Працював в 3 компаніях 25 років 6 місяців
Державний сектор
Завідувач господарчого відділу.Завідувач відділу експлуатації та ресурсного забезпечення
Державна архівна служба України Центральний державний архів - музей літератури і мистецтва України
Державний сектор
2 роки 1 місяць
06.2020 - 07.2022
Матеріально - технічне (господарське) забезпечення підрозділів установи, здійснення надійної,безпечної, безперебійної та якісної експлуатації.
Заступник начальника відділу організації матеріально - технічного забезпечення.
Київський обласний центр зайнятості
Державний сектор
4 місяці
07.2019 - 11.2019
Організація,впровадження та відповідний контроль,матеріально - технічного забезпечення безперебійної роботи Київської обласної служби зайнятості.
Начальник управління матеріально-технічного забезпечення и складського господарювання.
Национальна телкомпанія України
Державний сектор
22 роки 9 місяців
08.1993 - 05.2016
Обов'язки:
- Забезпечення служб матеріальними ресурсами, відповідальність за забезпечення роботи всіх служб НТКУ необхідними матеріальними ресурсами, такими як сировина, комплектуючі, матеріали для виробництва тощо. Планування, замовлення, прийом і придбання матеріальних цінностей.
- Системний облік продукції, відстеження руху матеріальних цінностей на складах НТКУ, складання статистичної звітності та оперативної інформації про придбані та використані матеріали. Ведення документації, реєстрацію внутрішніх переміщень матеріалів, складання звітів про наявність матеріалів на складах.
- Контроль видачі матеріалів, відповідальність за контроль видачі матеріалів зі складу основній діяльності підрозділам НТКУ відповідно до встановленої процедури та документообігу. Перевірка відповідності видачі матеріалів замовленням, забезпечення своєчасної видачі та доставки матеріалів на місце призначення.
- Забезпечення ефективної взаємодії, співпраця з усіма структурними підрозділами НТКУ з метою забезпечення ефективної роботи в сфері матеріально-технічного забезпечення. Координація замовлень, взаємодію з відділами виробництва, логістики, бухгалтерії та іншими підрозділами НТКУ.
- Організація та координація проведення регулярних інвентаризацій на складах НТКУ, забезпечення належного ведення інвентаризаційних документів, контроль за відображенням реального залишку матеріальних цінностей, узгодження результатів з відділом бухгалтерського обліку та звітності.
- Аналіз ринку товарів, що виробляються підприємствами України та інших країн з метою оперативного забезпечення НТКУ матеріальними ресурсами. Вивчення ринку, визначення оптимальних постачальників, моніторинг цін та технічних характеристик товарів, участь у проведенні тендерів, укладання договорів з постачальниками.
- Активний пошук нових постачальників, взаємодія з ними, проведення торгів, укладання договорів з постачальниками, моніторинг цін та замовлення матеріалів для безперебійної виробничої діяльності НТКУ.
- Ведення детального обліку всіх матеріальних цінностей, що знаходяться на складах НТКУ, включаючи прийом, видачу, переміщення, перерахунок та інвентаризацію. Це вимагає точності та систематичності в реєстрації всіх операцій з матеріальними ресурсами.
- Забезпечення безпечного проведення вантажно-розвантажувальних робіт, впровадження відповідних процедур та правил безпеки при виконанні робіт з вантажними операціями, включаючи розвантаження матеріальних ресурсів, забезпечення належного використання підйомно-транспортних засобів та застосування заходів безпеки праці.
- Організація роботи складів, планування та координація робіт на складах, включаючи розстановку матеріальних ресурсів, організацію процесу отримання та видачі матеріальних цінностей, контроль за роботою складського персоналу, оптимізація процесів складської діяльності з метою забезпечення оптимальної ефективності та економії ресурсів, вдосконалення процедур, використання сучасних технологій та автоматизації.
- Постійна звітність керівництву щодо руху матеріальних ресурсів, складання звітів про прихід та відхід матеріальних цінностей на складі, рух внутрішнього переміщення, видачу матеріалів, балансування запасів на складі. Ці звіти надають керівництву зрозумілу картину про стан наявності матеріальних ресурсів на складі та динаміку їх руху.
Досягнення:
- Забезпечення ефективного контролю над витратами та розробка програм скорочення вартості закупівель. Що включає реалізацію стратегій економії витрат, проведення аналізу ринку, переговори з постачальниками щодо умов поставки та цін, використання технік торгів, а також впровадження електронних систем закупівель для оптимізації процесів та забезпечення конкурентоспроможних цін.
- Розширення бази постачальників та моніторинг ринку, включати пошук нових постачальників з різних регіонів, проведення процедур відкритих та конкурентних торгів, оцінку
Ключова інформація
- Вища економічна освіта.
- Знання правил і процедур закупівель, розуміння чинного законодавства, пов'язаного з процесами закупівель, оформленням документації, процедурами взаємодії з постачальниками та внутрішніми клієнтами.
- Стратегічне планування, розробка та реалізація стратегічних планів управління матеріально-технічним забезпеченням, аналіз ринку та виявлення нових можливостей для оптимізації процесів закупівель.
- Досвід участі в організації та проведенні тендерних процедур, проведенні переговорів з постачальниками та внутрішніми клієнтами для досягнення оптимальних умов закупівель.
- Контроль за бюджетом, аналіз витрат, розробка та впровадження ефективних фінансових стратегій, забезпечення ефективного використання ресурсів.
- Управління командою, підбір, навчання та мотивація співробітників, забезпечення високої робочої ефективності, вирішення конфліктів та взаємодія з іншими підрозділами компанії.
- Впевнений рівень знання ПК, володіння комп'ютерними навичками, зокрема роботою з різними офісними програмами, базами даних, електронною поштою.
- Управлінські та організаторські навички.
- Комунікаційні навички в вмінні вести переговори з постачальниками та внутрішніми клієнтами.
Навчався в 2 закладах
КНУКІМ
Менеджмент організацій,Менеджер-економіст.
Київ, 2008
КРМТ.
«Прибори управління».
Київ, 1992
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Увлечения и интересы
Харизматичний. Маю природні лідерські якості та здатність взаємодіяти з людьми на різних рівнях. Моя внутрішня харизма та спроможність вести комунікацію з ентузіазмом та впевненістю допомагають мені досягати результатів в роботі.
Маю багатий досвід участі у КВК (конкурсі веселих та кмітливих) та інших відповідних заходах, що дозволяє мені вміло взаємодіяти з командою, бути креативним та енергійним в розв'язанні різноманітних завдань.
Загалом, мої особисті якості, дозволяють мені ефективно працювати в різних робочих ситуаціях та досягати поставлених цілей.Захоплюсь спортом, зокрема граю в аматорський футбол, що розвиває командні навички, стресостійкість та відповідальність. Також захоплююсь іншими видами спорту, такими як настільний теніс, бокс, плавання.
Регулярно відвідую сауну, що сприяє підтримці фізичного та емоційного здоров'я.
Маю високий рівень відповідальності та скрупульозності в своїй роботі. Вмію розставляти пріоритети, організовувати свій час та виконувати роботу в строк і відповідно до встановлених технологічних завдань.
Приймав активну участь при підготовці та проведенні пісенного конкурсу Євробачення -2005 року в місті Києві, та дитячого Євробачення-2013.
Військова служба:1988-1990 Туркестанський військовий округ (Ашгабат, Ташкент, Кушка).
Громадська діяльність
Досвід роботи:
- 08.09.1993 - 07.2016рр.
Національна Телекомпанія України, http://1tv.com.ua/ - державна установа, що здійснює мовлення державних телеканалів та радіостанції в межах всієї території України та окремих областей.
- 01.07.2004 - 07.2016рр.
Начальник управління матеріально-технічного забезпечення (в прямому підпорядкуванні - 23 людини, 5 складських приміщень).
Приймав активну участь при підготовці та проведенні пісеного конкурсу Євробачення -2005 року в місті Києві, та дитячого Євробачення-2013.
Военная служба
Военная служба:1988-1990 Туркестанський військовий округ (Ашгабад,Ташкент,Кушка)
Особисті якості
- Швидке навчання в процесі роботи: я можу швидко освоювати нові інформаційні технології, процедури та робочі процеси, використовуючи власний досвід і розуміння задач.
- Аналітичний склад розуму: що дозволяє мені систематично аналізувати складні проблеми, знаходити раціональні рішення та здійснювати критичний аналіз ситуацій, що виникають у роботі.
- Комунікабельність, вмію ефективно спілкуватись з різними людьми на всіх рівнях організації. Вмію слухати, висловлювати свої думки та ідеї з розумінням та повагою до інших.
- Стресостійкість, здатність впоратись зі стресом та змінами в робочому середовищі, вмію ефективно працювати в умовах високого темпу роботи , зберігаючи високу продуктивність та якість виконаної роботи.
- Уміння розставляти завдання по пріоритетах: маю вміння аналізувати та оцінювати важливість завдань, встановлювати пріоритети та розподіляти ресурси відповідно до цих пріоритетів, що дозволяє мені ефективно керувати своїм робочим навантаженням.
- У моєму досвіді роботи з MS Office: я володію навичками створення і редагування текстових документів, електронних таблиць, презентацій, а також вмію ефективно використовувати Інтернет для пошуку інформації та комунікації з колегами.
- Маю вміння працювати в команді, орієнтуюсь на досягнення результатів і завжди відповідаю за свою роботу.
Ціль:
Отримання посади керівника управління (відділу) матеріально-технічного забезпечення (закупівель ), що дозволяє застосувати багаторічний досвід роботи в поставках (закупівлях) на керівних посадах, розвитку бізнесу і збільшення прибутку компанії
Олег Викторович
Олег Викторович
Начальник управління (відділу) матеріально-технічного забезпечення(закупівель)
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому