Працювала в 7 компаніях 12 років 6 місяців
Послуги для бізнесу - інше, Недержавні організації / NGO, Освіта, IT, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Інше, Шоу-бізнес
Event manager
HR PRO Асоціація
Послуги для бізнесу - інше
1 рік 10 місяців
05.2023 - до теперішнього часу
Організація проєктів та заходів:
- Планування, організація та реалізація проєктів і заходів Асоціації в рамках встановлених дедлайнів і бюджетів.
- Координація роботи команд та підрядників для забезпечення високої якості проведення заходів.
- Організація щорічної премії HR Pro Awards, включаючи номінації, логістику, сценарії та роботу з партнерами.
Робота з партнерами, спонсорами та учасниками:
- Управління формами реєстрації учасників, обробка запитів від партнерів, спонсорів та учасників заходів.
- Організація спонсорських пакетів, узгодження умов співпраці та забезпечення виконання домовленостей.
- Залучення нових партнерів для підтримки премії, навчальних програм і заходів.
Комунікація та інформаційна підтримка:
- Актуалізація лендінгу Асоціації, включаючи оновлення інформації про заходи, програми та партнерів.
- Консолідація та підготовка контенту для соцмереж, лендінгів, e-mail розсилок та інших комунікаційних каналів.
- Ведення сторінок Асоціації у соцмережах та забезпечення зростання аудиторії.
Адміністративна та фінансова координація:
- Ведення проєктної документації: координація договорів, рахунків та актів виконаних робіт.
- Контроль за фінансовими аспектами проєктів, забезпечення дотримання бюджету.
- Підготовка звітів і документації за результатами заходів.
Комунікація з іноземними партнерами та учасниками:
- Ведення листування з міжнародними партнерами, представниками сертифікаційних програм і спонсорами.
- Підтримка учасників міжнародних навчальних програм, таких як SHRM, включаючи координацію матеріалів та організацію зустрічей.
Навчальні програми:
- Координація запуску навчальних програм, таких як Global HR Pro та HR Pro Recruiting, з акцентом на маркетинг, залучення учасників та організацію навчального процесу.
- Робота з викладачами та учасниками програм, забезпечення підтримки в процесі навчання.
- Забезпечення ефективної комунікації щодо форматів навчання, дат старту та додаткових можливостей для учасників.
Щорічна премія HR Pro Awards:
- Організація всіх етапів премії: подача номінацій, робота з фіналістами, координація голосування журі, підготовка сценаріїв для церемонії
- Органiзацiя конференцiї.
- Взаємодія зi спонсорськими партнерами і забезпечення їхньої присутності в комунікаціях премії.
Проєктний менеджер
Крила України Нікополь, БО
Недержавні організації / NGO
8 місяців
06.2022 - 02.2023
- Залучення нових партнерів
- Формувати комерційних/партнерських пропозицій, розробляти формати спонсорської участі
- Ведення проєктів (планування, реалізація, моніторинг проєктних активностей, підготовка проміжних та фінальних звітів)
- Координування проєктної команди
- Робота з донорами, партнерами, грантерами та контрагентами
- Пошук джерел фінансування, писати заявки на фінансування та заповнювати форми на гранти
- Налагоджувати та підтримувати відносини з бізнесом, грантодавцями, встановлювати нові контакти з партнерами та донорами
- Залучати кошти від корпоративних підприємств шляхом переговорів про партнерство
- Підготовка презентацій та інших маркетингових матеріалів, підтримка актуальності сайту
- Підготовка та реалізація Всеукраїнської акції Бойовий Миколай - всім дітям
- Взаємодія з батьками та партнерами
- Написання анонсів (домовленості зі ЗМІ про розміщення)
- Реклама та контент у соціальних мережах.
Посилання на мої статті:https://apostrophe.ua/ua/pages/blagotvoritelnyj-fond-krylya-ukrainy-nikopol-provodit-vseukrainskuyu-akciyu-boevoj-nikolaj--vsem-detyamhttps
https://ain.ua/2022/10/19/blagodijnyj-fond-kryla-ukrayiny-nikopol-provodyt-vseukrayinsku-akcziyu-bojovyj-mykolaj-vsim-dityam/Було залучено понад 1 млн грн на подарунки дітям з усієї країни.
Event & Partnership manager
Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts
Освіта
1 рік 7 місяців
11.2020 - 06.2022
• комунікація зі ЗМІ: робота з існуючою базою ЗМІ та пошук нових партнерів для заходів та подій; постановка ТЗ копірайтеру та дизайнеру з підготовки матеріалів; контроль виходу публікацій;
• розвиток реферальної програми: робота з існуючою базою та залучення нових компаній для участі у партнерській програмі;
• комунікація з лекторами, нагадування про старт курсів; підготовка матеріалів різних форматів (банера, анонси) для соціальних мереж, блогу, розсилки;
• запуск лендингу конференції (підготовка банерів, текстів, заповнення програми);
• складання тематичної сітки, пошук лекторів;
• залучення партнерів та спонсорів до співпраці;
• написання анонсу конференції, публікація у профільних ЗМІ.
Спеціаліст з внутрішніх та зовнішніх комунікацій
Gagarin Group
IT
2 роки 3 місяці
08.2019 - 11.2021
• розвиток та підтримка корпоративних каналів комунікації: складання та реалізація контент-плану; вітання колег із значними подіями у житті (день народження, весілля, народження дитини, річниця роботи), професійними та державними святами; новини компанії;
• розробка та реалізація заходів щодо підвищення лояльності працівників: організація тематичних свят, зустрічей, корпоративних заходів; участь у Марафонах та ін.
• ведення соціальних мереж компанії (Workplace, Instagram);
• підготовка стендів та роздаткових матеріалів для виставок, у яких бере участь компанія;
• впровадження програми «Зелений офіс»;
• реалізація «Лайфстайл календарю» для співробітників компанії;
• реалізація «welcome pack» для нових співробітників компанії (набір брендованої продукції).
Керівник проекту Blackfest Ukranian Coffee Show
Hoteliero Club
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
9 місяців
10.2018 - 07.2019
• повна реалізація проекту;
• супровід та підтримка клієнтів, партнерів;
• ведення документообігу за проектом;
• своєчасна комунікація та обмін інформацією з усіма учасниками проекту;
• підготовка та ведення звітності;
• формування програмної частини: таймінги, речники;
• взаємодія зі спікерами: узгодження теми, тез;
• наповнення заходу на веб-сайті проекту;
• підготовка інформаційних матеріалів: анонси, банери тощо;
• поширення анонсів щодо інформаційних партнерів;
• управління розміщенням постів на сторінці заходу у FB для просування проекту;
• складання звітів.
Керівник виставкових проектів: • Russian Gaming Week • Betting Trends Forum eSportConf Ukrainian
Smile-Expo
Інше
1 рік
10.2017 - 10.2018
• постановка завдань виконавцям та керування виконання їх у строк;
• пошук та додавання мінімум 2-3 актуальних новин на сайт проекту;
• напрацювання нових контактів та підтримка співпраці з медіа партнерами, ведення бази медіа партнерів;
• пошук баз даних для роботи відділу продажу;
• ведення бази контактів партнерів/спікерів/медіа та у CRM редмайну;
• контроль активності у СММ;
• мониторинг ринку аналогічних заходів;
• мониторинг спікерів за тематикою;
• підготовка та публікація постів у соціальних мережах з усіх заходів події;
• підготовка та публікація анонсів;
• проведення інтерв'ю зі спікерами та учасниками;
• розсилка листів подяки спікерам, медіа партнерам, учасникам;
• підготовка підсумкового звіту за підсумками заходу;
• публікація підсумкового звіту на сайті заходу/соціальних мережах;
• оновлення всіх банерів на сайтах партнерів;
• розсилка підсумкового звіту по всіх медіа-партнерах – відстежування що розміщують;
• оформлення відео виступу спікерів – викладання на сайті + розсилка по учасникам з анонсом, що відео доступне;
• підсумковий ролик щодо заходів.
Культорганізатор
Міський культурно-розважальний центр (м. Павлоград)
Шоу-бізнес
5 років
08.2012 - 08.2017
- організація та проведення заходів, фестивалів, конкурсів;
- написання сценаріїв; проведення соціальних досліджень та опитувань;
- робота з вітчизняними та іноземними фондами та благодійними організаціями;
- підготовка та ведення проектної документації;
- підготовка текстів новин та анонсів заходів;
- складання планів та бюджетів на організацію заходів.
Соціальні проекти:
- участь в Україно - Шведському проекті «Подолання стереотипів через культуру»;
- партнерство у «Школа волонтаріату для локальних громад»;
- організатор та партнер у екологічному проекті зі збору вторинної сировини; участь та ведення проектів у рамках програми грантів «Місто своїми руками» 2014/2015/2016/2017;
- гранатовий проект «Соціальна адаптація дітей сиріт»;
- партнерство у проекті «Будуємо Україну разом: всеукраїнський волонтерський табір».
- Керівник громадської організації Молодіжний центр спілкування "Позитивний Павлоград"
Була ведучою та організатором заходів:
- день міста (10000 чол.)-день шахтаря (для Компанії ДТЕК, від 500 чол.)
- професійні свята та корпоративні вечірки (від 300 чол.)
- тур.зльоти (від 1000 чол.)
- проведення майстер класів, конкурсів, дитячих анімацій та багато іншого.
Ключова інформація
Вмію об'єднувати людей; брати на себе відповідальність, переконувати в своїй правоті та визнавати помилки.
Досвід роботи ведучою і сьогодні допомагає мені знаходити спільну мову з різними людьми та комфортно почувати себе, якщо треба проводити презентації або вести переговори.
Можу знайти абсолютно все, навіть якщо це справжній метеорит, який треба придбати на День народження Генерального =)
Вмію бути гнучкою до змін та швидко адаптуватись.
Не володію англійською мовою на достатньому рівні, але маю сертифікат просунутого користувача перекладачами =)
Навчалась в 1 закладі
Західнодонбаський Інститут економіки та управління
Маркетинг
Павлоград, 2012
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Аліса
Аліса
Event-manager/Conference-manager/

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 1 місяць тому