Працювала в 5 компаніях   16 років 11 місяців

IT, Медицина та Охорона здоров'я, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Будівництво, Фармацевтика

Менеджер з постачання

ТОВ "ФОРТ СОФТ"

IT

4 місяці

05.2024 - 09.2024

Подовження ліцезій. Внесення рахунків постачальників в 1С. Контроль надходження рахунків та актів. Відвантаження продукції в електронному вигляді. Ведення реєстру договорів із постачальниками. Робота в SRM, Outlook. Робота з кореспонденцією тощо.

Менеджер по роботі з клієнтами

ПП

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 1 місяць

12.2020 - 01.2024

Ведення проєктів: закупівля медикаментів та медобладнання. Отримання , розподіл між об'єктами. Прийом медичних співробітників на роботу та контроль їх роботи.
  • Аналіз потреб клієнтів
  • Підтримка існуючих клієнтів
  • Звітність перед керівництвом

бухгалтер ( спеціаліст по договорам)

Група компаній Новий стандарт

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

9 місяців

08.2019 - 05.2020

Погодження умов договорів з постачальниками (телефонні переговори, підписання та контроль виконання зобов'язань по договору).Вносила дані по договору в 1 С, Бітрікс 24. Вела реєстр договорів постачальників
в Excel.
  • Планування та організація своєї роботи
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

бухгалтер відділу закупівель

Олді, торгівельно-будівельний дім

Будівництво

2 роки 10 місяців

09.2016 - 07.2019

Провела інвентаризацію договорів постачання та маркетингових послуг. Звірка специфікацій в друкованому вигляді з даними , які внесені в базу 1С : торгівля керівників асортиментних груп ( коди, закупівельні ціни).
Реєстрація та облік договорів, додаткових угод і специфікацій.
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей

старший касир

Фармація, Комунальне підприємство

Фармацевтика

9 років 6 місяців

01.2007 - 07.2016

Замовлення фармацевтичних препаратів на аптечній базі, отримання, розподіл між пунктами. Ведення касової дисципліни .Здача товарних звітів . Була задіяна у проведенні інвентаризації.
  • Проведення розрахункових операцій з клієнтами
  • Підготовка звітності та аналітики
  • Інформування клієнтів про акції та спеціальні пропозиції

Ключова інформація

Стаж роботи з 2000 р. Готова розглянути варіанти. Можу працювати повний/неповний робочий день ( пон-пт., з 9.00 (10.00) до 17.00 (18.00), лівий берег) або віддалено.

Word, Excel (базові знання), 1 С 8.0. Outlook, Gmail, Bitrix 24, Uspacy.

Вмію ефективно працювати як у команді так і самостійно. Швидко навчаюся, слідую інструкціям та прийнятим корпоративним нормам роботи.

Мотивована на професійний розвиток та виконання цікавих задач.

  • Уважність до деталей

Навчалась в 1 закладі

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Финансы

Киев , 2004

Володіє мовами

Російська

вище середнього

Українська

вище середнього

Курси, тренінги, сертифікати

Учебный центр Курсор-менеджер по туризму

Киев, 2019

Учебный центр Курсор-менеджер по продажам

Киев, 2016

Тетяна

менеджер по роботі клієнтами ( не продажі)

Київ

23 000 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 години тому