Працювала в 7 компаніях   18 років 9 місяців

Будівництво, Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Фінансовий директор

Ю АР Ді АТ ТОВ

Будівництво

1 рік

06.2023 - до теперішнього часу

-Сфера діяльності - будівництво доріг (близько 200 одиниць спец.техніки), цивільне будівництво, логістичний бізнес (близько 300 одиниць техніки).

Що вдалося зробити:

- значне покращення якості обліку (управлінського та бухгалтерського) через налагодження процесів обліку та коммунікацій між підрозділами Компанії;

- впровадження точок оперативного контролю за операційними процесами, а саме: перевищення лімітів використання матеріальних, людських ресурсів та техніки на об'єктах, перевищення лімітів використання палива, терміни та якість виконання ремонтів авто.

Це дозволило ТОП та мідл менеджмету оперативно коригувати дії в поточному періоді і в підсумку скоротити витрати на 20%.

Обов'язки:

- загальне керування фінансовим департаментом (бухгалтерія на чолі з головним бухгалтером - 25 співробітників, економічно-аналітичний відділ на чолі з головним економістом - 5 співробітників);

- ініціація та безпосередня участь в проектах по оптимізації витрат та підвищенню ефекивності діяльності бізнесу; наразі це створення монітору керівника та бюджетування, до цього були проекти, описані в досягненнях;

- управління оборотним капіталом Компанії (оптимізація залишків запасів, робота з дебіторською заборгованістю, отримання максимального відтермінування по кредиторській заборгованості без втрати знижок та інші дії);

- оптимізація оподаткування разом з Управляючою Компанією;

- розробка, затвердження, впровадження та контроль за виконанням політик, регламентів, прцедур;

- взаємодія з Управляючою Компанією

- безпосередня комунікація та виконання завдань Інвестора.

Заступник фінансового директора

ТОВ "Мобіжук"

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 8 місяців

08.2020 - 04.2023

- проектна робота по впровадженню нової облікової системи 1С КУП (написання бізнес-вимог до технічних завдань, тестування виконаних завдань, адміністрування, супровід до та після впровадження системи, підготовка матеріалів та проведення навчань для всіх департаментів, написання інструкцій по процесах);

  • розробка облікової політики Компанії, регламентів та процедур з управлінського обліку (грошові потоки, доходи/витрати, товар, основні засоби та інше);
  • оптимізація ключових процесів Компанії;
  • оптимізація и автоматизація регулярних процесів департамента фінансів та інших департаментів;
  • консультування та підтримка всіх департаментів з питань обліку та багато інших завдань.

Результат - досягення основної мети проекту - скорочення штату департамента фінансів на 30% ще до запуску нової облікової системи; чистота та своєчасність обліку, прозорість операцій, контроль по всіх ділянках обліку.

Нова облікова система 1С КУП впроваджена з січня 2023 року.

Заступник фінансового директора по бюджетуванню

ТОВ ПТК "АГРОМАТ"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 5 місяців

04.2019 - 09.2020

  • результат - 100% прозорості витрат; скорочення витрат на 5-8%, час на прийняття оперативних рішень скорочено в 2 рази; є рекомендації від CEO Агромат;- постійне вдосконалення системи бюджетування Компанії, робота з департаментами з метою доопрацювання системи для більш зручного використання; автоматизація налагоджених процесів; робота в проектах; - занурення в процеси Компанії на всіх рівнях, їх оптимізація; - підготовка та захист річних та квартальних фінансових бюджетів компанії (PL, CF, BS); - щомісячне складання оперативних бюджетів PL и CF; - аналіз та контроль додаткових витрат департаментов понад бюджет.
  • створення системи бюджетування Компанії з нуля;

Керівник напрямку бюджетування

ТОВ "РУШ" Мережа магазинів Єва

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 4 місяці

10.2016 - 02.2019

Обов’язки:

- створення і ведення стратегічної моделі розвитку бизнесу на 5 років;- постійне вдосконалення системи бюджетування Компанії, робота з департаментами з метою доопрацювання системи для більш зручного використання, проведення навчань;

- підготовка та захист річних та квартальних фінансових бюджетів Компанії (PL, CF, BS); - Щомісячне складання оперативних бюджетів PL та CF;

- участь у внутришніх проектах Компанії у складі робочої групи; був проведений проект автоматизації щоденого контролингу бюджетів; перерахунку бюджетів; часткова автоматизація оперативних бюджетів компанії;- доопрацювання облікової політики спільно з іншими учасниками робочої групи;

- аналіз та контроль понадбюджетных витрат департаментів; В підсумку проведення проекту з автоматизації оперативних бюджетів та бюджетного контролю, витрати часу на створення оперативних бюджетів суттєво скоротилися, контроль цих бюджетів відбувається автоматично в обліковій системі підприємства, що дозволило вивільнити час співробітників для участі в інших проектах.

Керівник відділу бюджетування

ТОВ Торгівельний будинок "Амстор"

Торгівля роздрібна / Retail

5 років 3 місяці

02.2010 - 05.2015

Основні види діяльності Компанії: ритейл, девелопмент, дистрибуція та логістика, будівництво.

Обов’язки:

- побудова системи бюджетування на рівні керуючої Компанії та бізнес-одиниць з нуля; - складання та коригування регламентної документації, альбома форм для бюджетів;

- постійна робота з системою бюджетування для виявлення "вузьких місць" та подальшого доопрацювання системи; - підготування та захист річних та квартальних фінансових бюджетів Компанії (PL, CF, BS); консолідація бюджетів;

- планування та ведення щоденного платіжного календаря Компанії; - аналіз виконання бюджетів та коригування затверджених акціонерами планів поквартально;

- проведення робочих зустрічей та засідань з учасниками процесу бюджетування; - участь в проектах з оптимізації та автоматизації бізнес - процесів финансовоі функції компанії;

- разробка облікової політики в команді з іншими підрозділами; - формування регулярної звітності для власників;

- виконання інших завдань керівництва Компанії.

Результатом побудови системи бюджетування Компанії є:

- керівництво Компанії має чіткі та погоджені всіма підрозділами плани фінансових результатів;

- керівники всіх підрозділів отримують основні планові фінансові KPI, в розробці яких самі беруть участь;

- витрати компанії скоротилися та виглядають більш прозоро; - эфективність роботи підрозділів зросла.

Головний бухгалтер ( єдиний )

ТОВ "Азов-Рыбпрм"

Промисловість та Виробництво

6 місяців

08.2009 - 02.2010

Основна діяльність підприємства: вилов риби та інших ВЖР для виробництва свіжомороженої риби.

Обов’язки: повне ведення бухгалтерского та податкового обліку: контроль за обліком вилучених ВЖР, реалізацією; основні засоби, облік ТМЦ, каса, банк, заробітня плата, розрахунки з постачальниками та покупцями, підготовка звітності для фондів та інстанцій, ведення обліку ФОП, облік по загальній системі та єдиний податок.

Керівник тендерного відділу

ТОВ "Група компаній "Мост"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 років 1 місяць

04.2004 - 05.2009

Обов’язки:

підготовка, контроль, проведення тендерів до етапу укладення договору з підприємством-замовником, відслідковування змін в законодавстві з цього питання, підготовка документів для банківських гарантій та інша робота, пов’язана з тендерами, а також ведення обліку ТМЦ на великому підприємстві оптової торгівлі, склад, каса, банк, документообіг, звітність, підготовка пакету документів для отримання кредитів з наступним веденням та обслуговуванням кредитної справи.

Ключова інформація

Досвід роботи в побудові, оптимізації та автоматизації систем бюджетування, управлінського обліку больше 10 років

Навички вибудовування ефективної комунікації з підрозділами та між ними

Навчалась в 1 закладі

Донецький Державний Університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського

факультет економіки та фінансів, економіка підприємства, диплом спеціаліста "з відзнакою"

Донецьк, 2003

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

ACCA DipIFR

Київ, 2022

Фінансовий менеджмент, CIPA

Київ, 2020

Додаткова інформація

Особисті якості

відповідальність, структурованість, порядність, надійність, працьовитість, здатність до швидкого навчання, комунікабельність, ініціативність, пунктуальність

Наталя Леонідівна

Фінансовий директор

Київ

Готовий переїхати: Львів

130 000 грн.

43 роки

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому