Работала в 6 компаниях   23 года

Медицина и Здравоохранение, Торговля розничная / Retail, Фармацевтика

Старший адміністратор медичного центру

МЦ "Медспорт Україна" (MSUclinic) м.Київ

Медицина и Здравоохранение

4 года 2 месяца

09.2020 - по настоящее время

1. Організація, проведення медичних оглядів спортсменів, груп пацієнтів.

2. Розрахунок вартості медичних послуг для проведення медичних оглядів (смети).

3. Повний супровід документації медичних оглядів: закриття актів надання послуг, контроль надходження оплат, надання звітної документації для бухгалтерії, надання замовнику весь пакет документів. 4. Досвід робити з програмою медичних гарантій НСЗУ (ПМД, військові, діти, післяопераційні пацієнти).).

5. Досвід роботи в програмі Доктор Елекс, системі eHealth.

6. Досвід роботи адміністратором медичного центру:

- надання інформації про послуги медичного центру та їх вартість;

- зустріч пацієнтів, ведення запису на прийом (телефон, вайбер, телеграм), координування;

- запис пацієнтів на лабораторні, інструментальні обстеження в інші клініки;

- організація та контроль функціонування реаблітаційного відділення клініки;

- ведення обліку пацієнтів та медичної документації;

- контроль роботи з лабораторіями.

7. Ведення касової дисципліни: розрахунок пацієнтів, звітність.

8. Координація роботи медичного та адміністративного персоналу, розподіл обов’язків та контроль їх виконання.

9. Забезпечення та контроль повноцінного функціонування медичного центру: чистоти та порядку, роботи офісної техніки, роботи генератора, виклик майстрів для сервіс-обслуговування, ремонту техніки центру, замовлення канцтоварів, устаткування в реабілітацію, води та інш.

10. Контроль за дотриманням правил перебування в медичному центрі медичного персоналу та пацієнтів клініки під час повітряної тривоги.

11. Організація тестування на ковід груп пацієнтів.

Менеджер по роботі з клієнтами

Інтернет-магазин «На рибалку!» м.Київ

Торговля розничная / Retail

14 лет 6 месяцев

01.2006 - 07.2020

Функциональные обязанности:

• надання інформації клієнтам про наявність, вартість, характеристики товару;

• контроль відвантажень товару та правильності заповнення документів; • укладання договорів з постачальниками товару;

• замовлення та контроль товару у постачальників;

• ведення та контроль розрахунків з постачальниками;

• робота з каталогами товарів, наповнення сайту новинками;

• ведення сайту магазину (підтримка клієнтів, розширення асортименту товарів, контроль ціни на сайті, акції магазину);

• ведення документообігу;

• робота зі складом, контроль товарних залишків, інвентарізація;

• координація та контроль роботи менеджерів магазину та кур’єрів.

Менеджер з продажу стоматологічних товарів

«КРІСТАР» Дентальне депо м.Київ

Торговля розничная / Retail

10 месяцев

11.2003 - 09.2004

Функциональные обязанности:

• надання інформації клієнтам про наявність, вартість, характеристики товару;

• ведення документообігу;

• ведення касової дисципліни: розрахунок клієнтів, звітність;

• контроль відвантажень та правильності заповнення документів;

• робота зі складом, контроль товарних залишків.

• ведення внутрішньої звітності;

• участь у стоматологічних виставках-продажах товару.

Менеджер-оператор аптечного складу

ОБЛАСНА АПТЕЧНА ХОЛДІНГОВА КОМПАНІЯ ФІЛІЯ ТОВ

Фармацевтика

9 месяцев

12.2002 - 09.2003

Функциональные обязанности:

• ділове спілкування з оптовими клієнтами, продаж товарів медичного призначення;

• опрацювання замовлень та координація відвантажень товару;

• контроль надходження оплат клієнтів;

• ведення внутрішньої звітності.

Дільнична медична сестра

ЦЕНТРАЛЬНА ПОЛІКЛІНІКА №2 Печерського району м. Києва

Медицина и Здравоохранение

1 год 2 месяца

11.2000 - 01.2002

• Маніпуляційна медична сестра

• Досвід ведення документообігу

Медична сестра загального профілю

ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ім.О.Ф.ГЕРБАЧЕВСЬКОГО, м.Житомир

Медицина и Здравоохранение

1 год 2 месяца

09.1999 - 11.2000

• Маніпуляційна медична сестра гематологічного відділення.

• Призове місце в конкурсі «Краща медична сестра 1999 року Житомирської обласної лікарні».

Ключевая информация

Профессиональные навыки:

  • Знання і навички Доктор Елекс, MS Excel, MS Word, MS Office, 1С:Підприємство, Галактика ERP.
  • Робота з касовим апаратом, офісною технікою: принтером, сканером, факсом.

Училась в 2 заведениях

Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова

Факультет "Психологія", спеціальність «психолог»

Київ, 2006

Житомирське базове медичне училище

«Сестринська справа", медична сестра

Житомир, 1999

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Личные качества

Стресостійкість, відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність, активність, націленість на результат, ініціативність.

Олена Вікторівна

Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор

Киев

Печерский район, Подольский район, Святошинский район, Соломенский район, Шевченковский район

27 000 грн.

43 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 часа назад