Працювала в 9 компаніях 18 років 3 місяці
Недержавні організації / NGO, Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво, FMCG, Автомобільна промисловість та Автобізнес, АПК (Агропромисловий комплекс), Медіа / ЗМІ
Заступник фінансового директора
БО БФ Право на Захист
Недержавні організації / NGO
1 рік 1 місяць
10.2023 - до теперішнього часу
• Ведення процесу інституційного планування та бюджетування, включаючи створення інструментів для розробки бюджетів програм та проектів та узгодження бюджетів з програмними робочими планами та організаційними цілями;
• Розробка регулярної фінансової звітності та аналітики, прогнозування та аналіз виконання бюджету Фонду та фінансове становище організації на запит керівництва та управлінської команди;
• Керування процесами та комунікаціями, працюючи з власниками бюджетів проектів у рамках всієї організації з метою моніторингу та перегляду бюджетів протягомроку та всього строку реалізації проекту(ів);
• Забезпечення дотримання поточних бюджетних та витратних політик, а також надання пропозицій щодо вдосконалення політик та систем відносно керівних принципів витрат коштів, економії, розподілу та річного планування;
• Розробка та підтримка шаблонів та операційних процедур, пов'язаних з управлінням бюджетом та грошовими коштами;
• Співпраця з фінансовою командою з питань впорядкування внутрішніх фінансових звітів та процесів звітності;
• Супровід аудиторських перевірок проектів
Фінансовий директор
Група компаній
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 5 місяців
12.2022 - 05.2024
Проектна робота з реструктуризації бізнесу групи компаній: Фінансовий директор (у підпорядкуванні відділ бухгалтерії – 11 чол, казначейство – 4 чол)
- Діагностика поточної корпоративної структури: розгляд переваг та недоліків поточної структури, визначення проблемних зон;
- Розробка та реалізація нової організаційно-правової структури групи компаній з чітко визначеними функціональними напрямками діяльності; оптимізація бізнес-процесів;
- Розробка бізнес-плану;
- Реорганізація та структурування обліково-фінансового департаменту (визначення функцій, обов’язків, відповідальності);
- Оптимізація бухгалтерського та податкового обліку, перевірка правильності ведення обліку, встановлення нових процедур та стандартів;
- Проведення аудиту окремих організацій
- Розробка управлінської звітності (CF, PL, Balance);
- Постановка технічних завдань програмістам, тестування та прийняття розробок;Формування кредитного портфелю групи компаній та фактичне залучення кредитних коштів
Фінансовий директор
ТОВ "ПРОКЕЙР" (ProCare)
Промисловість та Виробництво
1 рік 8 місяців
02.2021 - 10.2022
ProCare - компанія з виробництва та дистрибуції преміум косметики Joko Blend, Barbers, Tink, Shelly, Touch Protect https://www.procare.com.ua/
Фінансовий директор (у підпорядкуванні 3+ бухгалтера)
- Постановка управлінського, бухгалтерського та податкового обліку групи компаній на базі 1-С «УТП»;
- Впровадження BAS КУП (не впроваджено, відмовились);
- Розробка стратегії розвитку компанії на 5 років, участь у залученні інвестицій;
- Залучення позикових коштів (кредити, лізинг), в т.ч. в період війни; співпраця зі страховими компаніями; оцінка майна;
- Оптимізація та аналіз грошових потоків, консолідований звіт про рух грошових коштів (CF);
- Планування, оптимізація та аналіз доходів та витрат підприємства, консолідований звіт про прибутки та збитки (P&L), баланс, інші оперативні звіти для бізнесу, аналіз фінансово-господарської діяльності в цілому по групі, в т.ч. в розрізі брендів, напрямків діяльності;
- Складання контрактів та їх комплексний супровід (укладання, погодження договорів, ЗЕД (імпорт-експорт), контроль, написання претензій, ін.);
- Консультування та координація у процесі постановки бухгалтерського, податкового та управлінського обліку, планування, бюджетування, фактичного обліку всіх користувачів в компанії.
Фінансовий директор
Foodz Ukraine
FMCG
5 місяців
05.2020 - 10.2020
Start-app проект, мережа інтернет-ресторанів (Dark Kitchen)
Фінансовий директор (в підпорядкуванні 4 бухгалтери)
- Постановка бухгалтерського та податкового обліку компанії, запровадження управлінського обліку на базі 1-С «УТП»;
- Впровадження BAS КУП (не впроваджено, ПЗ не відповідає заявленим можливостям), Bitrix24, Teams, Poster, ін.;
- Оптимізація та аналіз грошових потоків, звіт про рух грошових коштів (CF);
- Планування, оптимізація та аналіз доходів та витрат підприємства, звіт про прибутки та збитки(P&L), баланс, інші оперативні звіти для бізнесу, аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства в цілому по компанії та в розрізі структурних підрозділів;
- Підготовка, укладання, погодження договорів із орендодавцями, контрагентами, ін., контроль за їх виконанням;
- Консультування та координація у процесі постановки бухгалтерського, податкового та управлінського обліку, планування, бюджетування, фактичного обліку.
Фінансовий директор, Виконавчий директор
ProfiParts Ukraine
Автомобільна промисловість та Автобізнес
6 років 9 місяців
05.2013 - 02.2020
Група SKUBA (Литва) http://www.skuba.biz/about-skuba-group.html - оптова торгівля запасними частинами для вантажних автомобілів, причепів, напівпричепів, імпорт з країн західної Європи, Індії, Китаю
Генеральний директор (Квітень 2016 – Червень 2018), Фінансовий директор (Червень 2018 – Вересень 2019), Виконавчий директор (Жовтень 2019 – Лютий 2020)
Виконавчий директор:
- Організація та провадження діяльності відповідно статуту підприємства; штатна чисельність працівників – 100-120 чол.
Фінансовий директор:
- Повне відновлення управлінського, бухгалтерського та податкового обліку підприємства, впровадження управлінського обліку на базі 1-С 8.2 «УТП»;
- Оптимізація та аналіз грошових потоків, звіт про рух грошових коштів (CF);
- Стратегічне планування фінансово-господарської діяльності підприємства;
- Планування, оптимізація та аналіз доходів та витрат підприємства, звіт про прибутки та збитки(P&L), баланс, інші оперативні звіти для бізнесу, аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства в цілому по підприємству, у розрізі філій;
- Контроль за виконанням планів, бюджетів, прогнозів;
- Податкове планування;
- ЗЕД;
- Підготовка, укладання, погодження договорів з контрагентами, контроль за їх виконанням, написання претензій;
- Успішне проходження перевірок усіма контролюючими органами (3 комплексні податкові перевірки, регулярні позапланові перевірки органами ДФС, податкової міліції, прокуратури, ін., написання та захист скарг, заперечень, листів податковим органам).
Заступник фінансового директора
СБК, ПАТ
Промисловість та Виробництво
11 місяців
03.2011 - 02.2012
Виробництво стінових керамічних виробів та матеріалів; https://www.sbk.com.ua/
Заступник фінансового директора (в підпорядкуванні фінансовий менеджер + 3 бухгалтера)
- Впровадження бухгалтерського, податкового та управлінського обліку на базі 1-С 8.2 «УТП» – керівник проекту;
- Планування, моделювання, бюджетування, облік, контроль та аналіз фінансово-господарської діяльності групи компанії;
- Фінансове планування, управління грошовими потоками, управління собівартістю ГП;
- Контроль за виконанням планів, бюджетів, прогнозів;
- Підготовка пакету звітності для міжнародних фінансових інституцій, засновників, ради директорів;
- Консультування та координація у процесі планування, бюджетування, фактичного обліку;
- Проведення спеціальних економічних досліджень
Заступник фінансового директора (Національний фінансовий контролер)
ВАТ «Цукровий Союз «Укррос»
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 4 місяці
11.2009 - 03.2011
Агропромисловий холдинг; https://webriders.com.ua/ru/project/sugar-union-ukrros/
Заступник фінансового директора (Національний фінансовий контролер) - Керівник відділу контролінгу – в підпорядкуванні 13 чол. (4 напрямки діяльності), 56 юридичних осіб
- Побудова та організація роботи відділу;
- Розробка системи фінансового контролінгу, управлінської облікової політики, підготовка пакету управлінськоїзвітності;
- Створення, організація та контроль процесів фінансового та управлінського обліку;
- Бюджетування, облік, контроль та аналіз фінансово-господарської діяльності групи компанії;
- Підготовка консолідованої управлінської звітності групи компаній;
- Підготовка бізнес-планів компанії для кредитних комітетів банківських установ;
- Розробка річних та довгострокових фінансових планів, бюджетів, моделей;
- Консультування та координація у процесі бюджетування та фактичного обліку;
- Робота з аудиторськими компаніями, компаніями з оцінки активів;
- Проведення спеціальних економічних досліджень.
Генеральний директор, Фінансовый директор
ЗАТ «Видавництво «Экономические Известия»
Медіа / ЗМІ
2 роки 10 місяців
10.2006 - 08.2009
Випуск щоденної газети «Экономические Известия», щомісячного журналу «Driver», щотижневого додатку «Личное Время», інші продукти видавничої діяльності
Генеральний директор акціонерного товариства
Здійснення діяльності відповідно статуту підприємства; штатна кількість працівників - 90 -120 чол.
Досягнення: виведення щоденної газети на перше місце в рейтингах серед ділових видань у 2008 р.: https://detector.media/withoutsection/article/42267/2008-11-27-jekonomycheskye-yzvestyya-za-danymy-mmi2008220083-vyyshly-na-pershe-mistse-sered-shchodennykh-dilovykh-vydan/
Виведення видавництва в прибутковість: https://detector.media/withoutsection/article/44804/2009-04-03-vydavnytstvo-ekonomichni-vidomosti-zavershylo-2008-rik-z-21-mln-grn-chystogo-prybutku/
Фінансовий директор (в підпорядкуванні 2 бухгалтера)
- Повне відновлення управлінського, бухгалтерського та податкового обліку підприємства;
- Впровадження системи бюджетування в компанії;
- Фінансове планування;
- Складання бюджету компанії та контроль за його виконанням;
- Оптимізація та аналіз грошових потоків, звіт про рух коштів (CF), розробка платіжного календаря;
- Стратегічне планування фінансово-господарської діяльності підприємства (на 10 років);
- Планування, оптимізація та аналіз доходів та витрат підприємства, звіт про прибутки та збитки (P&L);
- Податкове планування;
- Аналіз фінансово-економічної діяльності загалом по компанії, у розрізі видань, видів діяльності, проектів;
- Успішне проходження перевірок усіма контролюючими органами (комплексна податкова перевірка, всі фонди соціального страхування, прокуратура, комітет з охорони праці, зовнішні аудиторські перевірки, внутрішні аудиторські перевірки)
Фінансовый директор
ТОВ „Тесис”
Промисловість та Виробництво
1 рік 9 місяців
01.2005 - 10.2006
Виробництво машинного обладнання (чисельність 120 чол.), будівництво заводу, виробництво та експорт машинного обладнання в Іспанію (печі вирощування моно та мульти кремнію - устаткування для виробництва кремнієвих пластин для сонячних батарей)
Фінансовий директор (у підпорядкуванні 3 бухгалтера)
- Фінансове планування;
- Складання бюджету підприємства та контроль за його виконанням;
- Оптимізація та аналіз грошових потоків, план руху грошових коштів;
- Податкове планування;
- Планування та управління експортно-імпортними операціями підприємства;
- Формування та управління кредитним портфелем (банківські кредити, кредити від нерезидента, узгодження міжнародних кредитів в НБУ);
- Узгодження контрактів (в т.ч. ЗЕД) та контроль за їх виконанням;
- Управлінський облік у розрізі замовлень обладнання (позамовний облік собівартості ГП);
- Аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства;
- Калькулювання продукції підприємства;
- Робота з податковими органами щодо відшкодування ПДВ.
Ключова інформація
- 20 років досвіду роботи фінансовим директором
- Понад 3 роки досвіду роботи виконавчим/операційним директором
- Управління колективом понад 100 осіб
- Аналіз та оптимізація бізнес-процесів, Стратегічне та оперативне планування, моделювання, бюджетування, облік, контроль та аналіз фінансово-господарської діяльності групи компанії
- Розробка методики та проведення фінансово-економічної оцінки діяльності підприємств, рекомендацій щодо підвищення ефективності ведення бізнесу
- Розробка та впровадження облікової політики (бухгалтерський, фінансовий, управлінський облік), системи бюджетування, контролінгу підприємства, групи компаній, податкове планування та оптимізація витрат, складання, консолідація та аналіз управлінської звітності групи компаній; розробка KPI для співробітників
- Забезпечення виконання показників фінансово-господарської діяльності, бюджетів, планів
- Автоматизація обліку – постановка та впровадження бухгалтерського, податкового, управлінського обліку на базі 1-С УТП, досвід впровадження BAS КУП (не впроваджено)
- Робота з ЗЕД (імпорт/експорт готової продукції, товарів, робіт)
- Робота із фінансовими установами (банками, лізинговими компаніями, страховими компаніями, компаніями з оцінки активів), залучення кредитування
- Юридичний супровід договірних відносин з контрагентами, складання претензій Контрагентам, складання скарг та заперечень контролюючим органам
- Проходження різноманітних перевірок контролюючими органами в Україні
Навчалась в 6 закладах
Фінансова Академія
Diploma ACPM of International Financial Rreporting Standart (https://acpmglobal.co.uk/acpm-certificates-and-diplomas RUC1904S01)
Київ, 2024
Фінансова Академія
Diploma ACPM DipIA Internal Audit (https://acpmglobal.co.uk/diplom-check?blockchainID=TKQ0504S10)
Київ, 2024
Фінансова Академія
АСРМ: Управлінський облік
Київ, 2024
MMU Business School
MBA General Management (mini MBA на базі Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова)
Київ, 2013
Київський національний торгово-економічний університет
Кандидат економічних наук за спеціальністю 08.06.04 – Бухгалтерський облік, аналіз та аудит
Київ, 2003
Київський державний торгово-економічний університет
спеціальність: економіст з бухгалтерського обліку, аналізу та аудиту в торгівле та громадському харчуванні
Київ, 1998
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Людмила
Людмила
Фінансовий директор; Керівник фінансово-економічного департаменту;
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Оновлено 5 годин тому