Работала в 5 компаниях   16 лет 11 месяцев

Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail, Энергетика и Энергоносители

Керівник контакт центру

Нова пошта

Транспорт и Логистика

11 месяцев

11.2024 - 09.2025

Керівництво персоналом підрозділу Центр турботи про клієнта група Німеччина-Австрія - Польща, організація роботи працівників(підбір, адаптація, навчання, графік виходу, табелювання). Участь у розробці алгоритмів вирішення питань клієнта та комунікації з підрозділами, проведення моніторингу, аналізу роботи та формування звітності, забезпечення виконання якісних і кількісних показників. Забезпечення ефективного вирішення проблем, ініціювання змін по системним порушенням, контроль дотримання стандартів нових процесів. Досягнення: очолювала найпроблемніші напрямки країн Європи за вказівкою керівника. Формую ефективну команду в кризових умовах, яка швидко показує позитивну динаміку і вподальшому високі результати роботи.• Управління та організація роботи контакт-центру • Управління та організація роботи контакт-центру • Розподіл завдань та керування персоналом • Моніторинг та контроль за якістю обслуговування клієнтів • Взаємодія з іншими відділами для реалізації спільних завдань • Планування та оптимізація робочих процесів • Впровадження нових технологій та методів в роботі контакт-центру • Розробка та впровадження стратегій для покращення якості обслуговування • Звітність перед керівництвом та контроль за реалізацією стратегій

менеджер територіальний

Укрпошта

Транспорт и Логистика

3 года 10 месяцев

11.2020 - 08.2024

організація безперебійної і ефективної роботи відділень

формування, забезпечення та контроль за виконанням планів продажів та планів розвитку мережі у підпорядкованих відділеннях поштового зв'язку;

контроль за виконанням вимог, щодо об'ємів продажів та якості обслуговування клієнтів;

пошук, співбесіди, організація стажування, контроль адаптаційного періоду нових співробітників.

навчання стандартам обслуговування;

пошук та залучення нових клієнтів.

відкриття нових локацій, релокації відділень.

керуюий магазином

ТОВ РУШ

Торговля розничная / Retail

4 года 9 месяцев

10.2015 - 06.2020

Обов'язки: виконання плану продажів магазину. Забезпечення якісного обслуговування клієнтів. Аналіз економічних показників роботи магазину, розробка і впровадження заходів по їх покращенню. Відбір, мотивація та навчання персоналу магазину. Планування, контроль і аналіз всіх торгових і організаційних процесів магазину. Контроль товарних залишків.

Досягнення: була куратором бульше ніж в 10-х нових керуючих. Відкривала нові торгові точки, переформатовувала магазини з інших мереж, була куратором проблемних магазинів.

Заступник керуючого магазину

АТБ-маркет

Торговля розничная / Retail

2 года

08.2013 - 07.2015

Формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу. Забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії. Контроль і забезпечення збереження ТМЦ. Замовлення товару та контроль постачання продукції. Ведення касової дисципліни. Проведення перерахунків товару (аналіз виявлення причин розбіжностей). Уміння організовувати роботу персоналу до 50 чоловік.

Бухгалтер

ПП "Енергоресурс"

Энергетика и Энергоносители

5 лет 5 месяцев

03.2008 - 07.2013

Касові операції, бух облік матеріалів, виставлення рахунків клієнтам, укладаня договорів. Ведення кадрової документації, розрахунок заробітної плати. Здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк. Надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження надходження на розрахункові рахунки. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами).

Ключевая информация

  • володію комп'ютером (MS Offsce (Excel, Word, PowerPoint, вільно працюю в програмах 1С, OTUtils), інтернет);
  • Користуюся Binotel (налаштування роботи групи, формування звітів, контроль роботи персоналу).
  • вмію користуватися офісною, банківською технікою, касовим апаратом, TSD терміналом;
  • досвід роботи з клієнтами;
  • досвід в сфері роздрібних продаж (вмію показувати високі результати при будь яких обставинах);
  • досвід розвитку персоналу на посадах продавцій, адміністраторів, приймальників, керуючих, операторів, провідних фахівців;
  • навички ведення документообігу;
  • досвід кураторства над проблемними магазинами мережі, виведення їх з кризи, відкриття нових магазинів і переформатування магазинів інших мереж;
  • вмію з групи людей формувати успішну команду;
  • навички управління персоналом до 200 чоловік;
  • вміння вільно вести переговори.

Училась в 3 заведениях

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

Психологія/спеціалізація - Практична психологія

Яготин, 2025

Білоцерківський національний аграрний університет

Біолого-технічний факультет/Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва.

Біла Церква, 2021

Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"

Менеджмент. Книгознавець. Розповсюдження друкованої продукції.

Киев, 2008

Курсы, тренинги, сертификаты

Свідоцтво з профусії обліковець (реєстрація бухгалтерських даних).

Яготин, 2013

Тримісячні курси в учбовому комбінаті "Славутич".

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

категорія В.

Особисті якості

Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, легко справляюся із завданнями в умовах багатозадачності, ініціативність, позитивне мишлення,виражені лідерські якості.

Захоплення та інтереси

Спорт (важка атлетика, фітнес, біг, танці, гра на бандурі, читаю професійну і художню літературу).

Комп'ютерні навички

Володію комп'ютером (MS Offsce (Excel, Word, PowerPoint, вільно працюю в програмах 1С, OTUtils)

Ольга Павлівна

Супервайзер

Яготин

Готов переехать: Киев

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 16 часов назад