Працював в 2 компаніях 7 років 8 місяців
IT, Інше
Game designer
Utin Computer
IT
5 років 3 місяці
02.2020 - до теперішнього часу
Розробка механік (циклів) для мобільних ігор.
Розробка монетизації для мобільних ігор.
Level design за допомогою Unity.
Постановка задач, написання документації.
провідний фахівець розробки настільних ігор
Ugears
Інше
2 роки 3 місяці
08.2017 - 11.2019
Створення, розробка, балансування настільної стратегії-рпг.
Створення сетінгу, ліричних текстів і сценаріїв, лорбуку.
Постановка задач художникам, верстальщикам, копірайтерам.
Створення прототипів (попередній переклад, верстка)
Ключова інформація
Випущені ігри
Talos: the Arena
https://boardgamegeek.com/boardgame/242979/talos-arena
Настільна LCG (Living Card Game)
Rush Hour 3d
https://apps.apple.com/us/app/rush-hour-3d/id1535861636
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.utincomputer.hyperovertake
F2Play Casual Racing
Навчався в 1 закладі
Державний економіко-технологічний університет транспорту
Залізничні споруди і колійне господарство
Київ, 2013
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Principles of Game Design
An online course authorized by Michigan State University.
СП «Імідж освіта»
Тренінг англійської мови.
Додаткова інформація
Хобі
Створення настільних ігор.
Антон Вікторович
Антон Вікторович
Game designer

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
повна зайнятість
Оновлено 4 тижні тому