Працював в 2 компаніях 1 рік
IT
Level Artist
Fractured Byte
IT
6 місяців
11.2023 - 05.2024
- Created interior and exterior level art
- Modeled buildings and architecture static meshes
- Created collisions
- Working with materials
Technical Artist (Unreal Engine)
Fractured Byte
IT
5 місяців
06.2023 - 11.2023
- Optimized Polycount
- Created LOD’s
- Created procedural Foliage
- Optimized materials
- Instancing and merging static meshes
Ключова інформація
Professional Skil:
3D Modeling
Sculpting
Hard Surface
UV Mapping
Texturing
LOD’s
Collisions
Render
Modular system
Key Programs:
Unreal Engine
Blender
Substanse Painter
ZBrush
SpeedTree
Marmoset Toolbag
RizomUV
Photoshop
Навчався в 1 закладі
Державний Університет Телекомунікацій
Комп'ютерний інженер
Київ, 2022
Володіє мовами
Англійська
середній
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Art Craft - 3D Game Environment Bootcamp
Додаткова інформація
Додаткова інформація
I'm a 3D Artist with a background in Technical Art and Level Art. My general skills are modeling, I like to work with topology. Have experience with 3D Modular system, models optimization, tile textures and LODs. Work in High and low poly baked PBR Pipeline. Seeking opportunities to contribute to projects and enhancing my technical skills. Feel free to contact me for more info.
Павло Петрович
Павло Петрович
3d artist
Київ
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому