Працювала в 4 компаніях   10 років 8 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Нерухомість та Девелопмент, Промисловість та Виробництво, АПК (Агропромисловий комплекс)

Операційний директор (проектно)

-

Торгівля роздрібна / Retail

3 місяці

05.2024 - 08.2024

Працювала проектно з компанією, що займається поставками продуктів харчування військовим.

Підписан договір NDA.

За проект мною:

- проведено аудит компанії (співбесіди з ключовими співробітниками, оцінка показників роботи компанії, структури, взаємодії між відділами);

- визначені відділи компанії, виділені зони відповідальності відділів;

- сформовані нові посади згідно зон відповідальності відділів, написані посадові інструкції та ключові показники ефективності до них;

- визначена структура компанії на початок співпраці та планова бажана структура з перспективою в 4 місяці;

- описан ключовий процес діяльності компанії з чек поінтами;

- оптимізовано процес реалізації проектів.

Операційний директор

The Capital, АН

Нерухомість та Девелопмент

6 місяців

06.2023 - 12.2023

1. Розробила і запустила напрям "Управління нерухомістю"
2. Запустила з 0 філіал в Оболонському районі компанії:
- за 2 місяці запущено 4 відділи та працює команда з 30 осіб
- приріст доходу щомісячно +30% в порівнянні з попереднім
- приріст клієнтів +25% щомісячно
- приріст об'єктів за два місяці +200%
3. Оптимізація операційних процесів компанії:
- зменшено втрату клієнтів на 3%
- оптимізована робота колл-центру, підвищена якість обробки запитів та розподілення заявок
- покращено роботу бізнес-школи: скореговано навчання, адаптовано та оновлено курс введення на посаду та подальше підвищення експертних знань

Виконавчий директор

ALTIS-LIFT

Промисловість та Виробництво

8 років 4 місяці

04.2014 - 08.2022

За період роботи:
- Продано 423 од. (ліфти, ескалатори, траволатори)
- Реалізовано 124 проекти
- Налагоджено роботу з великими забудовниками (Київміськбуд, Авантаж, Зезман, Фундамент, Міськжитлобуд та іншими)
- Знижено податкове навантаження на підприємство
- Виділені та введені в штат ключові особи для ведення проектів компанії, організовано технічний підрозділ, реалізовано навчання для молодих фахівців – отримання кваліфікації монтажник та пусконалагоджувальник ліфтового обладнання.
- Впроваджено систему управління якістю ISO 9001, проведено аудити
- Впроваджено управлінський облік у 1С8 УТП за групою компаній – налагоджено процеси бюджетування, роботу з платіжним календарем, автоматизовано звітність
- Виведено основні операційні показники для управління компанією
- Впроваджена та адаптована CRM система
- Проведено реструктуризацію компанії
- Здійснено підбір команди з нуля
- Прописані KPI для ключових співробітників компанії
- Розроблено маркетингову структуру підприємства  
- Запущено та успішно функціонує новий напрямок бізнесу «Сервісне обслуговування підйомного обладнання». 
Було зроблено:
• Розробка проектного плану, визначення необхідних ресурсів, техніко-економічні розрахунки, управління ризиками;
• Робота з експертною групою;
• Управління комунікаціями всіх учасників проекту, надання інформаційної та аналітичної підтримки;
• Управління та контроль за етапами реалізації проекту;
• Підготовка необхідних документів технічних завдань, план-графіків, звітів.

Помічник генерального директора холдингу

МРІЯ Агрохолдинг (з 2018 – Continental Farmers Group), Київ

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 2 місяці

01.2013 - 03.2014

1. Консолідація та ведення даних щодо активів, якими володіє Агрохолдинг.

2. Ведення проекту страхування активів Агрохолдингу: кредитне страхування під заставу майна, страхування транспортних засобів (ОСАГО, КАСКО), елеваторів та інших об'єктів Агрохолдингу.

3. Участь у створенні рекламних матеріалів відділу трейдингу.

4. Участь у робочій групі із сертифікації відповідно до вимог ISCC.5. Співпраця із фермерськими господарствами, елеваторами, підрядними організаціями.

Ключова інформація

  • досвід реструктуризації компанії
  • розробка бізнес-процесів з нуля
  • розробка мотивації команди
  • розробка маркетингової стратегії
  • постановка цілей компанії, декомпозиція на відповідальних, контроль реалізації
  • впровадження управлінського обліку: бюджетування, фін планування, оптимізація оподаткування
  • укладання вигідних договорів з іноземними партнерами
  • знання основ проектного менеджменту, реалізація проектів з Waterfall
  • досвід роботи з програмами MS Project, 1С 8.3 УТП, Бітрікс 24, Terrasoft Creatio

Навчалась в 2 закладах

Інститут післядипломної освіти Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"

Фахівець-практик у галузі управління проектами та програмами, Київ

Киев, 2015

Національний університет державної податкової служби України

Міжнародна економіка (магістр, диплом з відзнакою)

Ирпень, 2013

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Коучінг/Менторінг/Діагностика

Київ, 2023

3-місячне індивідуальне навчання-практикум "Управління фінансовими показниками компанії, контроль операційних показників"

Киев, 2020

Внутрішній аудитор ISO 9001

Киев, 2019

3-місячний курс-практикум «Виконавчий директор. Управління компанією» (Бізнес-конструктор)

Киев, 2018

Ведення проектів методом Agile

Киев, 2017

Марія

Операційний директор, Директор з розвитку, Виконавчий директор

Київ

33 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 23 години тому