Працював в 9 компаніях 25 років 2 місяці
Енергетика та Енергоносії, Торгівля роздрібна / Retail, Видавництва та Поліграфія, Промисловість та Виробництво, Телекомунікації / Зв'язок, Електроніка та електротехніка
Менеджер з продажу
Авенстон
Енергетика та Енергоносії
1 місяць
08.2024 - 09.2024
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• Обробка теплих лідів по старії бази клієнтів, які вже були напрацьовані попередніми менеджерами.
• Опрацювання нових лідів з бази клієнтів попереднього місця роботи.
• Пошук нових клієнтів через супутникову карту гугл, з сайтів компанії по основним енергоємким категоріям та релокованих підприємств та пошук причетних осіб до компанії з linkendl, відправка презентації на електронну пошту та у месенджери.
• Пошук клієнтів з профільних виставок.
• Обробка гарачих лідів по вхідним дзвінкам та по сайту.
• Клієнти які погодились на проект по СЕС уточнення данних по БРІФУ (опитувальник).
• Для якісного продажу продукту, треба якісно продати саму компанію, для цього робимо онлайн зустріч або безпосередньо зустріч з клієнтом.
• Виїзд до клієнта для уточнення данних якщо треба.
• Створення БРІФА та Передача його далі на опрацювання технічному, фінансовому та проектному відділу для прорахунку вартості та підбору основного та монтажного обладнання та прорахунок проектувальних робіт, якщо треба.
• Збір всіх данних та відправка клієнту готової Комерційної Пропозиції.
• Контроль прийнятя рішення з боку клієнта КП, участь у тендері.
• Після позитивного рішення, підписання Договору (обовязково перевірка умов Договору якщо він від клієнта).
• Контроль графіка проходження проекту, оплати, поставки та установки СЕС.
• Аналітика, вивчення конкурентів та стратегія продажів.
• Подавання звітів по продажу та виконаної роботи (якщо є система СРМ це звісно простіше)
ДОСЯГНЕННЯ:
• Успішне виконання плану продаж, за перший місяць було опрацьовано більше 200 клієнтів, з них більше 10 тепліх лідів які повинні з часом замовити, 2 клієнта на 1 МВт дахової СЕС та 500кВт гібридної СЕС фактично повинні були замовити.
• Виконання поставлених завдань керівництвом.
ПРИЧИНИ ЗМІНИ РОБОТИ:
• Політика керівництва компанії брати менеджера з базою клієнтів та після напрацювання проектів звільняти щоб не виплачувати відсотки. Перевірено не одноразово попередніми співробітниками.
Менеджер з продажу
ТОВ "ЛБЮ-ТЕХ"
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки 6 місяців
01.2020 - 07.2024
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• Пошук нових клієнтів;
• Запровадження напрацьованої бази клієнтів;
• Розміщення товарів та обробка замовлень на маркетплейсах Розетка, Епіцентр, Пром;
• Контроль цін та залишків товарів представлених на сайті, інвентаризація складу;
• Визначення основних каналів продажу за категоріями товарів;
• Підготовка комерційних пропозицій, ціноутворення для партнерів та кінцевих клієнтів;
• Продажна діяльність: спілкування з клієнтами в телефонному режимі, електронна листування з клієнтами, партнерами, постачальниками, формування заявки на поповнення складу, обробка тендерних запитів, участь безпосередньо у тендерах, відвідування та участь у профільних виставках; у разі зацікавленості та необхідності виїзд до клієнта.
• Аналітика та стратегія продажів; побудова графіків, звітів продажів за рік за сегментами та категоріями товарів та клієнтів;
• Робота як з приватними особами, так і з великими компаніями;
• Відправка товару через Нову Пошту;
• Ведення бухгалтерської документації у 1С (рахунки, накладні, залишки, звіти);
• Контроль дебиторской задолженности;
ДОСЯГНЕННЯ:
• Успішне просування товару компанії (довгострокові поставки клею для нашого партнера ПП Будучність – тел. 050 371-67-55 менеджер Тарас, робота з дилерами К2 та Ембер, Рубініс М, Алмаз Лубрикант тощо) пробився до такого великого клієнта як Аджакс Системз – охоронні системи, Глобал Спірітс Груп ТМ Хортиця ультрафіолетові клею для поклейки медальйонів на пляшки, Алюпол – мастило від 25кг, Рух Авія, ТОВ Новатор – сухе мастило і т.д)• Успішне виконання обов'язків (немає незадоволених клієнтів, у разі не роботи продукту – робимо повернення грошей),• Виконання поставлених завдань та необхідної кількості продажів;
ПРИЧИНИ ЗМІНИ РОБОТИ:
• Низький рівень заробітної плати; дуже слабка мотивація (ставка за підсумками року в кінці року)
Заступник директора філії
ТОВ Тритон-Центр
Торгівля роздрібна / Retail
7 років
01.2013 - 01.2020
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• Ведення бази партнерів та клієнтів, розсилання залишків та акційних пропозицій та контроль РРЦ на торгових майданчиках.
• Надання додаткових умов та допомога у збільшенні продажів через партнерів.
• Консультація клієнтів по телефону та зустрічі з кінцевими покупцями в офісі, продаж роздрібним покупцям.
• Пошук та зустрічі з новими бізнес партнерами.
• Розширення асортименту товарів, що продаються шляхом додавання на інтернет майданчик Wordpress і Opencart.
• Контроль кожному етапі продажів.
• Ведення документообігу.
• Логістика та доставка товару.
• Робота за системою дропшипінг.
ДОСЯГНЕННЯ:
• Виконання квартальних та річних планів продажів.
• Чіткий розподіл та планування робочого часу.
• Створення та ведення сайту, наповнення та продаж товарів.
• Відповідальна та якісна робота – немає претензій від клієнтів та партнерів.
ПРИЧИНА ЗМІНИ РОБОТИ:
Не великий потенціал компанії збільшення товарообігу, відповідно немає перспективи до особистого та фінансового зростання.
Менеджер з продажу
ТОВ "Сотел"
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік
01.2011 - 01.2012
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• Активний пошук нових потенційних клієнтів;
• Введення нового бренду на ринок України;
• Маркетингове дослідження ринку конкурентів із аналогічною продукцією;
• Визначення основних каналів продажу та пріоритетних регіонів за кожною з категорій продукції;
• Підготовка презентації, комерційних пропозицій, ціноутворення;
• Безпосередньо продажна діяльність: спілкування з клієнтами у телефонному режимі, електронне розсилання презентації, виявлення потреби, у разі зацікавленості у продукції компанії, домовленість про особисту зустріч (відрядження);
• На підставі інформації, отриманої на зустрічах з потенційними клієнтами, - формування прогнозу закупівель для формування складу продукції;
• Робота з великими замовниками: Фотос, Сокіл, Технохата, Новостар, Перебудова, дилери у великих торгових салонах та ін;
• Контроль доставки товару;
• Ведення робочої та щотижневої звітної документації;
• Контроль дебіторської заборгованості;
ДОСЯГНЕННЯ:
• Успішне просування товару компанії;
• Успішне виконання обов'язків у період випробувального терміну, виконання поставлених завдань та плану продажу;
ПРИЧИНИ ЗМІНИ РОБОТИ:
• Низький рівень заробітної плати;
Провідний фахівець відділу збуту
ТОВ "ДПА" (Парус)
Видавництва та Поліграфія
7 місяців
02.2011 - 09.2011
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• Активний пошук нових потенційних клієнтів на території України та Росії;
• Холодні дзвінки, виїзд до клієнта, передача зразків продукції, презентація продукції компанії, з'ясування потреб, отримання даних для розрахунку вартості; ведення ділових переговорів та листування, участь у виставках,
• Підготовка комерційних пропозицій;
• Затвердження вартості замовлення із клієнтом;
• Підготовка та погодження договорів, рахунків, актів звірок;• Узгодження замовлення відповідно до його потреб;
• Формування технічного завдання на запит клієнта;
• Організація проведення пуско-налагоджувальних робіт;
• Розміщення замовлення на виробництво та контроль термінів виробництва;
• Постійне відстеження роботи на всіх ділянках виробництва;
• Контроль доставки товару клієнту;• Супровід клієнта на всіх етапах співробітництва;
• Робота з запереченнями, вирішення питань пов'язаних із поверненням неякісної продукції;
• Контроль оплати;• Робота з великими замовниками ТОВ "ЕФКО", "Ангстрем", ЗАТ "ДКПК", "1-а Макаронна компанія", "ЖАКО" та ін.
• Надання звіту керівнику про виконану роботу (статистика, аналітика);
ДОСЯГНЕННЯ:
• Успішне просування товару компанії (нові види упаковки);
• Збільшення кількості клієнтів (високий коефіцієнт залучення нових замовників);
• Збільшення обсягу продажу;
ПРИЧИНИ ЗМІНИ РОБОТИ:
• Повільне реагування на запити клієнтів;
• Низький рівень заробітної плати;
Менеджер з продажу В2В
ТОВ "Меттлер Толедо Україна"
Промисловість та Виробництво
5 місяців
08.2010 - 01.2011
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• Активний пошук партнерів у центральному регіоні (Київ, Житомир, Вінниця, Чернігів, Черкаси)
• Залучення, навчання та розвиток дилерської та субдилерської мережі;
• Контроль за виконанням плану продажу;
• Ведення балансу;
• Координація роботи підлеглих;
• Ведення бази клієнтів;
• Ведення звітності;
• Аналітика продажів;
• Логістика;
• Маркетингова діяльність;
• Організація та безпосередня участь у роботі столів замовлення у великих торгових місцях;
• Контроль за поверненням договорів;
• Рекламна діяльність (від а до я)
ДОСЯГНЕННЯ:
• Збільшення обсягу продажу на 148%;
• Успішне завершення проектів (організація та розміщення зовнішньої реклами, direct mail, реклама у ЗМІ, організація роботи столів замовлень, робота з інтернет-магазинами тощо);
• Збільшення кількості партнерів і підтримка існуючих;
• Самостійне створення презентації;
ПРИЧИНИ ЗМІНИ РОБОТИ:
• Відношення керівництва (не враховувало думку співробітників, не підтримувало ініціативу)
• Неофіційне працевлаштування (позаштатний співробітник);
Регіональний менеджер (повна зайнятість), промоутер, координатор (часткова зайнятість)
ТОВ «Вижт ТВ» (VIASAT)
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 3 місяці
05.2009 - 08.2010
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• Активний пошук партнерів у центральному регіоні (Київ, Житомир, Вінниця, Чернігів, Черкаси)
• Залучення, навчання та розвиток дилерської та субдилерської мережі;
• Контроль за виконанням плану продажу;
• Ведення балансу;
• Координація роботи підлеглих;
• Ведення бази клієнтів;
• Ведення звітності;
• Аналітика продажів;
• Логістика;
• Маркетингова діяльність;
• Організація та безпосередня участь у роботі столів замовлення у великих торгових місцях;
• Контроль за поверненням договорів;
• Рекламна діяльність (від а до я)
ДОСЯГНЕННЯ:
• Збільшення обсягу продажу на 148%;
• Успішне завершення проектів (організація та розміщення зовнішньої реклами, direct mail, реклама у ЗМІ, організація роботи столів замовлень, робота з інтернет-магазинами тощо);
• Збільшення кількості партнерів і підтримка існуючих;
• Самостійне створення презентації;
ПРИЧИНИ ЗМІНИ РОБОТИ:
• Відношення керівництва (не враховувало думку співробітників, не підтримувало ініціативу)
• Неофіційне працевлаштування (позаштатний співробітник);
Провідний фахівець - Менеджер з продажу (повна занятість)
ВАТ Укрпластик - IMMER Ukrplastic
Видавництва та Поліграфія
9 років 4 місяці
03.2000 - 07.2009
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• Робота з існуючими клієнтами; пошук нових потенційних клієнтів;• Робота з великими замовниками: «Крафт Фудз Україна» зараз Mandales, ВАТ «ДПА», ЗАТ «Оболонь», «Антарес-7», ДТЗ «Вітавіт», Молдова та ін.• З'ясування потреб клієнтів;
• Ведення ділових переговорів та листування;
• Затвердження вартості замовлення із клієнтом;
• Підготовка комерційних пропозицій та договорів, виставлення рахунків;
• Узгодження замовлення відповідно до його потреб;
• Формування технічного завдання на запит клієнта;
• Організація проведення пуско-налагоджувальних робіт;
• Розміщення замовлення на виробництві та контроль термінів виробництва;
• Постійне відстеження роботи на всіх ділянках виробництва;
• Контроль доставки товару клієнту;
• Участь у розробці та реалізації проектів, пов'язаних із діяльністю відділу продажу;
• Ведення робочої та звітної документації;
• Робота з запереченнями;• Контроль оплати;
• Участь у проектах, презентаціях, виставках;
• Вирішення питань пов'язаних із поверненням неякісної продукції;
ДОСЯГНЕННЯ:
• Успішне просування товару компанії (успішний проект із розробки та продажу плоских пакетів для рибних снеків у період їх появи на ринку);• Постійне виконання плану продажу та збільшення обсягу продажів (найбільша кількість клієнтів);
• Вирішення конфліктних ситуацій;
ПРИЧИНИ ЗМІНИ РОБОТИ:
• Несвоєчасна виплата заробітної плати (необґрунтована затримка до 2-3міс., часткова виплата ЗП)
• Повна відсутність мотивації;
• Потреба у матеріальному зростанні;
Продавець-консультант (Повна зайнятість)
ТОВ "Профіт" мережа магазинів "Техномаркет", (мережа магазинів з продажу великої та дрібної побутової техніки, аудіо-відео апаратури)
Електроніка та електротехніка
1 рік 5 місяців
09.1998 - 02.2000
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• Робота з клієнтами у торговому залі;
• Презентація товару;
• Продажна діяльність;
• Участь у семінарах та тренінгах великих постачальників: BOSCH, PHILIPS, THOMSON
ДОСЯГНЕННЯ:
• Постійне виконання плану продажу, найкращий продавець у відділі;
ПРИЧИНИ ЗМІНИ РОБОТИ:
• Закриття торгової точки через підвищення оренди;
• Пропозиція на вакансію з перспективою розвитку;
Ключова інформація
Оптові і роздрібні продажі.
Розвинений менеджер, використовую свої навички і в даний час.
Впевнений користувач (Microsoft office 2003, 2007, Месенджери, Дебет +, SAP).
Створення презентації у Power Point, адміністрування сайтів на платформі OpenCart
Навчався в 2 закладах
Київський національний університет будівництва та архітектури
Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні машини та обладнання, Спеціальність - Інженер-механік (стаціонар)
Київ, 1999
Київський індустріальний технікум
Будівельно-монтажне обладнання,Спеціальність - механік (стаціонар), Київ
Київ, 1994
Володіє мовами
Англійська
середній
Німецька
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Початковий рівень навчання за напрямом діяльності, підвищення рівня продажів, (Меттлер-Толедо Схід) (2010)
тренінг «Техніка продажу» (Київ, Україна) (підвищення ефективності продажів) (2009 рік)
Додаткова інформація
Увлечения и интересы
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Водійські права категорії В". Стаж водіння з 1995 року.
Наявність власного авто.
Наявність закордонного паспорта.
Лейтенант запасу МНС.
ОСОБИСТІСНІ НАВИЧКИ:
Не конфліктність,
Повна віддача у роботі,
Організованість
Стресостійкість,
Цілеспрямованість,
Порядність
Валентин
Валентин
Менеджер продаж
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 22 години тому