Работала в 10 компаниях   27 лет 1 месяц

Другое, Государственный сектор, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Страхование, Красота / Фитнес / Спорт

Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності

ЦЕНТР МЕТРОЛОГІЇ І ЛАБОРАТОРНОГО СЕРВІСУ ТОВ

Другое

3 месяца

09.2023 - 12.2023

- адміністративна робота

- укладання договорів з контрагентами

- ведення кадрової документації

- документальне забезпечення міжлабораторних досліджень

- виконання обов’язків помічника бухгалтера

- технічне забезпечення документообігу Товариства

Головний спеціаліст

Служба у справах дітей та сім'ї Печерської районної в місті Києві Державної адміністрації

Государственный сектор

2 месяца

06.2023 - 08.2023

- здійснення діяльності щодо дітей, відповідно до яких виявлено неналежне виконання батьками батьківських обов’язків

- захист прав та інтересів дітей, які знаходяться в конфлікті з законом - підготовка планів цілодобових, районних профілактичних заходів – рейдів «Діти вулиці», по виявленню бездоглядних та безпритульних дітей, схильних до бродяжництва, жебракування та ведення звітності по їх виконанню

- обстеження житлово–побутових умов проживання дітей, ведення кадрової роботи Служби

Менеджер з персоналу

Партнер Сервис, ООО

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

11 месяцев

10.2021 - 09.2022

Організація діловодства, підготовка документації по кадрам, функції помічника бухгалтера

Провідний фахівець

ТДВ "НІКО" страхування

Страхование

1 месяц

09.2021 - 10.2021

- укладення договорів перестрахування (облігатор, факультатив);

- урегулювання збитків;

- формування звітності.

Начальник відділу кадрів і діловодства. Начальник відділу перестрахування

ПрАТ страхова компанія "ОНІКС"

Страхование

17 лет 11 месяцев

07.2002 - 06.2020

Начальник відділу перестрахування

Функції:

- укладання договорів перестрахування

- урегулювання збитків по договорам вхідного та вихідного перестрахування

- підготовка поточної звітності

Начальник відділу кадрів і діловодства

Функції:

- забезпечення і контроль документообігу в організації

- заповнення кадрових документів прийнятих співробітників, прийом лікарняних листів, прийом/ звільнення співробітників, перевірка заповнення всіх кадрових документів

- складання трудових договорів та посадових інструкцій заповнення трудових книжок

Начальник відділу перестрахування

ЗАТ Страхова компанія "Соборний капітал"

Страхование

3 месяца

03.2004 - 06.2004

Функції:

- укладання договорів перестрахування

- урегулювання збитків по договорам вхідного та вихідного перестрахування

- підготовка поточної звітності

Офіс-менеджер

ЗАТ Страхова компанія "Укрнафтатранс"

Страхование

3 года 2 месяца

05.1999 - 07.2002

- координація роботи офісу

- забезпечення і контроль документообігу в організації

- обробка та заповнення кадрових документів прийнятих співробітників,складання посадових інструкцій, прийом лікарняних листів, прийом / звільнення співробітників, перевірка заповнення всіх кадрових документів, ведення трудових книжок

- підготовка та контроль проведення Загальних зборів акціонерів та Спостережної Ради

- забезпечення фірми рекламною продукцією - вирішення господарських справ

офіс-менеджер

ВАТ Міжнародний тенісний клуб "Наука"

Красота / Фитнес / Спорт

1 год 10 месяцев

06.1997 - 04.1999

- координація і контроль роботи всіх підрозділів Клубу

- первинна обробка та заповнення кадрових документів

- адміністративна робота

- контроль за виконанням співробітниками Клубу своїх обов'язків

- організація турнірів

Спеціаліст відділу нагород

Секретаріат Верховної ради України. Адміністрація Президента України

Государственный сектор

1 год 5 месяцев

06.1990 - 11.1991

- ведення картотеки нагороджених осіб

- технічне забезпечення роботи відділу

- технічне забезпечення церемонії вручення нагород

Секретар загального відділу

Мінський райом партії України

Государственный сектор

11 месяцев

08.1989 - 07.1990

- прийом і відправка кореспонденції

- організація прийому відвідувачів

- ведення обліку звернень громадян

- листування

Ключевая информация

- Ведення діловодства:

  • робота з первинною документацією
  • прийом і сортування вхідної/вихідної кореспонденції для подальшої передачі в структурні підрозділи
  • ділове листування, складання наказів, службових записок і т.д.

- Координація роботи офісу, організації, підприємства.

- Первинна обробка та заповнення кадрових документів прийнятих співробітників, складання посадових інструкцій, прийом лікарняних листів, прийом/звільнення співробітників, перевірка заповнення всіх документів.

- Підготовка та передача справ в архів.

Училась в 2 заведениях

Український державний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова

Спеціальність – українська мова і література

Киев, 1997

Київський - механіко-металургійний технікум

Спеціальність - організація діловодства

Киев, 1989

Владеет языками

Английский

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

Перестрахування

Киев, 2017

Практика здійснення операцій з перестрахування

Кадри

Киев, 2003

Нове для роботи відділу кадрів

Підвищення кваліфікації у Центральному державному архіві

Киев, 1991

Дополнительная информация

Личные качества

Ділові та особисті якості:

Маю високу ступінь відповідальності та працездатності, старанна та педантична по відношенню до своїх обов'язків, підтримую ділову етику, вмію працювати в команді, прагну до навчання, комунікабельна та маю гнучкий, індивідуальний підхід до відвідувачів та клієнтів.

Тетяна Іванівна

Фахівець

Киев

12 000 грн.

52 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, в офисе/на месте

Обновлено 1 день назад