Працювала в 7 компаніях   11 років 2 місяці

Промисловість та Виробництво, АПК (Агропромисловий комплекс), Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Будівництво, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Фінансовий директор

Ковальська

Промисловість та Виробництво

6 місяців

12.2023 - до теперішнього часу

Задачі:

  • Трансформація роботи управління фінансів та активів
  • Керівництво впровадження нової облікової системи замість 1С
  • Контроль, аналіз та оптимізація витрат відповідно до бюджетів
  • Керування грошовими потоками
  • Підготовка управлінської звітності

Досягнення:

  • Проведено розподіл управління на відділи бухгалтерія, економічний відділ та відділ розрахунків, що дозволило скоротити час на закриття періоду та посилити контроль над коректністю та повнотою відображених в обліку даних
  • Повна відмова від 1С без втрати інформації, без перерви в обліку
  • Запропоновано перехід на прямі договори з підрядниками, що дозволило скоротити витрати від 5%
  • Запроваджено автоматизований платіжний календар
  • Удосконалено форму управлінської звітності, оптимізовано інформацію для прискорення формування звітності

Керівник фінансово-економічного відділу

Агро-Рось, ООО

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 2 місяці

07.2021 - 09.2023

Задачі:

  • Складання, удосконалення та аналіз управлінської звітності
  • Розробка показників КРІ по напрямках бізнесу
  • Запровадження бюджетного процесу
  • Побудова фінансових моделей напрямків бізнесу
  • Економічний супровід інвестиційної діяльності

Досягнення:

  • Уніфіковано форми управлінської звітності по напрямках бізнесу, запровадження складання балансу по напрямках
  • Запроваджено систему КРІ для керівників напрямків, як прибуток за напрямком, для стимуляції керівників оптимізувати витрати без втрати якісних показників виробництва
  • Долучення та навчання керівників напрямків бізнесу щодо складових бюджету, допомога в складані бюджетів, супровід на погоджені
  • Переведення відділів з центрів витрат на центри прибутку, що дозволило оцінювати ефективність відділів, відокремлення деяких напрямків в окремі юридичні особи задля оптимізації оподаткування
  • Розроблено форми для інвестиційних проектів, запроваджено роботу інвестиційного комітету

Керівник групи обліку (проектна робота)

SMART Group

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 7 місяців

09.2019 - 04.2021

Задачі:

  • Удосконалення системи управлінського обліку
  • Організація роботи відділу бухгалтерського обліку

Досягнення:

  • Опис облікової політики, процедур та методології управлінського обліку, розробка форм та автоматизація звітності PL,CF,BS
  • Підбір та адаптація співробітників новоствореного відділу бухгалтерії, перебудова бізнес процесів з урахуванням бухгалтерії in-house

Фінансовий директор

ТехноЮГ, ООО

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 4 місяці

02.2017 - 06.2019

Задачі:

  • Розробка та контроль нормативів дебіторської та кредиторської заборгованості
  • Супровід кредитного портфелю
  • Організація та контроль руху грошових коштів
  • Підготовка бюджетів доходів та витрат ( по департаментах та загальний) та руху грошових коштів (загальний)

Досягнення:

  • Встановлено ліміти по сумах та по днях для дебіторської та кредиторської заборгованості
  • Розподіл кредитного портфелю між декількома банками, зі зменшенням відсоткових ставок, проведено процедуру переведення кредиту без погашення суми заборгованості
  • Впровадження автоматизації платіжного календаря
  • Запроваджено системи бюджетування знизу вверх

Заступник фінансового директора, головний бухгалтер

Будівельний Холдинг

Будівництво

1 рік 6 місяців

07.2015 - 01.2017

Бухгалтер управлінського обліку

Книгарня

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

10.2014 - 07.2015

Бухгалтер

Ресторан, транспортні послуги

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 8 місяців

05.2011 - 01.2013

Ключова інформація

  • 7 років досвіду на керівних посадах у Виробництві, Будівництві, Агро, Оптово-роздрібній торгівлі
  • 100 людей у підпорядкуванні
  • удосконалення бухгалтерського, фінансового, податкового та управлінського обліку
  • робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю
  • оптимізація собівартості, впровадження тендерних процедур
  • супровід кредитного портфелю, залучення фінансування (банки)
  • розробка бюджетів, ціноутворення
  • побудова фінансових моделей напрямків бізнесу
  • розробка показників КРІ по напрямках бізнесу
  • створення бізнес процесів, оптимізація, автоматизація
  • економічний супровід інвестиційної діяльності, оцінка інвестиційної привабливості проектів
  • ведення проектного офісу
  • СІМА

Навчалась в 2 закладах

Одеський національний економічний університет

Облік та аудит

Одеса, 2012

Донецький національний університет

Математик, математичний факультет

Донецьк, 2004

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Power BI для бізнес-користувачів ( в процесі)

Київ, 2024

МСФО

Київ, 2023

CIMA "Управление эффективностью бизнеса"

Київ, 2021

Excel бизнес анализ и прогнозирование

Одеса, 2019

Додаткова інформація

Комп`ютерні навички

MS Office (Word, Excel); 1С УТП, УПП; BAS; МЕДОК, Bitrix, CRM, IT-interprise

Анастасія

Фінансовий директор

Київ

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому