Працювала в 8 компаніях   12 років 1 місяць

HR, Консалтинг / Аудит, Банки, Фінансові послуги, Страхування, Промисловість та Виробництво

Молодший фахівець з кадрового адміністрування

ТОВ "ТМФ Україна"

HR

1 рік 10 місяців

01.2023 - до теперішнього часу

Обов'язки:
  • Ведення особових справ працівників (збір кадрових документів, внесення змін до особових справ);
  • Верифікації первинної документації;
  • Підготовка кадрових документів для прийняття на роботу, звільнення, зміни заробітної плати, посади або інших умов праці співробітників;
  • Внесення інформації про зміни до ДПС та ПФУ;
  • Оформлення відсутності працівників (щорічні відпустки, лікарняні, декретні, інші види відсутностей);
  • Внесення необхідних даних про працівників (дані про заробітну плату, прийом на роботу, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки тощо) до бази 1C/BAF;
  • Підготовка графіків відпусток, а також контроль за його виконанням;
  • Підготовка/оновлення штатного розпису;
  • Своєчасне внесення даних до трудових книжок;
  • Робота з електронними трудовими книжками;
  • Можливість приймати рішення для вирішення питань з низьким рівнем ризику;
  • Участь у сетапах компаній-клієнтів, налаштування робочих процесів з нуля, подальший контроль за своєчасним оновленням інформації;
  • Приведення у відповідність кадрових документів компаній-клієнтів згідно із змінами в законодавстві;
  • Організація та проведення зустрічей з працівниками відповідно до узгоджених процедур для підписання/оформлення документів;
  • Інформування клієнтів про зміни в законодавстві.
Навички:
  • Планування та організація своєї роботи на день/тиждень/місяць;
  • Співпраця з державними органами;
  • Прийняття відповідальності за свої рішення, якісне доведення своєї позиції до керівника;
  • Досліджувати нову інформацію, використовуючи різні джерела, формуючи власне бачення;
  • Ведення переговорів в діловому стилі через електронну пошту, мобільний зв'язок, особисті зустрічі;
  • Прискіпливість до деталей;
  • Можливість адаптуватися до різних умов роботи;
  • Поєднання почуття емпатії з матеріальними інтересами компанії;
  • Доведення поставленої задачі до кінця.

Секретар (з функціями внутрішнього фахівця з кадрового адміністрування)

ТОВ "ТМФ Україна"

Консалтинг / Аудит

2 роки 6 місяців

06.2020 - 12.2022

Обов'язки:
  • Прийом кореспонденції та розподіл її між працівниками;
  • Прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
  • Прийом кореспонденції від працівників для відправлення контрагентам;
  • Доведення та контроль за виконанням працівниками компанії виданих наказів та розпоряджень;
  • Виконання доручень керівництва;
  • Участь у розробці внутрішніх та зовнішніх політик компанії;
  • Організація прийому відвідувачів;
  • Донесення до керівника прохань та пропозицій від працівників;
  • Формування особових справ співробітників відповідно до номенклатури, забезпечення їх зберігання, а також конфіденційності інформації;
  • Контроль за актуальністю персональних даних в особових справах працівників;
  • Ведення внутрішнього кадрового документообігу компанії (підготовка документів про прийом, переведення, звільнення працівників, оформлення відпусток, внесення змін до трудових договорів);
  • Робота з трудовими книжками працівників;
  • Подача повідомлень про прийом працівників до ДПС;
  • Передача документів компанії до архіву.
Навички:
  • Спілкування з колегами з офісів різних країн;
  • Організація масових заходів;
  • Робота в режимі мультизадачності, виконання кількох функцій одночасно;
  • Контроль чистоти і порядку в офісі;
  • Забезпечення життєдіяльності офісу;
  • Емпатія до колег, пошук можливостей для допомоги в будь-якому випадку.

Менеджер з комерцiйних питань та управлiння

ТОВ "БЕСТ ЛIЗИНГ"

Банки

1 рік 3 місяці

10.2018 - 01.2020

Обов'язки:

  • Перевірка повноти документів наданих клієнтом та передання їх для розгляду в інші департаменти компанії;
  • Внесення інформації про клієнтів в програму;
  • Підготовка документів (договори фінансового лізингу, виставлення рахунків на аванс, договори купівлі-продажу);
  • Формування архiвної справи, проведення інвентаризацій інших архівних справ.

Досягнення:

  • Набуття навиків роботи з великим обсягом інформації та виконання поставлених завдань у короткі терміни.

Менеджер (управитель) по допоміжній діяльності в сфері фінансів

ТОВ "ОНЕЙ УКРАЇНА"

Фінансові послуги

10 місяців

11.2017 - 09.2018

Обов'язки:

  • продаж фiнансових продуктів (кредитiв, страхування) в торгiвельних точках (гiпермаркетах);
  • оформлення кредитних договорiв та супровідної документації;
  • пiсляпродажне обслуговування клієнтів.

Досягнення:

  • частка особистої суми зборів в загальному результаті мережі склала 29% за літо 2018 року.

Менеджер з продажу страхових продуктів

ТОВ «Брітіш Ауто Клаб»

Страхування

4 місяці

01.2018 - 05.2018

Обов'язки:

  • Консультація та продаж страхових продуктів особисто та телефоном;
  • Підготовка договорів страхування для клієнтів;
  • Введення інформації про клієнтів в ПО Bitrix.
Навички:
  • Отримання досвіду нового формату переговорів із клієнтами

Менеджер з продажу фінансових продуктів

ТОВ «Саксес Маркетинг Груп»

Фінансові послуги

1 рік 10 місяців

09.2015 - 07.2017

Обов'язки:

  • Збір відомостей про потреби клієнтів;
  • підтримання актуальної інформації в клієнтській базі;
  • нформування про інструменти торгівлі та інформаційний супровід до відкриття угоди.

Досягнення:

  • один з кращих співробітників компанії.

Страховий агент

ПрАТ «СТ «Іллічівське»

Страхування

3 роки 4 місяці

05.2012 - 09.2015

Обов'язки:

  • Створення власної бази клієнтів;
  • Консультація про послуги компанії, продаж страхових продуктів;
  • Оформлення договорів страхування фізичних і юридичних осiб;
  • подальший супровід і надання допомоги при настанні страхового випадку.

Досягнення:

  • навички ведення ділових переговорів та вміння виходити з різних незручних ситуацій.

Помічник адміністратора по роботі з векселями

ДП «Тетра Пак Україна»

Промисловість та Виробництво

3 місяці

04.2012 - 07.2012

Обов'язки:

  • Підготовка пакету документів для надання до податкової інспекції;
  • Виконання завдань керівника.
Навички:
  • Отримання досвіду роботи з офісною технікою

Ключова інформація

  • Впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook);
  • Наявність теоретичних знань в сфері менеджменту і управління організацією;
  • Комп'ютерні програми: Adobe Acrobat, Nitro Pro, Bitrix, CRM, 1C: Підприємство/BAF;
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок;
  • Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням;
  • Командний гравець;
  • Принциповість.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний лінгвістичний університет

Економічний факультет, спеціальність: менеджмент організацій та адміністрування

Київ, 2015

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Олександра Олегівна

Молодший фахівець з кадрового адміністрування

Київ

28 000 грн.

31 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому