Працював в 13 компаніях   20 років 9 місяців

Телекомунікації / Зв'язок, Недержавні організації / NGO, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Шоу-бізнес, Торгівля роздрібна / Retail, Транспорт та Логістика, Будівництво

WH operational manager

LLC ZTE Ukraine ?? (Міжнародна корпорація - виробник та постачальник телекомунікаційного обладнання ZTE, www.zte.com.cn)

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 1 місяць

10.2022 - до теперішнього часу

Оптимізація внутрішніх процесів Склада та процесів взаємодії з іншими Департаментами виробничої компанії та Логістичним оператором. Розробка оргструктури та функціональних обов`язків персоналу Склада. Оптимізація бюджету Департаменту складської логістики. Організація Складу 2000 п/м на базі складу класу “A” з адресним зберіганням та WMS обліком. АВС аналіз залишків та рішення накопичених роками невирішених питань (облік, сортування, утилізація).

Logistics and Supply Chain Coordinator (NGO, проектна робота)

World Vision Ukraine Response (NGO, https://www.wvi.org/emergencies/ukraine)

Недержавні організації / NGO

6 місяців

05.2022 - 11.2022

Організація та розробка оптимальної стратегії логістичного ланцюга постачання продукції від Постачальника до Партнерів/отримувачів, бюджетування, розрахунок собівартості та витрат та графіків постачання, пошук, проведення маркетингових досліджень та визначення на тендерах Постачальника товарів та послуг, організація документообігу по всьому логістичному ланцюгу, Договорний процес, підбір Складів для кросс-докінгу та глибокого зберігання по території України з урахуванням карти горячих зон, робота по організацї всіх циклів взаємодії з Партнерами/отримувачами, організація процесу перепакуфання та фасування, організація обліку, організація служби перевезення персоналу, обліку палива, проведення тендеру з послуг Лізінгу авто та Таксі для Компаніїї з урахування вимог безпеки міжнародної НГО.

Заступник Операційного Директора / Начальник відділу логістики (проектна робота)

LLC Sferaline (ТОВ «Сфералайн ЛТД», www.sferaline.ua, поставщик электрооборудования, кабельно-проводниковой и светотехнической продукции)

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 місяців

12.2021 - 05.2022

Оптимізація процесів взаємодії між підрозділами Компанії та документообігу. Реорганізація відділу Логістики, перебудова Складу відповідно до вимог адресного зберігання та оптимізація процесів, системи Мотивації та оргструктури, підбір та закупівля необхідного складського обладнання, оптимізація топології та операційних зон Складу, автоматизація виробничих процесів та доопрацювання власної CRM Компанії, 1С, вибудовування оптимальних для власних автомобілів (15 різної тонажності за напрямками) Компанії.

Заступник Операційного директора / Директор зі складскої логистики

PATRIOT Rental (Рентал ТОВ «Патріот Рентал Сервіс», www.patriot.ua)

Шоу-бізнес

1 рік 1 місяць

11.2020 - 12.2021

Організація та оптимізація процесів взаємодії між підрозділами Компанії. Організація «з нуля» нових та оптимізація існуючих Топології та Процесів Складів підприємства та філій з Rental- специфікою B2B. Організація «з нуля» WMS (на базі 1С) та адресного зберігання на складах (розробка ТЗ, тестування, впровадження, опис процесів). Організація Топології та Операційних зон на Складах, розподіл Потоків руху продукції на Складах та Навантаження на виробничі потужності. Розрахунок стелажних систем на Складах. Оптимізація складського обліку та пов'язаних процесів. Підбір Складського обладнання та Техніки, що відповідають специфіці процесів та товарів на Складах. Розробка оптимального Штатного розкладу Складів, розробка Змінного графіка для підприємства під час цілодобової роботі Складів. Розробка системи мотивації персоналу.

Заступник Операційного директора / Директор з логістики (проектна робота)

Mediaprint Ukraine (Офіційний імпортер “Mimaki”, ТОВ «Медіапринт Україна», www.mediaprint.com.ua)

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

01.2020 - 10.2020

Вибудовування оптимальних виробничих процесів на підприємстві, регламентів та API обмінів. Вибудовування топології, Оптимізація та Автоматизація Складу підприємства. Організація настройки програмного забезпечення 1С під процеси Компанії.

Розробка, тестування та впровадження Системи адресного зберігання на складі.

Операційний (Комерційний) директор (проектна робота)

COOKER (Інтернет-супермаркет-delivery,ТОВ «Балатон», група "СМК", www.cooker.net.ua)

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

04.2020 - 10.2020

Організація e-commerce delivery бізнесу з «0», автоматизація та оптимізація всіх процесів Компанії, розвиток роздрібної мережі (створення та координація 12-ти Dark Store/станцій), запуск, налаштування, супровід та просування Сайту Компанії (Інтернет-магазин), Організація Call-center, розробка та проведення маркетингових Акцій, організація власної системи кур'єрської доставки B2C (15 хвилин у з покриттям Києва та Києво-Святошинського р-ну), Бюджетування та Планування, розробка та оптимізація Оргструктури підприємства, розробка Системи мотивації персоналу

Директор та співзасновник

MELODY TM (Інтернет-магазин/мережа Роздрібних магазинів ТОВ «Мелоді-шоп», www.melody-shop.com.ua)

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 2 місяці

02.2019 - 04.2020

Створення з «0» функціонуючого Інтернет-магазину зі стабільно-зростаючим обсягом продажів та прибутковістю. Налаштування всіх процесів Інтернет-магазину, автоматизація процесів, координація маркетингових процесів, процесів розробки та просування Сайту, побудова відділів Продажів, Call-center, Логістики (склад, доставка), Бюджетування та Планування, залучення Інвестиційного капіталу. Розвиток ритейл-мережі шоурумів.

Заступник директора / Директор з логистики

FUNDUK.UA (Інтернет-магазин/мережа Роздрібних магазинів ТОВ «Інтернет Трейдинг», www.funduk.ua)

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки

02.2016 - 02.2019

Вибудовування ефективних ланцюжків доставки, процесів, комунікацій, регламентів, KPI; - організація оптимальної оргструктури підрозділу логістики, побудова команди, розробка та впровадження ефективної системи мотивації персоналу; - оптимізація та опис робочих процесів - розвиток рітейл-мережі роздрібних магазинів; - Організація Складського обліку та впровадження WMS та адресної системи зберігання на складах, автоматизація всіх процесів виробництва; - Організація ефективної роботи з Поштовими та Кур'єрськими службами (в т.ч. договірний процес та впровадження API, претензійна робота), з перевізниками, з власним автопарком, з операторами та диспетчерами, розробка та впровадження систем маршрутизації та звітності по кілометражу та ПММ); - Оптимізація всіх статей витрат логістичного підрозділу зі збільшенням пропускної спроможності Складу та якості обробки та своєчасності доставки вантажів/Замовлень. - Розробка, організація та оптимізація систем обліку Оплат та Виконання замовлень Клієнтів Інтернет-магазину, аналітика та контролінг;

Директор департаменту Fulfillment (проектна робота)

LLC Logistic Plus Ukraine (Логістичний 3-PL оператор ТОВ "Логістик-Плюс" www.logisticplus.com.ua)

Транспорт та Логістика

3 місяці

10.2015 - 01.2016

Розробка, запуск "з нуля" та розвиток проекту Fulfillment B2B (повний цикл логістичного обслуговування компаній E-commerce (Інтернет-магазинів)). Налаштування процесів, підготовка документації та інструментів взаємодії із Замовниками.

Організація API-інтеграції систем управління Замовленнями із Замовниками, з Поштовими та Кур'єрськими службами.

Директор з логистики

LLC Studio Moderna (Інтернет-супермаркети TM "TOP SHOP", "Dormeo", "Delimano", "Shoping TV", www.studio-moderna.com

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки

10.2013 - 10.2015

TM "TOP SHOP", "Dormeo", "Delimano", "Shoping TV" - Роздрібна торгівля в мережах, власних брендових магазинах, ТВ-шопінг, Інтернет-продаж, Call-center.

У безпосередньому підпорядкуванні – 170 співробітників по Україні.

Організація оптимальної оргструктури, штатного розпису та робочих процесів (з описом) складського підрозділу, оптимізація всіх статей витрат, що дозволило серйозно знизити показники витрат за кожною з бюджетних статей підрозділу.

Організація ефективної матеріально-технічної бази підрозділу, впровадження WMS та адресної системи зберігання, автоматизація всіх процесів на складі класу "А" (15000 м.кв., 2500 артикулів товару, обробка до 3000 замовлень на день).

Директор української філії / Директор з логістики

LLC Belwooddoors Ukraine (Міжнародний виробничий холдинг "Belwooddoors", украинский филиал ТОВ «БВД-Украина»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки

10.2011 - 10.2013

Стратегування, Бюджетування Компанії; розробка та впровадження системи мотивації підрозділів; організація діловодства Компанії та проходження сертифікації Менеджменту якості ISO 9001:2008, управління забезпеченням життєдіяльності компанії.

Розробка та впровадження Системи формування запасів та поставок на основі АВС аналізу; оптимізація транспортної логістики підприємства; курування ЗЕД; розробка та впровадження адресної системи зберігання та автоматизованого управління складом компанії; реалізація проектів з оптимізації процесів підприємства;

У безпосередньому підпорядкуванні – 25 співробітників, у загальному підпорядкуванні – 40 співробітників. Склад класу "В" 1500 кв.м., автопаркОбов'язки та досягнення: реалізація Проектів з оптимізації процесів підприємства; Стратегування, Бюджетування Компанії; розробка та впровадження системи мотивації підрозділів; організація діловодства Компанії та проходження сертифікації Менеджменту якості ISO 9001:2008; розробка та впровадження Системи формування запасів та поставок на основі АВС аналізу; оптимізація транспортної логістики компанії (вибудовування оптимальних маршрутів та регламентів роботи власного та найманого автотранспорту; взаємодія DYI-мережами з питань доставки, вивантаження, зберігання та роботи з шлюбом; курування ЗЕД (оформлення та доставки вантажів); розробка та впровадження проекту WMS - адресної системи зберігання та автоматизованого управління складом Компанії, розробка та впровадження проекту автоматизації TMS-контролінгу автотранспорту підприємства, управління забезпеченням життєдіяльності компанії, координація тендерів Компанії.

Директор Регіональної филії

Asstra Associated Traffic AG (Міжнародний логістичний холдинг Asstra, 3-PL логістичний оператор, українська філія "Асстра Логістик" / "А-Логістик", www.asstra.com.ua)

Транспорт та Логістика

4 роки 4 місяці

06.2007 - 10.2011

Створення ефективної структури Компанії (створення з нуля та розвиток Відділу роботи з клієнтами, Відділу аналітики та Секретаріату, управління Відділом бухгалтерії, Відділом кадрів та Відділом господарського забезпечення, координація транспортного відділу та відділу складських послуг); стратегування, планування та бюджетування Компанії; координації платіжного календаря, фактурування та репортингу; розробка систем мотивації підрозділів; аналіз ринку послуг логістичних операторів та комерційної нерухомості, проведення конкурентних розвідок, створення системи визначення собівартості та ціноутворення логістичних послуг Компанії, розробка та впровадження системи автоматизованого білінгу (обліку виконаних операцій) послуг компанії, створення аналітичних інструментів Компанії, реалізація Проектів з оптимізації та автоматизації Процесів підприємства ; організація діловодства Компанії та сертифікація Менеджменту якості ISO 9001:2008.

Контроль координацію власного автотранспорту та роботи з перевізниками. розробка та впровадження проекту автоматизації TMS-контролінгу автотранспорту підприємства; управління забезпеченням життєдіяльності Компанії; координація тендерів компанії.

Склади класу "А" 40000 кв.м.

Провідний менеджер по закупках

ТММ (Будівельна компанія "Фірма "Т.М.М." - ТОВ", www.tmm.ua)

Будівництво

3 роки

06.2004 - 06.2007

Безперебійне забезпечення будівельних об'єктів Компанії по товарних групах: бетони, ЗБВ, сипучі матеріали, будівельні суміші. Контроль виконання регламентів відділу логістики

Ключова інформація

Досвід керівної роботи в E-commerce, рітейлі та Логістиці = 16 років. Загальний стаж адміністративної роботи в управлінні та налаштування виробничих процесів = 25 років. 
Організація ефективної роботи Підприємства, запуск та розвиток он-лайн проектів з «0», вихід на самоокупність та прибутковість, Організація Call-center c «0», організація процесів з просування Сайтів, Організація систем власної кур'єрської доставки, налагодження процесів взаємодії підрозділів, координація роботи відділів, побудови Команди.
Системний підхід до роботи, стратегічне мислення, аналітичні здібності, активність, націленість на результат, відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, швидка навчання, висока самовіддача та працездатність, стійкість до навантажень та стресів, організація командної роботи, розвиток Стартапов, ефективне управління персоналом, прагнення до роботи самовдосконалення.
Організація системи власної кур'єрської доставки (15 хв. у будь-яку точку Києва та області), робота з кур'єрськими службами (в т.ч. договірний процес та впровадження API, претензійна робота), з перевізниками, з власним автопарком, з операторами та диспетчерами, розробка та впровадження систем маршрутизації та звітності по кілометражу та ПММ); Розробка, організація та оптимізація систем обліку Оплат та Виконання замовлень Клієнтів Інтернет-магазину, аналітика та контролінг; Вибудовування ефективних ланцюжків доставки, процесів, комунікацій, регламентів, KPI. 
Організація оптимальної оргструктури підрозділу логістики, побудова команди, розробка та впровадження ефективної системи мотивації персоналу; Оптимізація та опис робочих процесів; Оптимізація всіх статей витрат логістичного підрозділу зі збільшенням пропускної спроможності Складу та якості обробки та своєчасності доставки вантажів/Замовлень. 
Організація Складського обліку та впровадження WMS та адресної системи зберігання на складах, автоматизація всіх процесів виробництва;  Розробка та впровадження ефективної системи мотивації персоналу; Оптимізація та опис робочих процесів.Повна автоматизація, налаштування та оптимізація процесів складів площею до 40000 м.кв. (в т.ч. клас «А»), створення та налаштування WMS, зберігання до 60000 артикулів товару, обробка до 3000 замовлень на день, управління персоналом до 170 осіб); 
Оптимізація всіх статей витрат Підприємства; автоматизація всіх процесів виробництва;
• WMS
• MS Office
• Робота в 1С
• Microsoft Excel
• Развитие розничной сети
• Розничные сети

Навчався в 1 закладі

НТУУ «Київський політехнічний інститут»

НТУУ "КПІ" Приладобудівний факультет/ Кафедра приладів точної механіки

Київ, 1999

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

ZTE ?? COMPLIANCE TRAINING

Київ, 2023

Compliance Exam for Outsourced Personnel

World Vision`s COMPLIANCE TRAINING

Київ, 2022

1. World Vision`s Conflict of Interest Training: Ethics at Work

2. World Vision`s Information Security and Data Protection Training

3. World Vision`s Diggnity and Respect at Work Training

4. Security Awareness in National Theatres

5. World Vision`s Child and Adult Safequarding Training

6. World Vision`s Fleet Safe Driver Series

Практикум: «Удосконалення системи оплати праці та мотивації на підприємстві» Консалтингова компанія «H-Art»

Київ, 2011

Коуч - Локтіонова Марія

Удосконалення системи оплати праці та мотивації на підприємстві.

Види та способи мотивації персонала.

Психологія співробітника на підприємсті.

Розробка оптимальної Організаційної структури підприємства.

Консалтингова група «АС», тренінг «Прихований резерв збільшення доходів компанії – оптимізація складської логістики»

Київ, 2010

Тренер - Василь Гусєв.

Прихований резерв збільшення доходів компанії – оптимізація складської логістики:

1. Цілі та завдання складської логістики;

2. Класифікація складів в логістиці;

3. Технології, що використовуються в складській логістиці;

4. Основні параметри складу;

5. Управління логістичними процесами на складі;

6. Персонал складу;

7. Розрахунок та оптимізація логістичних витрат по складу.

Додаткова інформація

Водительское удостоверение

авто: категория "В" (опыт вождения автомобиля с 1996 г.), имею личные автомобили

Особисті якості

системний підход до работи, стратегічне мислення, аналітичні здібності, активність, націленість на результат, відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, швидка навчання, висока самовіддача та працездатність, стійкість до навантажень та стресів, організація командної роботи, розвиток Стартапов, ефективне управління персоналом, прагнення до самовдосконалення.

Захоплення та інтереси

хобі: психологія, спорт, музика, живопис, графіка, література, архітектура, будівництво, дизайн.

Рекомендації

Рекомендаційні листи з попередніх місць роботи та Проектів;Рекомендаційна особа – Олег Плахтій, Міжнародна логістична компанія Asstra Associated Traffic AG, Начальник відділу кадрів. тел.: 093-635-69-18; 067-324-71-51

Комп'ютерні навички

Професійний користувач та розробник ТЗ з доопрацювань: 1С:8, CRM Bitrix24, ORACLE, MS Office, Internet, ін.

Мета

Займатися цікавою стабільною справою, яка дозволить максимально реалізувати мій професіоналізм, потенціал та енергію, приносячи процвітання Україні, успіх Компанії та добробут моїй РОДині.

Військова служба

Офіцер запасу, звільнений в запас за станом здоров'я

Сімейний стан

Одружений з 2001 року, маю двох неповнолітніх синів

Олександр Володимирович

Операційний директор

Київ

47 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 години тому