Працювала в 3 компаніях   14 років 1 місяць

HR, Будівництво

Провідний фахівець по роботі з персоналом

МЕТІНВЕСТ БІЗНЕС СЕРВІС

HR

3 роки 2 місяці

10.2021 - до теперішнього часу

Досягнення:

Досконале знання норм чинного трудового законодавства та їх застосування.

Обов’язки:Кадрове адміністрування (прийом, переведення, звільнення, листи непрацездатності, надання всіх видів відпусток, відсутності, дистанційна робота тощо), відповідно до вимог чинного трудового законодавства.

Розробка регламентуючих документів (посадових ,робочих інструкцій тощо).

Підготовка розпорядчих документів з питань управління персоналом (графіки та режим роботи персоналу, залучення до роботи у вихідний день, тимчасових заміщень, всіх видів відсутності, увільнення від роботи, тощо).

Надання консультацій з питань чинного законодавства про працю.

Ведення табелю обліку робочого часу

менеджер з персоналу

Метінвест інжиніринг

Будівництво

4 роки

10.2017 - 10.2021

Обов'язки:

Кадрове адміністрування (прийом, переведення, звільнення, листи непрацездатності, всі види відпусток, відсутності, дисциплінарні стягнення, дистанційна робота тощо),відповідно до вимог трудового законодавства.

Рекрутінг персоналу, відповідно до потреб компанії.

Робота з інвалідами.

Розробка розділу ПВТР за режимами/графіками роботи підприємства; менеджмент змін режимів/графіків роботи.

Розробка посадових та робочих інструкцій.

Оформлення документів щодо підтвердження пільгового стажу для призначення пенсії.

Організація щорічної оцінки персоналу та постановки цілей. Менеджмент карток ефективності для виплат бонусу співробітникам. Адміністрування пільг (медичне страхування), формування бюджету.

Пошук контрагентів, підготовка тех.завдань, тендерне опрацювання постачальників послуг/ТМЦ, взаємодія з підрядниками з соціально-побутових питань (оренда офісів, фасилиті послуги, постачання питної води, закупівля ТМЦ, транспортне забезпечення тощо).

Менеджер персоналу

ТОВ "МАЙНІНГ ІНЖИНІРИНГ ЦЕНТР"

Будівництво

6 років 11 місяців

12.2010 - 11.2017

Досягнення: Створення всіх HR-бізнес-процесів «з нуля» у створеному підприємстві, проходження повного циклу заходів до припинення його діяльності, відповідно до норм чинного законодавства.

Обов'язки:

Розрахунок оптимальної чисельності персоналу необхідної кваліфікації, ресурсне планування/ Бюджетування витрат на персонал/

Оргменеджмент (штатні розклади, оргструктури, описи та оцінка посад, розробка посадових та робочих інструкцій, положень про структурні підрозділи)/

Перевірка розрахунку та нарахування з/п, премій, пільг та компенсацій, підготовка розпоряд.документів.

Кадрове адміністрування (прийом, переведення, звільнення, листи непрацездатності, всі види відпусток, відсутності, дисциплінарні стягнення, дистанційна робота тощо) відповідно до вимог трудового законодавства.

Рекрутінг персоналу, відповідно до потреб компанії.

Робота з інвалідами.

Розробка та підписання Колективного договору на підприємстві, комунікації з представниками проф.спілок.

Розробка та вдосконалення положення про оплату праці та преміювання, внутрішніх нормативних актів, політик та процедур, пов'язаних з матеріальним та нематеріальним стимулюванням. Оформлення документів на підтвердження пільгового стажу призначення пенсії.

Організація щорічної оцінки персоналу та постановки цілей, мотивації персоналу. Підготовка внутрішньої та зовнішньої встановленої звітності підприємства

Ключова інформація

  • Знання трудового законодавства України – експерт
  • висока працездатність у режимі багатозадачності
  • досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • професійні програми: 1С: Підприємство 8.3.
  • аналітичне мислення
  • комунікабельність

Навчалась в 2 закладах

МАУП, м.Київ

Управління трудовими ресурсами. Економіка та управління персоналом/магістр економіки і управління трудовими ресурсами

Киев, 1998

Державна академія легкої промисловості України

Технологія та конструювання виробів зі шкіри/інженер-технолог.

Киев, 1994

Володіє мовами

Англійська

базовий

Німецька

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Онлайн-вебінари KadroLand за напрямком діяльності (постійно)

2023

Майстерність комунікацій та вирішення конфліктів

Київ, 2019

Додаткова інформація

Захоплення та інтереси

Спорт, психологія трудових відносин

Людмила

Начальник відділу кадрів, фахівець з кадрів

Київ

45 000 грн.

52 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 17 годин тому