Працювала в 6 компаніях 23 роки
Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля роздрібна / Retail, Фармацевтика
Старший адміністратор медичного центру
МЦ "Медспорт Україна" (MSUclinic) м.Київ
Медицина та Охорона здоров'я
4 роки 2 місяці
09.2020 - до теперішнього часу
1. Організація, проведення медичних оглядів спортсменів, груп пацієнтів.
2. Розрахунок вартості медичних послуг для проведення медичних оглядів (смети).
3. Повний супровід документації медичних оглядів: закриття актів надання послуг, контроль надходження оплат, надання звітної документації для бухгалтерії, надання замовнику весь пакет документів. 4. Досвід робити з програмою медичних гарантій НСЗУ (ПМД, військові, діти, післяопераційні пацієнти).).
5. Досвід роботи в програмі Доктор Елекс, системі eHealth.
6. Досвід роботи адміністратором медичного центру:
- надання інформації про послуги медичного центру та їх вартість;
- зустріч пацієнтів, ведення запису на прийом (телефон, вайбер, телеграм), координування;
- запис пацієнтів на лабораторні, інструментальні обстеження в інші клініки;
- організація та контроль функціонування реаблітаційного відділення клініки;
- ведення обліку пацієнтів та медичної документації;
- контроль роботи з лабораторіями.
7. Ведення касової дисципліни: розрахунок пацієнтів, звітність.
8. Координація роботи медичного та адміністративного персоналу, розподіл обов’язків та контроль їх виконання.
9. Забезпечення та контроль повноцінного функціонування медичного центру: чистоти та порядку, роботи офісної техніки, роботи генератора, виклик майстрів для сервіс-обслуговування, ремонту техніки центру, замовлення канцтоварів, устаткування в реабілітацію, води та інш.
10. Контроль за дотриманням правил перебування в медичному центрі медичного персоналу та пацієнтів клініки під час повітряної тривоги.
11. Організація тестування на ковід груп пацієнтів.
Менеджер по роботі з клієнтами
Інтернет-магазин «На рибалку!» м.Київ
Торгівля роздрібна / Retail
14 років 6 місяців
01.2006 - 07.2020
Функциональные обязанности:
• надання інформації клієнтам про наявність, вартість, характеристики товару;
• контроль відвантажень товару та правильності заповнення документів; • укладання договорів з постачальниками товару;
• замовлення та контроль товару у постачальників;
• ведення та контроль розрахунків з постачальниками;
• робота з каталогами товарів, наповнення сайту новинками;
• ведення сайту магазину (підтримка клієнтів, розширення асортименту товарів, контроль ціни на сайті, акції магазину);
• ведення документообігу;
• робота зі складом, контроль товарних залишків, інвентарізація;
• координація та контроль роботи менеджерів магазину та кур’єрів.
Менеджер з продажу стоматологічних товарів
«КРІСТАР» Дентальне депо м.Київ
Торгівля роздрібна / Retail
10 місяців
11.2003 - 09.2004
Функциональные обязанности:
• надання інформації клієнтам про наявність, вартість, характеристики товару;
• ведення документообігу;
• ведення касової дисципліни: розрахунок клієнтів, звітність;
• контроль відвантажень та правильності заповнення документів;
• робота зі складом, контроль товарних залишків.
• ведення внутрішньої звітності;
• участь у стоматологічних виставках-продажах товару.
Менеджер-оператор аптечного складу
ОБЛАСНА АПТЕЧНА ХОЛДІНГОВА КОМПАНІЯ ФІЛІЯ ТОВ
Фармацевтика
9 місяців
12.2002 - 09.2003
Функциональные обязанности:
• ділове спілкування з оптовими клієнтами, продаж товарів медичного призначення;
• опрацювання замовлень та координація відвантажень товару;
• контроль надходження оплат клієнтів;
• ведення внутрішньої звітності.
Дільнична медична сестра
ЦЕНТРАЛЬНА ПОЛІКЛІНІКА №2 Печерського району м. Києва
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 2 місяці
11.2000 - 01.2002
• Маніпуляційна медична сестра
• Досвід ведення документообігу
Медична сестра загального профілю
ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ім.О.Ф.ГЕРБАЧЕВСЬКОГО, м.Житомир
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 2 місяці
09.1999 - 11.2000
• Маніпуляційна медична сестра гематологічного відділення.
• Призове місце в конкурсі «Краща медична сестра 1999 року Житомирської обласної лікарні».
Ключова інформація
Профессиональные навыки:
- Знання і навички Доктор Елекс, MS Excel, MS Word, MS Office, 1С:Підприємство, Галактика ERP.
- Робота з касовим апаратом, офісною технікою: принтером, сканером, факсом.
Навчалась в 2 закладах
Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова
Факультет "Психологія", спеціальність «психолог»
Київ, 2006
Житомирське базове медичне училище
«Сестринська справа", медична сестра
Житомир, 1999
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Личные качества
Стресостійкість, відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність, активність, націленість на результат, ініціативність.
Олена Вікторівна
Олена Вікторівна
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор
Київ
Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 години тому