Працював в 4 компаніях   4 роки 4 місяці

Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для бізнесу - інше, Інше

Менеджер сервісного центру

PixoPhone / Смарфтони & Сервіс

Торгівля роздрібна / Retail

2 місяці

11.2023 - 01.2024

Спілкування з клієнтами по телефону та в соц. мережах і меседжерах, вирішування конфліктних ситуацій, участь у дотичних до сервісу процесів, таких як: трейд ін, повернення, обмін, гарантійний ремонт, додаткові послуги, збір даних для відправлення відремонтованих пристроїв, їх приймання, комунікація з майстрами-інженерами для уточнення нюансів ремонту, замовлення запчастин для ремонту, обрахування ціноутворення комплектуючих та ремонту, націнка і уточнення нюансів, узгодження з клієнтами термінів та вартості ремонту.

менеджер по продажам

1CallCenter

Послуги для бізнесу - інше

2 роки 2 місяці

08.2021 - 10.2023

Обов’язки:
Спілкування з клієнтами по SIP-телефонії з метою досягнення комерційного успіху (успішної продажі, в основному гарячих продаж, але інколи й холодних). Інформування клієнтів про умови наданяння товарів/послуг, які не відповідають їхнім очікуванням, обробка заперечення для доснення комерційного успіху. Ведення анкети клієнта, збір актуальних даних необхідних компанії, надання консультацій про товар/послугу.
Досягнення:
Часто займав такі грейди, як спеціаліст і профі.
В компанії є 5 грайдів (градацій), а саме:
1) стажер - всі нові працівники в перші 2 календарні місяці перебувають саме на цьому грейді.
2) менеджер - працівники, які перебувають саме на цьому грейді і ніколи не нижче.
3) спеціаліст/профі/майстер - грейди, на яких оплата за упішну продажу більша.
Даються грейди за дотримання всіх 6 KPI в одночасно, а саме:
- відпрацьовані години в системі (фактично відпрацьованого часу)
- виконання плану по середньому чеку (рахується середній чек по ВСІХ операторах, береться середнє число, і рівняється з вимогою, яка має бути в KPI для грейду у відсотковому співвідношенні.
- виконання плану по апруву (% успішних продаж порівнянно з НЕ успішними). Рахується аналогічно другому пункту.
- виконання плану по чеко-викупу. Показник, який відображає на яку середню суму твої замовлення ВИКУПАЮТЬ/ОПЛАЧУЮТЬ і т. д.. Не умовно підвердженні і відправленні, а саме ті, які клієнт отримав і оплатив.
- КЛН (контроль якості дзвінків; на елемент хамства, порушення етичних норм, дотримання схеми розмови, достовірність ціноутворення, відсутність на ФРОД (націленість на невикуп), та безліч інших нюансів, які впливають на ймовірність успішності продажі)
- Ефективність (кількість продаж в годину в системі).
Підраховуються грейди 1 раз в місяць і грейд зберігається за оператором протягом календарного місяця. З нового місяця грейд підраховується за актуальними показниками, за результати яких оператор підвищується по градації чи знижується.

заступник керуючого магазином

ТзОВ ТВК "Львівхолод"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

11.2019 - 02.2021

Обов'язки: відкриття магазину, друк та викладка цінників, слідкування та наявністю та актуальністю цінників, чек-лист, фотозвіт, контроль термінів придатності на складі і ТЗ, дотримання планограми продавцями, викладка планограм, викладка товару, слідкування за насиченістю товаром на полицях, замовлення та приймання товару, ведення фізичної документації та документації в програмі Oblik, дотримання касової дисицпліни, проведення інкасації, проведення будь-яких маніпуляцій на касі, вирішення конфліктних ситуацій з покупцями, забезпечення торгової діяльності гастрономічних вітрин, списання товару, проведення часткових та загальних інвентаризацій, закриття магазину.

Досягнення: був прийнятий на роботу на посаду старший касир, потім переведений на посаду ВО заступника керуючого у звязку зі скороченням посади ст. касир, після чого переведений на посаду заступника керуючого магазином на підставі успішного завершення курсу навчання "заступник керуючого магазином".

оператор ПК

PVM Telepromo

Інше

5 місяців

04.2018 - 09.2018

Обов'язки: робота за ПК, обдзвонювання приватних осіб в Польщі, розмова з ними по зарання записаному скрипту, запрошення їх на презентації та події, збір особистих даних у потенційних клієнтів для відправлення їм запрошення. У випадку не коретно поданої інформації клієнтом самостійно здійснювати пошук потенційної адреси за допомою сайту pochta.polska
Досягнення: "krol wysylki" останні три місяця роботи. Лідер по локації по загальній кількості запрошень та кількості запрошень за годину.

Ключова інформація

Маю організаторські, лідерські здібності, вмію обирати приорітети, впевнений користувач ПК. Зібраний, вольовий, завзятий.Відкритий до нового досвіду, ініціативний в роботі, уважний до деталей, мотивований розвиватися та заробляти більше. Я націлений на результат, швидко адаптуюся до динамічного середовища і прагну професійно та фінансово розвиватися. Високі моральні цінності і сумлінне виконання обов'язків - це те, чим я керуюсь у виконанні посадових обов'язків. Володію Microsoft Word на середньому рівні, Microsoft Excel на низькому, знання ПК на рівні впевненого користувача, знання РРО, книги ОРО, касової дисципліни, POS-терміналу, ТЗД (сканер/термінал) на рівні впевненого користувача, 1C, GOLD на середньому рівні. Працював з чотирма видами CRM, VoipTIME, Linphone, 3CX, MicroSIP, Binotel, присутні навички щодо ціноутворення

Навчався в 1 закладі

ВПУ СОТ

електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин, комп'ютерної та офісної техніки.

Ивано-Франковск, 2018

Володіє мовами

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Ігор

Дистанційна робота, адмін персонал, менеджер

Івано-Франківськ

24 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 8 годин тому