Працювала в 8 компаніях 12 років 1 місяць
HR, Консалтинг / Аудит, Банки, Фінансові послуги, Страхування, Промисловість та Виробництво
Молодший фахівець з кадрового адміністрування
ТОВ "ТМФ Україна"
HR
1 рік 10 місяців
01.2023 - до теперішнього часу
- Ведення особових справ працівників (збір кадрових документів, внесення змін до особових справ);
- Верифікації первинної документації;
- Підготовка кадрових документів для прийняття на роботу, звільнення, зміни заробітної плати, посади або інших умов праці співробітників;
- Внесення інформації про зміни до ДПС та ПФУ;
- Оформлення відсутності працівників (щорічні відпустки, лікарняні, декретні, інші види відсутностей);
- Внесення необхідних даних про працівників (дані про заробітну плату, прийом на роботу, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки тощо) до бази 1C/BAF;
- Підготовка графіків відпусток, а також контроль за його виконанням;
- Підготовка/оновлення штатного розпису;
- Своєчасне внесення даних до трудових книжок;
- Робота з електронними трудовими книжками;
- Можливість приймати рішення для вирішення питань з низьким рівнем ризику;
- Участь у сетапах компаній-клієнтів, налаштування робочих процесів з нуля, подальший контроль за своєчасним оновленням інформації;
- Приведення у відповідність кадрових документів компаній-клієнтів згідно із змінами в законодавстві;
- Організація та проведення зустрічей з працівниками відповідно до узгоджених процедур для підписання/оформлення документів;
- Інформування клієнтів про зміни в законодавстві.
- Планування та організація своєї роботи на день/тиждень/місяць;
- Співпраця з державними органами;
- Прийняття відповідальності за свої рішення, якісне доведення своєї позиції до керівника;
- Досліджувати нову інформацію, використовуючи різні джерела, формуючи власне бачення;
- Ведення переговорів в діловому стилі через електронну пошту, мобільний зв'язок, особисті зустрічі;
- Прискіпливість до деталей;
- Можливість адаптуватися до різних умов роботи;
- Поєднання почуття емпатії з матеріальними інтересами компанії;
- Доведення поставленої задачі до кінця.
Секретар (з функціями внутрішнього фахівця з кадрового адміністрування)
ТОВ "ТМФ Україна"
Консалтинг / Аудит
2 роки 6 місяців
06.2020 - 12.2022
- Прийом кореспонденції та розподіл її між працівниками;
- Прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
- Прийом кореспонденції від працівників для відправлення контрагентам;
- Доведення та контроль за виконанням працівниками компанії виданих наказів та розпоряджень;
- Виконання доручень керівництва;
- Участь у розробці внутрішніх та зовнішніх політик компанії;
- Організація прийому відвідувачів;
- Донесення до керівника прохань та пропозицій від працівників;
- Формування особових справ співробітників відповідно до номенклатури, забезпечення їх зберігання, а також конфіденційності інформації;
- Контроль за актуальністю персональних даних в особових справах працівників;
- Ведення внутрішнього кадрового документообігу компанії (підготовка документів про прийом, переведення, звільнення працівників, оформлення відпусток, внесення змін до трудових договорів);
- Робота з трудовими книжками працівників;
- Подача повідомлень про прийом працівників до ДПС;
- Передача документів компанії до архіву.
- Спілкування з колегами з офісів різних країн;
- Організація масових заходів;
- Робота в режимі мультизадачності, виконання кількох функцій одночасно;
- Контроль чистоти і порядку в офісі;
- Забезпечення життєдіяльності офісу;
- Емпатія до колег, пошук можливостей для допомоги в будь-якому випадку.
Менеджер з комерцiйних питань та управлiння
ТОВ "БЕСТ ЛIЗИНГ"
Банки
1 рік 3 місяці
10.2018 - 01.2020
Обов'язки:
- Перевірка повноти документів наданих клієнтом та передання їх для розгляду в інші департаменти компанії;
- Внесення інформації про клієнтів в програму;
- Підготовка документів (договори фінансового лізингу, виставлення рахунків на аванс, договори купівлі-продажу);
- Формування архiвної справи, проведення інвентаризацій інших архівних справ.
Досягнення:
- Набуття навиків роботи з великим обсягом інформації та виконання поставлених завдань у короткі терміни.
Менеджер (управитель) по допоміжній діяльності в сфері фінансів
ТОВ "ОНЕЙ УКРАЇНА"
Фінансові послуги
10 місяців
11.2017 - 09.2018
Обов'язки:
- продаж фiнансових продуктів (кредитiв, страхування) в торгiвельних точках (гiпермаркетах);
- оформлення кредитних договорiв та супровідної документації;
- пiсляпродажне обслуговування клієнтів.
Досягнення:
- частка особистої суми зборів в загальному результаті мережі склала 29% за літо 2018 року.
Менеджер з продажу страхових продуктів
ТОВ «Брітіш Ауто Клаб»
Страхування
4 місяці
01.2018 - 05.2018
Обов'язки:
- Консультація та продаж страхових продуктів особисто та телефоном;
- Підготовка договорів страхування для клієнтів;
- Введення інформації про клієнтів в ПО Bitrix.
- Отримання досвіду нового формату переговорів із клієнтами
Менеджер з продажу фінансових продуктів
ТОВ «Саксес Маркетинг Груп»
Фінансові послуги
1 рік 10 місяців
09.2015 - 07.2017
Обов'язки:
- Збір відомостей про потреби клієнтів;
- підтримання актуальної інформації в клієнтській базі;
- нформування про інструменти торгівлі та інформаційний супровід до відкриття угоди.
Досягнення:
- один з кращих співробітників компанії.
Страховий агент
ПрАТ «СТ «Іллічівське»
Страхування
3 роки 4 місяці
05.2012 - 09.2015
Обов'язки:
- Створення власної бази клієнтів;
- Консультація про послуги компанії, продаж страхових продуктів;
- Оформлення договорів страхування фізичних і юридичних осiб;
- подальший супровід і надання допомоги при настанні страхового випадку.
Досягнення:
- навички ведення ділових переговорів та вміння виходити з різних незручних ситуацій.
Помічник адміністратора по роботі з векселями
ДП «Тетра Пак Україна»
Промисловість та Виробництво
3 місяці
04.2012 - 07.2012
Обов'язки:
- Підготовка пакету документів для надання до податкової інспекції;
- Виконання завдань керівника.
- Отримання досвіду роботи з офісною технікою
Ключова інформація
- Впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook);
- Наявність теоретичних знань в сфері менеджменту і управління організацією;
- Комп'ютерні програми: Adobe Acrobat, Nitro Pro, Bitrix, CRM, 1C: Підприємство/BAF;
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок;
- Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням;
- Командний гравець;
- Принциповість.
Навчалась в 1 закладі
Київський національний лінгвістичний університет
Економічний факультет, спеціальність: менеджмент організацій та адміністрування
Київ, 2015
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Олександра Олегівна
Олександра Олегівна
Молодший фахівець з кадрового адміністрування
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому