
Курси, тренінги, сертифікати
Перестрахування
Практика здійснення операцій з перестрахування
Кадри
Нове для роботи відділу кадрів
Підвищення кваліфікації у Центральному державному архіві
Додаткова інформація
Личные качества
Ділові та особисті якості:
Маю високу ступінь відповідальності та працездатності, старанна та педантична по відношенню до своїх обов'язків, підтримую ділову етику, вмію працювати в команді, прагну до навчання, комунікабельна та маю гнучкий, індивідуальний підхід до відвідувачів та клієнтів.
Тетяна Іванівна
Тетяна Іванівна
Фахівець
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, в офісі/на місці
Оновлено 3 місяці тому