Працювала в 5 компаніях   16 років 11 місяців

Транспорт та Логістика, Торгівля роздрібна / Retail, Енергетика та Енергоносії

Керівник контакт центру

Нова пошта

Транспорт та Логістика

11 місяців

11.2024 - 09.2025

Керівництво персоналом підрозділу Центр турботи про клієнта група Німеччина-Австрія - Польща, організація роботи працівників(підбір, адаптація, навчання, графік виходу, табелювання). Участь у розробці алгоритмів вирішення питань клієнта та комунікації з підрозділами, проведення моніторингу, аналізу роботи та формування звітності, забезпечення виконання якісних і кількісних показників. Забезпечення ефективного вирішення проблем, ініціювання змін по системним порушенням, контроль дотримання стандартів нових процесів. Досягнення: очолювала найпроблемніші напрямки країн Європи за вказівкою керівника. Формую ефективну команду в кризових умовах, яка швидко показує позитивну динаміку і вподальшому високі результати роботи.• Управління та організація роботи контакт-центру • Управління та організація роботи контакт-центру • Розподіл завдань та керування персоналом • Моніторинг та контроль за якістю обслуговування клієнтів • Взаємодія з іншими відділами для реалізації спільних завдань • Планування та оптимізація робочих процесів • Впровадження нових технологій та методів в роботі контакт-центру • Розробка та впровадження стратегій для покращення якості обслуговування • Звітність перед керівництвом та контроль за реалізацією стратегій

менеджер територіальний

Укрпошта

Транспорт та Логістика

3 роки 10 місяців

11.2020 - 08.2024

організація безперебійної і ефективної роботи відділень

формування, забезпечення та контроль за виконанням планів продажів та планів розвитку мережі у підпорядкованих відділеннях поштового зв'язку;

контроль за виконанням вимог, щодо об'ємів продажів та якості обслуговування клієнтів;

пошук, співбесіди, організація стажування, контроль адаптаційного періоду нових співробітників.

навчання стандартам обслуговування;

пошук та залучення нових клієнтів.

відкриття нових локацій, релокації відділень.

керуюий магазином

ТОВ РУШ

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки 9 місяців

10.2015 - 06.2020

Обов'язки: виконання плану продажів магазину. Забезпечення якісного обслуговування клієнтів. Аналіз економічних показників роботи магазину, розробка і впровадження заходів по їх покращенню. Відбір, мотивація та навчання персоналу магазину. Планування, контроль і аналіз всіх торгових і організаційних процесів магазину. Контроль товарних залишків.

Досягнення: була куратором бульше ніж в 10-х нових керуючих. Відкривала нові торгові точки, переформатовувала магазини з інших мереж, була куратором проблемних магазинів.

Заступник керуючого магазину

АТБ-маркет

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки

08.2013 - 07.2015

Формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу. Забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії. Контроль і забезпечення збереження ТМЦ. Замовлення товару та контроль постачання продукції. Ведення касової дисципліни. Проведення перерахунків товару (аналіз виявлення причин розбіжностей). Уміння організовувати роботу персоналу до 50 чоловік.

Бухгалтер

ПП "Енергоресурс"

Енергетика та Енергоносії

5 років 5 місяців

03.2008 - 07.2013

Касові операції, бух облік матеріалів, виставлення рахунків клієнтам, укладаня договорів. Ведення кадрової документації, розрахунок заробітної плати. Здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк. Надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження надходження на розрахункові рахунки. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами).

Ключова інформація

  • володію комп'ютером (MS Offsce (Excel, Word, PowerPoint, вільно працюю в програмах 1С, OTUtils), інтернет);
  • Користуюся Binotel (налаштування роботи групи, формування звітів, контроль роботи персоналу).
  • вмію користуватися офісною, банківською технікою, касовим апаратом, TSD терміналом;
  • досвід роботи з клієнтами;
  • досвід в сфері роздрібних продаж (вмію показувати високі результати при будь яких обставинах);
  • досвід розвитку персоналу на посадах продавцій, адміністраторів, приймальників, керуючих, операторів, провідних фахівців;
  • навички ведення документообігу;
  • досвід кураторства над проблемними магазинами мережі, виведення їх з кризи, відкриття нових магазинів і переформатування магазинів інших мереж;
  • вмію з групи людей формувати успішну команду;
  • навички управління персоналом до 200 чоловік;
  • вміння вільно вести переговори.

Навчалась в 3 закладах

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

Психологія/спеціалізація - Практична психологія

Яготин, 2025

Білоцерківський національний аграрний університет

Біолого-технічний факультет/Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва.

Біла Церква, 2021

Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"

Менеджмент. Книгознавець. Розповсюдження друкованої продукції.

Киев, 2008

Курси, тренінги, сертифікати

Свідоцтво з профусії обліковець (реєстрація бухгалтерських даних).

Яготин, 2013

Тримісячні курси в учбовому комбінаті "Славутич".

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

категорія В.

Особисті якості

Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, легко справляюся із завданнями в умовах багатозадачності, ініціативність, позитивне мишлення,виражені лідерські якості.

Захоплення та інтереси

Спорт (важка атлетика, фітнес, біг, танці, гра на бандурі, читаю професійну і художню літературу).

Комп'ютерні навички

Володію комп'ютером (MS Offsce (Excel, Word, PowerPoint, вільно працюю в програмах 1С, OTUtils)

Ольга Павлівна

Супервайзер

Яготин

Готовий переїхати: Київ

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 1 день тому