Працював в 5 компаніях 7 років 9 місяців
Телекомунікації / Зв'язок, Краса / Фітнес / Спорт, Транспорт та Логістика, Послуги для бізнесу - інше, Державний сектор
Старший менеджер з обслуговування клієнтів
DD-CARGO Міжнародна курьерська служба
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 6 місяців
08.2020 - 02.2022
- Вирішення наявних питань клієнтів
- Індивідуальна робота та супровід негативно налаштованих клієнтів
- Робота із базою даних
- Web chat та Social Media
- Навчання нових працівників
- Контроль за якістю обслуговування клієнтів з боку операторського складу
- Аналіз результатів роботи та індивідуальна робота з операторами для покращення їх робочих показників (прослуховування дзвінків, індивідуальні бесіди, навчання оператора, слідкування за його робочими показниками)
- Написання робочої документації
- Консультант з клієнтського сервісу
- Надання керівництву консультацій, звітів та ґрунтовних пропозицій для покращення статистичних показників окремих операторів та відділу
Оператор контактного центру
ТОВ Оріфлейм Україна
Краса / Фітнес / Спорт
2 роки 1 місяць
03.2018 - 04.2020
- Вирішення наявних питань клієнтів
- Робота з базою даних
- Навчання нових працівників
- Створення та впровадження робочих інструментів для навчання нових працівників;
- Каталогізація наявних запитань від клієнтів у вигляді електронного довідника
- Контроль за якістю обслуговування клієнтів з боку операторського складу
- Аналіз результатів роботи та індивідуальна робота з операторами для покращення їх робочих показників
- Написання робочої документації
- Складання робочого графіку
- Формування звітності про результати виконання завдань
- Проведення планових навчальних презентацій
- Участь у вирішенні питань поточної діяльності відділу
- Надання керівництву консультацій, звітів та ґрунтовних пропозицій для покращення статистичних показників окремих операторів та відділу.
- Управління командою до 12 операторів
Фахівець з приймання відправлень
Нова Пошта, ТОВ / Новая Почта
Транспорт та Логістика
3 місяці
08.2016 - 11.2016
- Приймання, сортування, видача відправлень.
- Робота з базою даних при видачі відправлень.
- Кур'єрська доставка відправлень
Оператор контактного центру
Adelina Call Center
Послуги для бізнесу - інше
4 місяці
08.2013 - 12.2013
- Вирішення наявних питань клієнтів
- Технічні консультації
- Віддалене налаштування інформаційного обладнання
- Робота з базою даних;
Акумуляторник другої категорії
Украерорух
Державний сектор
3 роки 2 місяці
03.2010 - 05.2013
- Прийом, встановлення на облік, обслуговування та списання автомобільних стартерних акумуляторних батарей (АСАБ)
- Введення в експлуатацію сухозаряджених АСАБ
- Приготування електроліту для АСАБ
- Відновлення нормальної функціональності АСАБ
- Ведення журналу обліку акумуляторних батарей (у тому числі кальцієвих та нікель-кадмієвих не стартерних акумуляторних батарей)
- Ведення журналу виконаних дій над акумуляторними батареями
- Надання щотижневої звітності про проведені роботи над акумуляторними батареями
Ключова інформація
Мої особисті якості і компетенції є основними "рушіями" до мети. Працюючи з клієнтами, я навчився розумінню беззаперечної важливості кожного окремого клієнта в житті всієї компанії, а розуміння і відчуття "болю" клієнта, призводить до точного знаходження ключового рішення під час розгляду його питання. Працюючи у команді я відчув неможливість підтримувати на відповідному, професійному, рівні абсолютно будь-які процеси всередині компанії без її співробітників, їх кваліфікації, мотивації, бажання постійно розвиватися разом з компанією. Мені пощастило при роботі з персоналом побувати у ролі лідера, викладача й екзаменатора. Беручи участь у процесі розробки робочих інструментів як у команді, так і самостійно, мені вдалося виробити в собі відчуття загального потоку процесів компанії в тій мірі, яка мені дозволила виявляти їх вади і пропонувати рішення для їх усунення або оптимізації, а також реалізовувати ці рішення на практиці. Деякі з інструментів, що вироблені та задіяні особисто мною, дозволили новим співробітникам працювати з великим обсягом інформації більш комфортно й у найкоротші строки знаходити вичерпну інформацію по питаннях, що для них цікаві на момент їх найбільшої зацікавленості у них. Ключову роль у створенні таких рішень зіграло почуття залученості у загальний процес роботи компанії і глибоке єднання з її командою співробітників. Робота з клієнтами й над внутрішніми процесами компанії дозволили мені набути досвіду стійкості у стресових ситуаціях, в тому числі, й у конфліктних ситуаціях, дуже широкого спектру складності паралельно з вмінням працювати понаднормово, при необхідності, підтримуючи одночасно декілька незалежних проектів. Навчання співробітників й проведення для них презентацій, дозволили мені знайти для себе розуміння того, що я дуже люблю бути у цій ролі для них, що, на мою думку, повинно займати вагоме місце з боку будь якого співробітника у компаніях будь яких типів, що першочергово позиціюють свою зацікавленість у постійному навчанні своїх співробітників, набутті ними розуміння, що в них завжди буде підтримка від більш досвідчених колег та керівників, а також, в налагодженні між ними тісних зв'язків і взаємин. На мою думку, це відповідним чином позититивно впливає на стабільність процесів всередині компанії та на професійність підходу до цих процесів з боку її співробітників. Всі ці вміння дозволили мені не розмірковуючи прийняти виклик переїхати у інше місто для використання набутого мною досвіду для роботи над створенням нового проекту, який був успішно реалізований і у найкоротші терміни дозволив домогтися значного успіху у секторі клієнтської підтримки, відзначеного позитивними відгуками широкого кола клієнтів компанії.
- Індивідуальний підхід до клієнта та вирішення наявних питань
- Робота з базою даних
- Навчання, екзаменування, аналіз результатів роботи, контроль за якістю обслуговування клієнтів з боку працівників
- Проведення презентацій
- Написання робочої документації
- Складання робочого графіку
- Формування звітності про результати виконання завдань
- Підготовка матеріалу та участь у вирішенні питань поточної діяльності відділу
- Робота у стресових ситуаціях
- Робота з конфліктами
- Понаднормова робота
- Вміння працювати з кількома завданнями одночасно
Навчався в 1 закладі
Національний авіаційний університет
ІІДС, безпека інформаційних і комунікаційних систем
Київ, 2016
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Євгеній Валентинович
Євгеній Валентинович
Супервайзер/Керівник контактного центру
Львів
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому