Працював в 9 компаніях 15 років 2 місяці
Банки, Послуги для бізнесу - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво
аналітик відділу факторингу
ТАСКОМБАНК, АТ
Банки
2 роки 4 місяці
11.2020 - 03.2023
- Автоматизація усіх обчислень продукту «Факторинг», «Експрес-аналізу» Клієнтів.
- Автоматизація Звіту-Розрахунку платіжної дисципліни Дебітора в Excel.
- Обчислення платіжної дисципліни Дебітора, доходів і втрат факторингових операцій. нарахувань: проценти, комісії, резерви, трансферти.
- Автоматизація будь-яких обчислень за відомим алгоритмом.
- Підготовка висновків підрозділу факторингу.
- Супровід обліку щомісячного фінансового результату продукту факторинг.
- Моніторинг конкурентного середовища продуктів: «Факторинг» (2030), «Гарантії» (9000), «Видані Авалі» (9003) з даних Наглядової статистики НБУ (Оборотно сальдовий баланс у розрізі Банків).
- Консультування фронт-підрозділів за новими потенційними та чинними Клієнтами.
- Навчання Колег нюансам програми Microsoft Office Excel та Google Sheets.
- Розробка звітів у довільній формі на запит замовників у Excel, Google Shets (QUERY).
Фінансовый аналітик
Аутсорсинг і участь у тимчасових проектах
Послуги для бізнесу - інше
3 роки 8 місяців
04.2017 - 12.2020
1. Участь у проектах з аналітики логістики, впровадженню фінансового та управлінського обліку (з нуля).
2. Автоматизація і впровадження звітів, що поєднують товарну і фінансову аналітику:
- SKU-моніторинг і контроль дебіторської заборгованості клієнтів,
- аналіз структури витрат і доходів витрат робочого часу,
- обчислення втрати вартості грошових коштів,
- бізнес-моделювання «від старту до беззбитковості»,
- створення фінансового календаря.
3. Формування планово-економічного аналізу для підприємств різних галузей і «бізнес-планів».
4. Допомога у впровадженні P&L, cash-flow, balance та звітів у довільній формі згідно запиту Замовника («ad-hoc»).
5. Використання Excel (формули і макроси) та Google Sheets (QUERY).
6. Робота з масивами даних більше 1 млн. строк (Big-Data Science).
Провідний економіст
Участь в ліквідації Банків
Банки
1 рік 3 місяці
11.2015 - 02.2017
1. Робота по погашенню заборгованості.
2. Супровід претензійної діяльності. Звітність.
3. Управління портфелем.
4. Організація, супровід і підготовка пакету документів для продажу активів (кредитів) Банку та передпродажна підготовка активів.
Провідний економіст
ПАТ «РАДИКАЛ БАНК»
Банки
1 рік 3 місяці
04.2014 - 07.2015
Супровід кредитних справ факторингу і видачі гарантій. Консультування клієнтів.
- Адміністративне управління дебіторською заборгованістю клієнтів .
- Збір, аналіз і систематизація інформації, наданої клієнтом.
- АВС - аналіз Потрфелів чинних Клієнтів.
- Експрес-аналіз (до Комітету) заявок клієнтів.
- Аналіз нових і поточних проектів на предмет доцільності співпраці.
- Взаємодія зі службами Банку.
- Надання інформації для Кредитного комітету. Розрахунок всіх платежів по кредитному портфелю.
Результати:
- Упорядковано справи.
- Погашено заборгованість.
- Укладено угоди з новими клієнтами.
Головний спеціаліст
ПАТ «Автокразбанк»
Банки
1 рік 11 місяців
03.2012 - 02.2014
- Супровід іпотечного кредитування.
- Організація і супровід роботи Тарифної Комітету і Закупівельної комісії (Секретар).
- Організація супровід закупівель.
Результати:
- Проведено маркетинговий аналіз ринку нерухомості України, Київської області.
- Побудовано касовий вузол за адресою Головного офісу та зібрані конструкції сховища, встановлені сейфи з депозитними осередками, встановлені меблі для Головного офісу.
- Кредитні справи передано до Архіву.
Начальник відділу логістики
ООО "Промвагонтранс"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік
04.2010 - 04.2011
- Управління Логістикою, Закупівлями, Ціноутворенням.
- Фінансовий аналіз.
- Переговорами з потенційними і поточними постачальниками.
- Узгодження і підготовка Договорів поставок.
- Просування продукції на держпідприємства. Формування пакетів пропозицій і участь у відкритих торгах (державних тендерах).
Результати:
- Стартап логістики протягом 1 місяця.
- Поставлено продукції більш ніж на 200 млн. Грн.
- Участь в 20 тендерах.
- Перемога в понад 30% торгах.
Заместитель руководителя аналитической службы координации категорийного менеджмента
ООО "Мега-Ленд"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
10 місяців
03.2010 - 01.2011
1. Економія 2,5 млн. дол. США на товарних запасах завдяки впровадженню репрезентативного моніторингу оборотності товарних залишків, ABCD – аналітики, аналізу продаж, структури собівартості товарної одиниці та ціноутворення, тощо.
2. Аналіз товарної лінійки та динаміки запасів для координації роботи служб логістики та маркетингу.
3. Запуск адресного зберігання та участь у CRM.
4. Розробка та контроль застосування нових звітів в 1С для аналітики. 5. Скорочення витрат на запаси на 50%.
5. Автоматизація процесу логістики.
Керівник служби якості бізнес-процесів
ООО "АТЕМ"
Промисловість та Виробництво
11 місяців
03.2008 - 02.2009
1. Навчання персоналу.
2. Розробка та розвиток документації СМЯ підприємства.
3. Проведення та контроль виконання внутрішніх аудитів та аналіз результатів.
4. Сертифікація підприємства відповідно до вимог ISO 9001.
Результати:
1. Сертифіковане підприємство (42 підрозділи 800 люд.) протягом 4 місяців.
2. Проведено навчання менеджерів середньої ланки.
3. Розроблена документація.
4. Проведено перші внутрішні та сертифікаційний аудит.
Категорийный менеджер логистики и ВЭД
ООО "ТД Водная Техника"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 3 місяці
11.2005 - 02.2008
Управління ЗЕД, закупівлями, маркетингом, логістикою, запасами.
Розподіл товарного потоку в мережі.
Моніторинг SKU: товарні залишки, оборотність, структура витрат. Пошук на міжнародних ринках товарів (теплотехніка).
Вивід на український ринок нових товарів компанії.
Міжнародне ділове листування та звітність, документальний супровід та розвиток логістики.
Постановка завдань для автоматизації 1С.
Результати:
Виведено на ринок нові товари (декілька марок газових котлів, бренди алюмінієвих та сталевих радіаторів).
Запущена та покращена робота двох кущових складів.
Документовані процеси в Департаменті логістики за вимогами ISO 9001.
Скорочено витрати робочого часу менеджерів на друк документів.
Ключова інформація
Менеджмент
Аналітика
Логістика
Закупівлі
Факторинг
Додаткова інформація
Умови працевлаштування
Александр
Александр
Data Scientist (Excel & Google Sheets)
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 тижні тому