Працювала в 4 компаніях   10 років 6 місяців

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, FMCG, Інтернет

Адміністратор ресторану

Остерія

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 роки 3 місяці

06.2022 - до теперішнього часу

Координація роботи закладу, ведення каси, пошук, навчання та стажування персоналу, замовлення продукції по бару та хоз-ці, взаємодія з постачальниками. Ведення інстаграм

начальник зміни

Fozzy Group

FMCG

1 рік

06.2023 - 06.2024

Виконання показників лінії всіх напрямків, контроль роботи операторів, оптимізація процесів роботи, навчання та адаптація операторів, складання графіків, комунікація з іншими підрозділами.

Менеджер клієнтської підтримки у відділі support, спеціаліст відділу контроля якості, супервайзер на

Lamoda

Інтернет

8 років 8 місяців

04.2014 - 12.2022

Робота менеджером з конфліктними/нестандартними кейсами;
Модерація відгуків клієнтів,як менеджер клієнтської підтримки;
Супервайзер відділу підтримки клієнтіа на декількох напрямках;
Спеціаліст контролю якості;
Навчання персоналу - частково
Протягом усього часу проходила тренінги з підвищення та поглиблення кваліфікації;

администратор

КОН БРИО

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 роки 1 місяць

08.2018 - 09.2020

Адміністратор в мережі піцерій Маріо. Координація роботи закладу, взаємодія з усіма процесами, навчання персоналу, вирішення нестандартних питань з гостями.

Навчалась в 1 закладі

Житомирський державний ун-т им. И. Франка

филологический

Житомир, 2009

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

вище середнього

Катерина

Менеджер по роботі з клієнтами/супервайзер/адміністратор

Житомир

38 років

повна зайнятість

Характер роботи: позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 3 місяці тому