Працював в 4 компаніях   5 років 10 місяців

Телекомунікації / Зв'язок, Торгівля роздрібна / Retail

Консультант центру продажів та обслуговування

"КТМ" ТОВ бренд "Воля"

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 5 місяців

08.2018 - 01.2021

  • Консультація клієнтів "наживо", забезпечення відмінного обслуговування у відділенні
  • Продажі послуг ТБ та Інтернет при особистому спілкуванні з клієнтами
  • Додаткові телефонні продажі телекомунікаційних послуг
  • Утримання існуючих абонентів

Причина звiльненя: Особиста.

Менеджер служби утримання

"Теле Світ" ТОВ бренд "Воля"

Телекомунікації / Зв'язок

7 місяців

07.2014 - 02.2015

  • Утримання абонентів компанії. Якісне обслуговування вхідних дзвінків, що надходять в колл-центр компанії, з питань надання інформації про послуги компанії, тарифи та акції, умовах абонентського договору;
  • Надання допомоги в разі виникнення складнощів у користуванні послугами
  • Актуалізація даних абонентів
  • Внесення інформації за результатами дзвінка в базу даних.

Причина звiльненя: Перестала влаштовувати специфiка роботи.

Мерчандайзер, Консультант

«Екотехніка» ЗАТ

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 7 місяців

10.2010 - 05.2012

  • Контроль присутності товару на вітрині,
  • Викладення товару.
  • Перевірка наявності цінників,
  • Дотримання термінів реалізації продукції,
  • Заповнення щоденних звітів,
  • Зняття залишків,
  • Формування замовлень.
  • Консультування покупців по продукції компанії.

Причина звiльненя: Вiдсутнiсть можливостi больше заробляти.

Молодший спеціаліст call - centre

"Реалмодел" ТОВ бренд «Фокстрот. Техника для дома»

Торгівля роздрібна / Retail

11 місяців

03.2008 - 02.2009

  • Оперативне і якісне обслуговування вхідних та вихідних дзвінків.
  • Робота з претензіями.
  • Проведення вихідних цільових обзвонів в рамках виконання телемаркетингових робіт.

Причина звiльненя: Навчання

Ключова інформація

Думаю, я неплохо разбираюсь в людях, умею их читать/считывать. Их истинные мотивы и желания. Это и язык тела/жестов, и походка, и внешний вид(хотя он далеко не всегда показателен) и микро мимика лица, и голос, и речь, и манера говорить и т.д. Что позволяет мне легко и быстро установить с ними контакт и найти общий язык, при необходимости. Помню, на последнем месте работы, клиент только заходил в центр обслуживания, начинал говорить я уже точно знал кто передо мной и что ему нужно на само деле. И как эму это можно предложить и продать, при этом не забыв про дополнительные услуги. Оставалась только это предложение завернуть в красивую словесную обертку и преподнести согласно норм обслуживания и продаж компании.

*****

Всегда доступен в мессенджерах, в Вайбере и Телеграме, по номеру, который указан в моем резюме.

Навчався в 1 закладі

Київський національний університет культури і мистецтв

Факультет Менеджменту та Економіки. Спеціаліст

Київ, 2010

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Військова служба

  • Обмеженно придатний. Маю бiли квиток.

Віталій

Менеджер по роботі з клієнтами

Київ

Деснянський район

18 000 грн.

38 років

Активно шукає роботу

проектна робота, неповна зайнятість, повна зайнятість

Характер роботи: позмінна робота, віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому