Працював в 2 компаніях   4 роки 5 місяців

Банки, Послуги для бізнесу - інше

Спеціаліст з обслуговування юридичних осіб

Назву компанії приховано

Банки

3 роки 5 місяців

04.2021 - 09.2024

1) Відповідь на телефонні дзвінки, електронні листи та чати, щоб надати клієнтам інформацію про продукти і послуги банку;

2) Допомога клієнтам в вирішенні різних питань і проблеми, пов'язаних з банківськими рахунками, транзакціями, доступом до клієнт-банку та іншими банківськими послугами і продуктами;

3) Ефективне користування системами управління взаємодії з клієнтами для збереження інформації про клієнтів та взаємодії з ними, точне і систематичне реєстрування всіх клієнтських запитів для моніторингу і звітування;

4) Здійснення співпраці з іншими відділами банку для вирішення складних питань і забезпечення повного вирішення питання клієнта;

5) Вирішення конфліктних ситуацій та аналіз і обробка негативних відгуків клієнтів;

6) Збирання зворотного зв'язку від клієнтів, здійснення опитувань для збору даних і передача цієї інформації відповідним відділам банку для подальшого вдосконалення програмного забезпечення та/або покращення якості обслуговування;

7) Аналіз даних взаємодії з клієнтами та підготовка звітів для керівництва щодо виконаної роботи;

8) Постійна оцінка потенційних ризиків під час взаємодії з клієнтами і прийняття виважених рішень для запобігання можливих проблем;

9) Надання технічної допомоги клієнтам у вирішенні проблем з використанням онлайн-банкінгу та інших цифрових сервісів;

10) Обробка запитів від клієнтів з інших країн, використання міжкультурних комунікаційних навичок;

11) Реагування на «апеляції» клієнтів, які не задоволені стандартним рішенням, та пропонування альтернативних варіантів рішення їх питання;

12) Надання інформації клієнтам щодо онлайн-банкінгу та допомога їм у використанні цифрових інструментів;

13) Створення ефективних скриптів та шаблонів для різних типів клієнтських запитів;

14) Обробка, збереження та передача документації, пов'язаної з клієнтськими взаємодіями;

15) Підтримка і навчання нових співробітників, щоб допомогти їм швидше адаптуватися та працювати ефективно:

Оператор Call-centre

Назву компанії приховано

Послуги для бізнесу - інше

10 місяців

04.2019 - 02.2020

1) Проведення маркетингових і соц. досліджень для компаній-замовників в телефонному режимі;

2) Консультація абонентів про наявність препарату в аптеці її графіку роботи, номеру телефону та розташування, резервування препарату;

3) Фіксування скарг/подяк, комерційних пропозицій та пропозицій з приводу продажу або оренди приміщень.

Ключова інформація

Впевнений користувач ПК, знання програм MS Office;

Навички створення та проведення презентацій;

Навик оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет;

Водійське посвідчення категорії «В» і «C».

Навчався в 3 закладах

Черкаський державний технологічний університет

Кафедра обліку, аналізу і оподаткування

Черкаси, 2020

Черкаський державний технологічний університет

Кафедра обліку, аналізу і оподаткування

Черкаси, 2018

Черкаський політехнічний технікум

Оціночна діяльність

Черкаси, 2016

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

M.E.Doc

Черкассы, 2019

Пройшов курс з користуванням та налаштуванням комп'ютерної програми для подання звітності та документообігу. За наслідками навчання отримав сертифікат користувача програми M.E.Doc.

Анонімний пошукач

Бухгалтер по заробітній платі

Черкаси

26 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому