Працювала в 11 компаніях   26 років 3 місяці

FMCG, АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво

Начальник лаборатории на производстве

Провінція Плюс, ТОВ

FMCG

8 місяців

03.2024 - до теперішнього часу

Координація роботи персоналу лабораторіі. Актуалізація усіх документів/Протоколів СУБХП (ISO 22000).
Фактичне поєднання посад: нач.вир.лаботаторіі та менеджера систем якості.

Менеджер систем якості

Органік Лайф, ТОВ

FMCG

2 роки 7 місяців

08.2021 - 03.2024

- розробка пакету документів СУБХП (ISO 22000);
- створення електронної версії пакету документів СУБХП по процесам на сервері «з нуля»;
- проходження сертифікаційного аудиту на відповідність ISO 22000 (FACTUM, 08-2021);
- навчання персоналу;
- проведення внутрішніх аудитів, санітарних інспекцій;
- аналіз результативності процесів та планування роботи на рік.

Менеджер систем якості

ГРІН ФЕКТОРІ ЮА, ТОВ

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 місяць

08.2020 - 09.2020

• підготовка документів до проходження зовнішнього аудиту на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 та вимог замовника (McDonald`s, 09.2020?).
Причина звільнення: за згодою сторін (відміна аудиту МсDonald`s у зв`язку з карантином через COVID-19)

Менеджер систем якості

ОРЛАН, ПРАТ

FMCG

1 рік 4 місяці

02.2019 - 06.2020

  • систематизація / актуалізація документації СУБХП (ISO 22000);
  • підготовка та супровід 1-го наглядового аудиту ISO 22000 (Бюро Веритас, 10-2019);
  • управління рекламаціями; Тест на простежуваність; Тест на відклик ПНПродукції;
  • навчання персоналу;
  • проведення внутрішніх аудитів, санітарних інспекцій;
  • складання звітів;
  • аналіз результативності процесів та планування роботи на рік.

Причина звільнення: за згодою сторін (після лікарняного під час карантину COVID-19)

Начальник відділу якості та операційної ефективності

ВЕРЕС, ТОВ

АПК (Агропромисловий комплекс)

5 місяців

08.2018 - 01.2019

  • методичне управління відділом якості (у т.ч. лабораторіі фіз-хім, мб);
  • актуалізація документів СУБХП (FSSC 22000);
  • створення електронної версії документообігу СУБХП на сервері «з нуля»;
  • підготовка і проходження 1-го наглядового аудиту на відповідність вимог FSSC 22000 (Бюро Веритас, 12-2018);
  • управління рекламаціями;
  • планування бюджету та контроль його виконання.

Причина звільнення: за власним бажанням (переїзд за місцем приписки).

Директор департаменту якості

AVA Group

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 2 місяці

01.2017 - 03.2018

  • планування роботи департаменту (у т.ч. заводські лабораторії) на рік і контроль виконнання;
  • масштабна робота щодо реструктуризації бізнесу / нові назви компаній (три), відповідно отримання нових дозвільних документів на роботи щодо випуску продукції;
  • актуалізація/розробка документів системи забезпечення безпечності кормів GMP+ B1 (МНС Груп, 04-2018?);
  • управління рекламаціями (реєстрація в 1С: розгляд, аналіз, прийняття рішень, звітність);
  • отримання лізензії на використання прекурсорів ТОВ «Фідленс Фармінг» 24.03.2017;
  • планування бюджету і контроль його виконання.

Причина звільнення: за згодою сторін (відміна сертифікаційного аудиту)

Начальник служби контролю якості

Кондитерская корпорация «РОШЕН»

FMCG

1 рік 6 місяців

03.2015 - 09.2016

  • організація роботи служби у напрямку стандартизаціі/сертифікаціі та контролю якості;
  • підтримка і розвиток інтегр.систем управління ISO 22000, IFS Food v.6, ISO 9001:
  • систематизація і актуалізація фонду нормативних документів зовн. походження (ДСТУ/ГОСТи на сировину, готову продукцію, допоміжні матеріали, методи техно-хім. і бак. контролю, хім. реактиви тощо);
  • систематизація і актуалізація фонду контрольних версій документів внутрішнього проходження (СТП, МІ (програми-передумови), Регламенти, Інструкціі та інше);
  • систематизація і актуализація/розробка та реєстрація технологічної документації: Технічних умов та/або змін до них;
  • підготовка і проходження зовнішніх наглядових та/або ресертифікаційних аудитів (взаємодія із сертифікаційними організаціями, внесення змін в контрольні версії докуменів, тиражування та розповсюдження по підрозділам врахованих копій);
  • розробка Планів корегувальних заходів по виявленим невідповідностям у процесі зовнішніх аудитів та контроль за їх виконанням;
  • планування, проведення і документування внутрішніх аудитів (розробка Графіку, Програм, Звітів), а також контроль за їх виконанням, оцінка і реєстрація корегувальних заходів по усуненню невідповідностей, виявлених під час перевірок;
  • збір даних і протоколювання анализу зі сторони вищого керівництва; розробка Цілей і Плану по їх досягненню на наступний рік;
  • оцінка результативності досягнення цілей по підрозділам та/або процесам у поточному періоді;
  • створення электронної версії документообігу по процесам ISO з "нуля";
  • підтримка і розвиток лабораторного контролю процесу виробництва:повне оновлення штату працівників центр. лабораторії (Посадові інстр., навчання);
  • атестація робочих місць (20.10.2015);
  • атестація лабораторії (Св.№0553 КФ від 23.01.2016);
  • підготовка/проведення аудиту ДП «Полтавастандартметрологія» (06-07.04.2016);
  • отримання ліцензії на використання прекурсорів (№16 от 16.03.2016);
  • розробка Графіків дослідження продукції /сировини за показниками безпечності у заводських та/або незалежних лабораторіях, міжлабораторний контроль (28.12.2015);
  • отримання санітарно-гігієнічних висновків на готову продукцію з метою збільшення терміну придатності до 24 місяців (Висновок №05.03.02-04-23381 від 03.06.15; №05.03.02-04-23382 від 03.06.15; №05.03.02-04-41215 від 11.09.15; №05.03.02-04-41920 від 16.09.15; №05.03.02-04-45329 від 01.10.15);
  • сертифікація серійної продукції з аттестацією виробництва в системі УкрСЕПРО (UA1.035.Х000017-16 від 11.01.2016), організація та проходження технагляду за сертифікованою продукцією (2 рази на рік);
  • сертифікація готової продукції у системі HALAL (СТ № 001427 від 27.10.2015);
  • отримання сертифікатів про відсутність шкідливих радіоактивних речовин у продукції;
  • cанітарно-гігієнічний контроль виробництва (щотижня), пест-контроль (щомісяця);
  • реєстрація і організація розгляду скарг від споживачів;
  • складання щомісячних звітів;
  • навчання персоналу фабрики вимогам СМЯ/СМБХП згідно річних графіків;
  • постановка на виробництво нових видів продукції, модернізація виробництва / введення в експлуатацію нових видів обладнання (лінія LolliPops – 03-2016, лінія Herbina+ - 08-2016);
  • планування бюджету відділу і контроль його виконання.

Причина звільнення: переїзд за місцем постійного проживання у зв'язку із сімейними обставинами.

Заступник ген.директора з досліджень і розвитку нових продуктів

Три Ведмеді, ТОВ

FMCG

1 рік 2 місяці

01.2014 - 03.2015

  • організація роботи відділу - 17 шт.од. (менеджер з досліджень і розробок, технолог - 2 шт.од., виробнича лабораторія - 13 шт.од.);
  • дослідження і моніторинг трендів розвитку нових продуктів (смак, продукт, технологія);
  • відвідування виставок і семінарів;
  • багатосторонній аналіз ринку, в якому працює компанія та пошук нових ніш (сегментів ринку);
  • опрацювання ідеї нових продуктів;
  • управління процесами у сфері розробки нової продукції та покращення існуючої рецептури;
  • відстежування якості продукції / проведення сенсорної оцінки;
  • вибір сировини, розвиток та управління эффективними робочими стосунками з постачальниками;
  • створення нових рецептур, специфікаций, маркування;
  • оновлення існуючих специфікацій продуктів та процесів;
  • визначення і моніторинг умов зберігання нових продуктів;
  • розробка та реєстрація ТУ У на продукцію нової категорії (готові блюда заморожені);
  • співпраця зі службою маркетингу у напрямку розвитку нових продуктів;
  • планування бюджету відділу і контроль його виконання.

Причина звільнення: скорочення відділу, передача повноважень у відділ маркетингу

Начальник відділу інновацій та якості

Три Ведмеді, ТОВ

FMCG

6 років 2 місяці

11.2007 - 01.2014

  • формування відділу у центральному офісі компанії / організація діяльності у напрямку розробки нових продуктів та управління якістю;
  • запровадження / актуалізація, сертифікація системы управління безпечністю харчової продукції ISO22000 (далі - СУБХП);
  • запровадження системи електронного документообігу СУБХП;
  • організація планування і проведення внутрішніх аудитів у підрозділах;
  • планування якості виробляємої продукції шляхом формування вимог на етапі маркетингових досліджень, розробки, виробництва;
  • генерація ідей нових продуктів на основі аналізу конкурентного середовища і цільової аудиторії, позиціонування;
  • участь у складанні товарної матриці;
  • планування, управління і контроль процесу розробки нових видів продукції;
  • контроль виконання встановлених строків виробництва і відвантаження для забезпечення наповнення товарного запасу;
  • формування і систематизація документів, супроводжуючих процес постановки нового продукту на виробництво;
  • контроль технічний на етапах виробничого циклу;
  • робота із скаргами, контроль усунення невідповідностей;
  • здійснення нормалізаційного контролю технічної документації;
  • підготовка кваліфікованих відповідей на запити антимонопольного комітету;
  • управління аутсорсинговим процесом виробництва морозива у м.Дніпропетровськ;
  • участь у роботі галузевої асоціації;участь в конкурсах якості продукції;планування бюджету і контроль його виконання.

Досягнення: - створено відділ якості та інновацій «з нуля»;

- запроваджено і сертифіковано систему ISO 22000 «з нуля» + систему електронного документообігу, що спростувало обмін інформацією між підрозділами;

- розроблено і введено у дію нові ТУУ (4 шт.), розширено асортиментний портфель;

- морозиво, вироблено на аутсорсі (ООО «Пагото»), відвантажено точно в строк (12 партій);

- організовано кросс-функціональную команду розробки: в 2008-09 рр запущено ~90 нових SKU, морозиво в картонному стакані - лідер ринку;

- виведено споживчі властивості продукту брендів на якісно кращий конкурентний рівень (24 SKU отримали схвалення МОЗ як кращий продукт в Україні);

- досягнено покращення позитивного сприйняття продукції бренду (перемога у конкурсі «100 кращих товарів», «Вибір року-2010», World Food Ukraine);

- особиста участь у Центральній галузевій дегустаційній комісії з оцінки якості морозива у системі Міністерства аграрної політики України; рішенням колегії Міністерства аграрної політики «За добросовісну працю, високий професіоналізм та вагомий особистий внесок у розвиток харчової промисловості, розробку нормативної документації» отримала «Подяку Міністра аграрної політики України»;

- у процесі перевірок АМК (17 запитів за 3 роки) порушень антимонопольно - конкурентного законодавства не виявлено.

Завідувач виробничої лабораторії

Три Ведмеді, ТОВ

FMCG

4 роки 4 місяці

07.2003 - 11.2007

  • формування відділу та вперше атестація на право проведення вимінювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду;
  • організація і проведення комплексу лаб. досліджень сировини і готової продукції;
  • замовлення, облік реактивів/прекурсорів;
  • контроль експлуатації засобів вимірювальної техніки (ЗВТ);
  • розробка Системи моніторингу і контролю виробничих процесів;
  • контроль санітарного стану приміщень і обладнання;
  • періодична перевірка стану здоров'я / знань персоналу (облік санітарних книжок;
  • співпраця з проф.кабінетом Дарницького району по Договору щодо проходження медогляду);
  • організація метрологічної діяльності на виробництві;
  • розробка і актуалізація споживчого / транспортного маркування;
  • планування бюджету і контроль його виконання.

Досягнення:

- створено відділ «з нуля»;

- створено Фонд нормативних документів зовнішнього походження «з нуля» (~300 шт.);

- організовано метрологічну діяльність на підприємстві «з нуля» (Договір з ДП Укрметртестстандарт),що сприяло випуску продукції стабільної якості;

- отримання перших нагород з якості (3 шт.).

Інженер-лаборант (хімік)

ЗАТ "Холодокомбінат №4"

Промисловість та Виробництво

6 років 4 місяці

03.1997 - 07.2003

  • проведення фізико-хімічних досліджень сировини, напівфабрикатів, готової продукції;
  • оформлення Посвідчень про якість готової продукції;
  • ведення лабораторної документації;
  • актуалізація і систематизація фонду нормативних документів;
  • приготування реактивів, підготовка посуду;
  • надання засобів вимірювальної техніки на періодичну держ.повірку.

Ключова інформація

  • досвіт побудови СУБХП / СУЯ (розробки пакету документів) "з нуля";
  • досвіт організації роботи виробничої лабораторії "з нуля";
  • досвіт планування і організації виконання метрологічних робіт "з нуля";
  • досвіт побудови та управління кросс-функціональною командою з розробки нових продуктів (великий асортимент);
  • досвіт управляння проектом з виробництва продукції на аутсорсі;
  • досвіт роботи у профільній галузевій асоціації та дегустаційній комісіі;
  • опыт работы в профильной ассоциации.

демократичний стиль управління

Навчалась в 3 закладах

Приватний вищий навчальний заклад "Міжнародний інститут менеджменту (МІМ-Київ)"

PMD-Marketing

Київ, 2011

Національний університет харчових технологій

Финансы

Київ, 2005

Національний університет харчових технологій

Біотехнологія

Київ, 1996

Володіє мовами

Англійська

базовий

Німецька

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Перехід на нову версію стандарту ISO 9001:2015

Кременчук, 2016

Внутрішній аудитор СУБХП

Кременчук, 2015

Фінансы для нефінансових менеджерів

Київ, 2012

Практичний семінар із сенсорної оцінки

Словенія, 2011

Менеджер систем якості

Київ, 2006

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Вільне володіння програмами MS Office (Excel, Word, Project, Power Point, Visio тощо), Оffice for Mac.

Валентина Михайлівна

Керівник відділу якості

Київ

Святошинський район

50 000 грн.

50 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому