Працював в 15 компаніях   15 років

Послуги для населення - інше, Освіта, Промисловість та Виробництво, Державний сектор, АПК (Агропромисловий комплекс), Консалтинг / Аудит, Інше, Фармацевтика, Банки, Транспорт та Логістика, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

Менеджер з адміністративно - господарської діяльності

МБО БФ "СОС Дитячі Містечка" Україна

Послуги для населення - інше

10 місяців

06.2023 - 04.2024

  • Організація та контроль господарського забезпечення приміщень головного офісу Фонду;
  • закупівля товарів, робіт та послуг відповідно до внутріньо-розпорядчих документів: підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
  • планування та контроль виконання поточних ремонтів/технічного обслуговування приміщень, мереж теплопостачання, водопостачання та водовідведення, електропостачання, систем вентиляції та кондиціонування;
  • ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
  • участь в організації та проведенні корпоративних заходів та тімбілдінгів.

Результати:

1. Відновив роботу теплового господарства головного офісу Фонду.

Начальник господарського відділу

Відділ освіти Бородянської селищної ради

Освіта

7 місяців

06.2022 - 01.2023

  • Організація господарського забезпечення закладів відділу освіти Бородянської ОТГ, 21 (двадцять один) об'єкт;
  • побудова бюджету;
  • закупівля товарів, робіт та послуг (без використання електронної системи закупівель, спрощена система закупівель, відкриті торги): підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
  • планування та контроль виконання поточних та капітальних ремонтів приміщень, мереж тепловодопостачання, електропостачання;
  • організація та контроль роботи шкільного автотранспорту;
  • ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
  • ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
  • участь в комісії по інвентаризації;

Результати:

  1. Відновив роботу господарського забезпечення з "0" після деокупації Бородянки.
  2. Виконав вимоги КОДА щодо організації підготовки приміщень під укриття в освітніх закладах (17 об'єктів).

Начальник відділу закупівель

ТОВ "Умедо Груп"

Промисловість та Виробництво

4 місяці

11.2021 - 03.2022

  • Організація та контроль роботи відділу: спеціалісти з закупівель, транспортна служба;
  • побудова бюджету;
  • закупівля товарів, робіт та послуг для забезпечення виробничого процесу;
  • закупівля на міжнародному ринку, супроводження ЗЕД;
  • ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
  • ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
  • участь в комісії по інвентаризації;

Результати:

  1. Залучив до співпраці п'ять транспортних компаній з міжнародного перевезення, та шість нових постачальників матеріалів для виробництва на умовах відстрочки платежу.

Державний службовець

Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві

Державний сектор

5 місяців

06.2021 - 11.2021

  • контроль та координація процесу побудови бюджету;
  • контроль та координація підготовки ТЗ для проведення процедур закупівель;
  • планування та контроль виконання капітальних та поточних ремонтів приміщень, мереж тепловодопостачання, електропостачання;
  • участь та координація у підготовці внутрішньорозпорядчих документів: накази, положення тощо.
  • участь в комісії по інвентаризації та списанню товарно - матеріальних цінностей;

Результати:

  1. реорганізував процес списання та утилізації товарно - матеріальних цінностей.

Начальник відділу матеріально – господарського забезпечення

Тренінговий центр прокурорів України

Освіта

6 місяців

08.2020 - 02.2021

  • Організація та контроль роботи відділу: уповноважені особи з закупівель, інженерна служба, господарська служба, відділ забезпечення гуртожитків, автопарк;
  • побудова бюджету;
  • закупівля товарів, робіт та послуг (без використання електронної системи закупівель, спрощена система закупівель, відкриті торги): підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
  • планування та контроль виконання поточних ремонтів приміщень, мереж тепловодопостачання, електропостачання;
  • організація та контроль роботи гуртожитків, їх забезпечення та функціонування;
  • ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
  • ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
  • участь в комісії по інвентаризації;

Результати:

  1. організував процес матеріально - господарського забезпечення з «0».

Завідувач господарського забезпечення, завідувач складу

ТОВ "Бері Комерц"

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 місяці

04.2020 - 07.2020

  • Організація та контроль роботи з господарського забезпечення;
  • побудова бюджету відповідно до планів розвитку;
  • закупівля: ПММ, канцелярії, госптоварів, витратних матеріалів для виробництва та ін.;
  • ведення та контроль документообігу: прибуток/переміщення/списання;
  • ведення облікової бази ТМЦ, участь в комісії по інвентаризації.
  • організація та контроль роботи гуртожитків, їх забезпечення та функціонування;

Результати:

1. реорганізував роботу складу ТМЦ;

Керівник проекту: "Організація процесу обліку"

ТОВ "Персонал - Розвиток"

Консалтинг / Аудит

5 місяців

06.2019 - 11.2019

  • організація процесу обліку ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
  • участь у комісії по інвентаризації; Результати:
  1. провів інвентаризацію, навчив персонал роботі з базою обліку ТМЦ.

Начальник господарського відділу

Орган виконавчої влади

Державний сектор

2 роки 1 місяць

05.2017 - 06.2019

  • забезпечення компанії усіма необхідними товарами (від канцелярії до автомобілів) і послугами (від кліннінга до ремонтно - відновлювальних робіт);
  • побудова бюджету;
  • проведення тендерів як внутрішніх, так і в системі "прозорро";
  • ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, видаткові документи тощо);
  • ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
  • участь в комісії по інвентаризації;
  • відповідальний за охорону праці та пожежну безпеку.

Результати:

  1. провів процес оновлення системи управлінння охорани праці.

Керівник проекту

ООО "Аурум Транс"

Інше

6 місяців

10.2016 - 04.2017

  • Організація ремонтно - будівельних робіт приміщення під дитячу студію танців;
  • наповнення приміщень всім необхідним: меблі, техніка і т.д.

Результати:

  1. Работи виконані на 50%, проект призупинено за рішенням власника.

Начальник відділу адміністративно - господарського забезпечення

СП «Оптіма – Фарм, ЛТД»

Фармацевтика

1 рік 6 місяців

04.2015 - 10.2016

  • Організація та контроль роботи відділу АГВ, технічної служби, служби транспортного забезпечення;
  • реалізація заявок орендарів (клієнтів) по усіх напрямках;
  • побудова бюджету;
  • проведення тендерів;
  • ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договору, витратні документи ...);
  • ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів, участь в комісії по інвентаризації;
  • контроль витрати пакувального матеріалу, оборотної тари;
  • організація та контроль ремонтно - будівельних робіт;
  • контроль технічного стану транспорту.

Результати:

  1. провів процес об'єднання господарських служб СП «Оптіма - Фарм., ЛТД», згідно з регламентом підприємства;
  2. розробив і впровадив: «Наказ по забезпеченню» «Норми витрат матеріалів», «Про тендерні закупівлі».
  3. побудував процес забезпечення ТОВ «Юніверсал Лоджистік» з «0»;

Заст. начальника управління справами, начальник відділу закупівель

АТ «Дельта Банк»

Банки

2 роки 8 місяців

10.2011 - 06.2014

  • Організація та контроль роботи відділу закупівель, транспортного відділу, відділу капремонтів:
  • реалізація заявок, по системі АТ «Дельта Банк», від «Бізнесів» за напрямками;
  • побудова бюджету відповідно до планів розвитку;
  • проведення тендерів за напрямками;
  • ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками);
  • ведення облікової бази ТМЦ, участь в комісії по інвентаризації.
  • організація та контроль адміністративно - господарського забезпечення по системі АТ «Дельта Банк»
  • організація та контроль ремонтно - будівельних робіт;
  • організація роботи транспортного відділу, забезпечення ПММ, ТО.

Результати:

  1. реалізував процес централізації закупівель на основі ГО, без залучення регіональних адміністративно - господарських секторів;
  2. виконаний план розвитку 2013: відкрито 42 відділення, проведено ребрендінг 96 відділень, відкрито два VIP - відділення, 110 кредитних центрів, 768 точок продажу;

Начальник відділу матеріально - технічного забезпечення

ТОВ «Поштово – вантажний кур'ер»

Транспорт та Логістика

2 місяці

04.2011 - 06.2011

  • Організація та контроль роботи відділу МТЗ;
  • централізація управління забезпеченням;
  • побудова бюджету;
  • проведення тендерів;
  • робота з постачальниками;
  • ведення облікової бази ТМЦ;
  • участь в комісії по інвентаризації.

Результати:

  1. розробив норми витрат пакувальних матеріалів.

Провідний інженер відділу матеріально - технічного забезпечення

АТ "УКРЕКСІМБАНК"

Банки

2 роки

04.2009 - 04.2011

  • Організація постачання та обліку матеріально-технічних засобів, витратних матеріалів по мережі Головного Банку та філій;
  • побудова бюджету капітальних витрат і операційних витрат;
  • проведення тендерів за напрямками;
  • ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками);
  • ведення облікової бази ТМЦ, участь в комісії по інвентаризації.

Результати:

  1. створив базу даних обліку ТМЦ (відомість деталізації в програмі Excel);
  2. організував облік і контроль над переміщенням ТМЦ по системі АТ «УКРЕКСІМБАНК»;
  3. впровадив систему порівняння цін МШП і витратних матеріалів в загальній основі.

Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення

ЗАТ "УВК" (3PL - логістична компанія, група з 5-ти компаній, основний акціонер - ЗАТ «FOZZY»)

Транспорт та Логістика

9 місяців

10.2007 - 07.2008

  • Організація і контроль роботи відділу МТО;
  • Організація матеріально-технічного, адміністративно-господарського забезпечення;
  • побудова бюджету.
  • організація поставок в регіональні представництва і контроль експлуатації, використання, списання ТМЦ, «малооцінки» і витратних матеріалів, повернення тари;
  • ведення бази постачальників;
  • підготовка звітності (KPI).

Результати:

  1. у встановлений термін організував матеріально-технічне, адміністративно - господарське забезпечення нового логістичного центру (24000кв. м., клас «А», с.Красиловка, Броварський р-н) в умовах недостатнього фінансування;
  2. впровадив бюджетне планування;
  3. розробив і впровадив «Норми витрат матеріалів», «Про тендерну комісію»;
  4. забезпечив ефективне управління закупівлями в компанії, централізував процес забезпечення на основі головного офісу.

Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення

ЗАТ"ДАТАГРУП"

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік

10.2005 - 10.2006

  • Організація матеріально - технічного забезпечення системи АТ «ДАТАГРУП»

Результаты:

  1. У встановлений термін організував матеріально-технічного забезпечення;
  2. Організував роботу регіональних представництв відділу матеріально - технічного забезпечення: Захід, Південь, Схід
  3. Розробив і впровадив: «Положення забезпечення», «Норми витрат матеріалів», «Про тендерну комісію».
  4. Забезпечив ефективне управління закупівлями в компанії.
  5. Ввів систему поділу МТЗ за напрямками: «Група обліку», «Група закупівлі», «Група доставки і складів».
  6. Розробив і впровадив базу обліку ТМЦ за трьома типами: «Слад МТЗ - РПМТЗ», «Продажі», «Переміщення по клієнтам.»
  7. Розробив і впровадив логістичну систему забезпечення РПМТЗ.

Ключова інформація

  • Управління процесом постачання, централізація / децентралізація забезпечення;
  • Організація ремонтно - будівельних робіт приміщень;
  • Організація надійної експлуатації та технічного обслуговування автотранспортного парку;
  • Розробка рекомендацій щодо оцінки та вибору постачальників;
  • Бюджетне планування, аналіз і оптимізація витрат;
  • Досвід впровадження системи звітності на основі ключових показників ефективності (KPI, FPI);
  • Досвід організації матеріально - технічного, адміністративно - господарського забезпечення з «0».

Навчався в 2 закладах

Міжгалузевий інститут управління

Правознавство

Київ, 2011

Міжгалузевий інститут управління

Правознавство

Київ, 2002

Володіє мовами

Англійська

базовий

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Навички работи з комп'ютером, ПЗ: MS Office, 1:С бухгалтерія, БІ-2, FP, Directum...

Захоплення та інтереси

Хоббі:

  • Фактична історія: Русь, В'єтнам, Афган, 1, 2-а світова.
  • Кулінарія - люблю готувати,
  • Риболовля,
  • Інструктор Рукопашногого Бою.

Водійське посвідчення

Права категорії: А,В,С.

Мета

Отримати перспективну роботу керівника адміністративно - господарського, матеріально - технічного забезпечення

Мій девіз

Проблем не існує - є тимчасові труднощі!

Сімейний стан

Розлучений, маю трьох дітей

Рекомендації

Ольга Ступак, Начальник відділу кадрів ДІУ.

тел.: 067 501 79 17

Євгенія Шевчук, Операційний директор «МТІ»,

тел.: 050 448 58 72

Тетяна Кравчук, Начальник відділу освіти БСР,

тел.: 098 661 05 08

Тетяна Голікова, Асистент Національного директора МБО БФ "СОС Дитячі Містечка" Україна

тел.: 050 988 37 11

Олексій Володимирович

Керівник управління господарського забезпечення

Київ

Готовий переїхати: Бородянка, Буча, Макарів

25 000 грн.

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 8 годин тому