Працював в 7 компаніях   15 років

FMCG, Будівництво, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail

Керівник проекту маркетинговий супровід експорту

КИЇВ ХЛІБ, ТД

FMCG

6 місяців

06.2023 - 12.2023

  • Аналіз структури експорту конд. виробів України,
  • Пропозиції по пріоритетам напрямків експорту, формування стратегії.
  • Аналіз ринків присутності та потенційних ринків входу.
  • Внесення пропозицій по можливим варіантам новинок для експорту.
  • Регулярний аналіз власних об’ємів експорту по країнам, контрагентам, асортименту, відстеження динаміки.
  • Пропозиції по варіантам пошуку нових контрагентів,
  • Розробка презентацій, каталогів та РОS - матеріалів для експорту, забезпечення їх актуальності та доступності.
  • Адаптація чи розробка нових варіантів пакування для експорту, менеджмент дизайну та виготовлення.
  • Контроль друку експортних етикеток та пакувань, пропозиції по можливому вдосконаленню, відповідності сучасним вимогам.
  • Підготовка до участі та участь у міжнародних виставках, ярмарках (ANUGA, Німеччина).
  • Внесення пропозицій по комунікації та рекламній підтримці на ринках присутності.
  • Ведення англомовної сторінки сайту.

Бренд менеджер

РІЕЛ, Корпорація Нерухомості

Будівництво

1 рік 10 місяців

03.2021 - 01.2023

  • В управлінні 5 житлових комплексів по м. Київ
  • Маркетинговий аналіз потенційних ділянок для забудови (якісний, кількісний та ціновий аналіз конкурентів)
  • Маркетингове управління ЖК що будуються (розробка ТЗ для проєктувальних організацій , погодження зі сторони маркетингу відповідних проєктних рішень, контроль виконання робіт у відповідності до проєктних рішень, розробка ТЗ по наповненню МЗК, благоустрою, формуванню додаткових переваг ЖК.
  • Рекламна підтримка продажів, контроль лідогенерації, аналіз та коригування.
  • Формування, затвердження та контроль рекламних та маркетингових бюджетів ЖК
  • Розробка концепції позиціонування та просування ЖК
  • Моніторинг, аналіз та рекомендації цінового позиціонування та ціноутворення.
  • Маркетинговий аналіз продажів, формування рекомендацій по каналам збуту
  • Розробка, реалізація та аналіз РК (ATL, BTL, Digital), визначення ЦА.
  • Формування пріоритетності в Digital каналі.
  • Контроль та аналіз лідогенерації, якості та вартості лідів.

Керівник відділу маркетингу

ТОВ «СМК груп» (Салтівський, Бердянський, Богодухівський м’ясокомбінати)

FMCG

10 місяців

03.2019 - 01.2020

  • Управління відділом маркетингу (6 чол.)
  • Управління портфелем брендів (5 ТМ)
  • Розробка стратегії позиціонування, та просування ТМ
  • Управління асортиментом.
  • Управління ціновою політикою.
  • Формування завдань на розробку нових продуктів
  • Розробка концепції етикеток, упаковки
  • Маркетинговий аналіз продажів, формування рекомендацій по каналам збуту
  • Розробка, реалізація та аналіз РК (ATL, BTL, Digital)

Бренд - менеджер ТМ «Добряна»

ТОВ «Мілкіленд Н.В»

FMCG

11 місяців

03.2018 - 02.2019

  • Аналіз ринку відповідних бренду категорій в країнах його присутності, конкурентного середовища
  • Аналіз цільової аудиторії, цінового позиціонування і асортименту ТМ
  • ніціювання, підготовка і запуск нових SKU
  • Розробка / зміна упаковки
  • Створення і оновлення стратегії просування бренду, унікальної торговельної пропозиції
  • Формування маркетингового плану продажів, асортиментних матриць
  • Просування бренду (ATL, BTL)

Ключові показники ефективності:

  1. Позитивна динаміка показників валової і чистої маржі
  2. Забезпечення рівня рентабельності бренду

Керівник проекту

Київхлїб, ПАТ

Промисловість та Виробництво

1 рік 9 місяців

12.2015 - 09.2017

  • Розробка, презентація та успішна реалізація маркетингової стратегії напрямку ПДХ
  • Управління асортиментом
  • Планування обсягу продажів
  • Розширення ринків збуту
  • Участь у розробці проектів по оптимізації виробничих процесів, транспортних витрат, логістичних маршрутів
  • Перевірка тендерів на постачання, затвердження кошторисів.
  • Розробка та проведення рекламних кампаній, аналіз результатів
  • Постановка фокус-задач для торгової команди, контроль результатів
  • Розробка упаковки (внутрішній ринок, експорт)
  • Вивід нових продуктів на ринок -5 SKU
  • Розробка та впровадження асортиментної матриці і стандартів мерчандайзингу
  • Участь у міжнародних виставках (Рига Фуд; ІНДАГРО, Бухарест)

Результати:

  1. Досягнуто цільові показники відповідно до зазначених у стратегії (рентабельність, обсяг продажів)
  2. Впровадження асортиментної матриці та стандартів мерчендайзингу.
  3. Успішно виведено на ринок 5 нових продуктів.

Провідний маркетинг-менеджер

MOYO ТОВ «НРП» управляюча компанія мережі магазинів «MOYO».

Торгівля роздрібна / Retail

5 років 5 місяців

07.2010 - 12.2015

  • Формування річного, щомісячних маркетингових бюджетів, бюджетів окремих рекламних компаній.
  • Звітність по бюджетам.
  • Аналіз продажів, формування маркетингового плану продаж.
  • Розробка мережевих і локальних рекламних компаній, аналіз ефективності.
  • Робота з постачальниками: укладання угод; документообіг, перевірка кошторисної документації; проведення тендерів на постачання продукції та матеріалів; логістика продукції та матеріалів по торговим об'єктам;
  • Забезпечення щомісячних мережевих рекламних активностей (радіо, борди, промоутери, посм)
  • Підготовка до відкриття торговельних об'єктів: визначення внутрішніх і зовнішніх каналів комунікацій (радіореклама, борди, промоутери, вивіски, покажчики); визначення місць розміщення і видів рекламних конструкцій, графіки роботи промоутерів, виготовлення рекламних конструкцій і матеріалів; внутрішнє оформлення, навігація; забезпечення POS - матеріалами і їх розміщення (плакати, цінники, воблери);
  • Комунікації з ТРЦ (укладання договорів, оплата і документообіг, спільна активність, регламентація поточної діяльності);
  • Комунікації з магазинами: підготовка до старту нових акцій (бюлетень, викладка, забезпечення POS - матеріалами, флеш, аудіо ролики); інформація по доп.активностям, розміщення бренд-зон вендорів в ТЗ. підготовка звітів для вендорів;
  • Конкурентний моніторинг; моніторинг цінової і рекламної активності конкурентів
  • Завдання на розробку CRM, супровід та удосконалення
  • Розробка плану переходу з дисконтною на бонусну програму лояльності.
  • Інтернет – просування, адміністрування сайту.

Начальник відділу брендингу

ЕКО-Маркет

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 3 місяці

11.2006 - 02.2010

  • керівництво і координація роботи відділу;
  • формування і реалізація бюджету відділу;
  • розробка бренд-буку для мережі супермаркетів «ЕКО-маркет»;
  • презентація та практичне впровадження стандартів для супермаркетів;
  • участь в розробці та затвердження технологій торгових залів;
  • участь в розробці завдань на проектування, будівництво, благоустрій території;
  • організація роботи і контроль дотримання стандартів по відкриттю нових об'єктів;
  • координація та контроль роботи проект-менеджерів з будівництва нових супермаркетів і ТЦ;
  • проведення переговорів з постачальниками та підрядниками, укладання договорів, перевірка кошторисів;
  • робота з РА з проведення BTL - заходів;
  • контроль виготовлення рекламної та дизайнерської продукції;
  • оформлення дозвільної документації на рекламні вивіски, стели, конструкції, оформлення паспортів фасадів по Києву і регіонах України;
  • участь в розробках і проведенні рекламних акцій і програм лояльності споживачів;
  • організація таконтроль роботи цеху з виробництва зовнішньої реклами, вивісок, лайтбоксів і т.п.;
  • аналіз роботи конкурентів;
  • збір інформації про нові рекламні можливості, щомісячне складання бюджету відділу;
  • формування місячних і річних планів, звіти про виконану роботу;

Створеня та вивід ВТМ (Private Label):

  • участь в розробці стратегії і плану запуску ВТМ;
  • дослідження товарних категорій, визначення асортименту, ціноутворення, прогноз продажів, аналіз динаміки продажів;
  • участь в проведенні переговорів з постачальниками, укладання договорів, контроль логістики;
  • неймінг, дизайн упаковки, реєстрація ТМ, робота з ТПП (отримання штрих-кодів, твердження кольоропроб, виробництво упаковки);
  • участь в розробці планограм торгових залів, оформлення місць викладки, реклама в місцях продажів, трейд - маркетингові заходи;
  • контроль якості викладки і наявності товару в ТТ.

Результати:

  1. Видано та впроваджено стандарти для супермаркетів «ЕКО-маркет» .
  2. У відповідності до впроваджених стандартів відкрито понад 50 нових супермаркетів «ЕКО-маркет» та 4 ТЦ «Європорт» .
  3. Проведено ребрендинг більше 10 супермаркетів.
  4. Випущено і представлено в продажу мережі 14 ТМ проекту ВТМ.

Ключова інформація

Управління маркетингом, розробка та реалізація маркетингових стратегій, рекламних кампаній; аналіз ринків; розробка концепцій та вивід на ринок нових продуктів; супровід інтернет ресурсів компанії, маркетинговий супровід розвитку торгових мереж; бюджетування, звітність;

Значний досвід у розвитку торговельних мереж; розробка стандартів для супермаркетів; супровід до відкриття нових супермаркетів, гіпермаркетів.

Навчався в 2 закладах

Киевский национальный торгово-экономический университет

маркетинг

Киев, 2016

Киевский национальный университет им. Тараса Шевченко

химический

Киев, 1996

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Уверенный пользователь ПК.

MS Office, 1С, Internet Explorer, CorelDraw, AutoCAD, Photoshop.

Богдан Пархоменко

Директор з маркетингу

Київ

50 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому