Працював в 4 компаніях   7 років 10 місяців

Торгівля роздрібна / Retail

Комерційний директор

Гіпермаркет Материк

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 2 місяці

09.2023 - до теперішнього часу

Комерційний директор - Гіпермаркет "Материк" - мережа магазинів одягу, взуття, білизни, текстилю, галантереї та іграшок. 40 магазинів ( площа 600-1500 м2), знаходяться в районних центрах центральної України.

Реструктуризація відділу закупівель.

Створення відділу категорійного менеджменту.

Проведення діагностики мережі (швидкий категорійний менеджмент) Формування нового категорійного дерева, адаптованого під потреби клієнтів.

Введеня нових напрямків та категорій, релевантних до формату мережі.

Систематизація форматів магазинів .

Контроль створення асортиментних матриць для різних форматів магазинів ( близько 50 000 скю).

Планування та бюджетування в розрізі категорій та магазинів. ( на річній та місячній основі).

Контроль цільових комерційних показників. (ТО, націнка, валовий прибуток, оборотність, кількість клієнтів, конверсія, середній чек, Промо)

Аналітика результатів, та прийняття рішень для покращення результатів.

Розробка та впровадження мотиваці для категорійних менеджерів ( ТО, Маржа, Оборотність товарів) та магазинів. ( ТО, середній чек, конверсія)

Управління відділом закупівель - локальні та міжнародні постачальники.

Проведення перемовин з постачальниками, узгодження умов співпраці та підписання договорів.

Створення відділу ЗЕД.

Початок роботи з Постачальниками з Китаю ( офіційні контракти та Карго).

Розвиток закупівель в Туреччині, Польші,Узбекистані.В підпорядкуванні 4 категорійних менеджера та 4 закупівельника (по напрямкам), 2 аналітика, відділ адміністративних асистентів, відділ мерчандайзингу та трейд маркетингу, відділ ЗЕД та відділ ВТМ. (18 чоловік)

Планування та бюджетування Промо, Річний Промо-Календар.

Координація та узгодження маркетингової стратегії та трейд-маркетингових заходів.

Розробка програми лояльності клієнтів.

Участь в підготовці та запуску тематичних каталогів ( Новий Рік, Шкільний Сезон)

Планування , управління та контроль цінової політики мережі.

Опосередкований контроль на операційним відділом. Регулярні зустрічі з регіональними директорами ( 5 регіонів).

Контроль виконання планів , обговорення ситуації в регіонах , аналіз конкурентів.

Участь у відкритті нових магазинів мережі, співпраця з операційним відділом мережі. ( формування розміщення категорій та планограм). Відкрито 8 нових магазинів під час роботи в мережі.

Прорахунки економічної моделі кожного магазину перед відкриттям.

Створення відділу ВТМ та введення нових брендів в асортимент.

Взаємодії з іншими підрозділами компанії. (Логістика, Фінансовий відділ )

Впровадження програми аналітики – Qlic Sense, Power BI.

Розвиток та навчання команди комерційного відділу.

Проведення тренінгів з категорійного менеджменту.

Результати січня – червня 2024 року – ріст ТО в LFL магазинах +11%, ріст націнки +15 %.Власний Імпорт виріс з 5% до 12%

Комерційний директор

Дім Посуду

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 1 місяць

08.2022 - 09.2023

Планування , управління та контроль комерційної політики мережі.

Проведення діагностики та реструктуризація роботи мережі (швидкий категорійний менеджмент)

Впровадження асортиментної політики, контроль за її виконанням. Організація категорійного менеджменту.

Контроль формування асортиментної матриці у рамках товарних напрямків /категорій.

Бюджетування.

Аналітика результатів.

Планування та контроль цільових комерційних показників. (ТО, націнка, валовий прибуток, оборотність, кількість клієнтів, конверсія, середній чек, Промо)

Управління відділом закупівель - локальні та міжнародні постачальники.

Пошук та проведення перемовин з постачальниками, узгодження умов співпраці та підписання договорів.

Координація та узгодження маркетингової стратегії – планування Промо та трейд-маркетингових заходів.

Розвиток та стратегія просування ИМ – dimposudu.ua

Участь у відкритті нових магазинів мережі, співпраця з операційним відділом мережі.

Взаємодії з іншими підрозділами компанії. (Логістика, Фінансовий відділ, відділ СТМ )

Розвиток та навчання команди комерційного відділу.

Генеральний директор

Wine Point

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки

08.2017 - 08.2019

Генеральний директор компанії Wine Point.

-Start-up проект з відкриття винно-алкогольних магазинів в Києві.

-Від ідеї до реалізації проекту.

-На цей час в Києві та передмістях працюють 20 магазинів – Wine Point.

-Повністю відповідав за процеси закупівель та реалізації товарів в магазинах мережі.

-Контролював підписання договорів з місцевими та імпортними постачальниками. Підписано більше 30 контрактів прямого імпорту вина та алкоголю з Європи. Приймав участь у виборі асортименту та переговорах на виставках Prowein, VinItaly, Vinisud, Wine Paris. ( Більше 350 арт власного імпорту)

-Розроблював та впроваджував категорійний менеджмент у категоріях товарів, що представлені в мережі.

-Управляв командою категорійних менеджерів та керуючих магазинами.

-Ведення комерційних переговорів з постачальниками.

-Бюджетування на різних рівнях (в закупівлі та в продажах).

-Розробка маркетингової стратегії компанії - річний маркетинговий план, рекламні заходи, промо акції , підготовка та випуск щомісячного промо-журналу.

- Навчання та розвиток персоналу. Більше 70 співробітників компанії були в моєму підпорядкуванні.

Category Manager

Metro Cash & Carry Ukraine

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 4 місяці

02.2014 - 06.2017

Керівник департаменту закупівель продовольчих товарів - напої, пиво, вино, алкоголь та тютюн.

-З лютого 2015 року відповідав за закупівлю категорій вино, алкоголь, пиво , напох та тютюн.

  • Розробка стратегії розвитку категорій. ( моніторинг ринку та конкурентів)
  • Бюджетування та планування в категоріях.
  • Проведення категорійного менеджменту та оптимізація асортименту алкоголю та вина. (Швидкий CLCM, введення планограм в різних форматах магазинів)
  • Нова стратегія ціноутворення ( введення трійного цінника 1-3-6 пляшок), нове розміщення та презентація товару в магазинах.
  • Розвиток категорії вина, збільшення частки власного імпорту.
  • Участь у виставках ProWein 2015-2017, пошук нових виробників та постачальників вина та алкоголю.
  • Розробка та відкриття нової концепції винного відділу "Wine & Metro" (червень 2015 р.)
  • Формування та навчання нової команди у відділі.

Ключова інформація

Генеральний директор, Комерційний директор , Керівник відділу закупівель

Створення та реалізація start-up проектів в різних напрямках.

Більше 15 років досвіду закупівель в міжнародних компаніях. Відповідав за закупівлю в харчових категоріях та в категоріях непродовольчої групи товарів. Досвід з реструктуризації закупівельних процесів у різних компаніях. Орієнтованість на результат. Задоволення потреб ринку та клієнта, лідерські та керівні якості, робота в команді

Навчався в 1 закладі

КНЛУ

Иностранные языки - англ, немец

Киев, 1995

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Руслан Васильович

Руководитель отдела закупок, Коммерческий директор, Директор по закупкам

Київ

Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро

51 рік

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 6 днів тому