Працювала в 6 компаніях   27 років

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG, Видавництва та Поліграфія

Менеджер відділу Торгового Маркетинга

BAYADERA GROUP

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

11 місяців

12.2023 - до теперішнього часу

Розробка та впровадження трейд-маркетингових програм в каналах: VIP мережі, Регіональні мережі, Роздріб;

Аналіз ефективності нецінових активностей;

Аналіз активності конкурентів, розробка програм у «відповідь»;

Розробка рекомендаційних матеріалів щодо розміщення ПОСМ і рекламного обладнання;

Контроль розміщення коштовного рекламного обладнання.

Менеджер зі стратегіїї та планування категорії

Unilever | Юнілівер

FMCG

2 роки 6 місяців

05.2021 - 11.2023

Відповідальність за категорію Особиста гігієна, яка включає в себе підкатегорії: Дезодоранти, Очищення шкіри, Догляд за ротовою порожниною.

Обов'язки:

Розробка стратегії розвитку категорії в торгівельних каналах;

Створення та впровадження плану трейд маркетингової діяльності в кожному каналі продажів на основі приорітетності каналу та прибутковості клієнту (дисконтні програми, banded offers, Taylor Made promos, POSM);

Аналіз ефективності трейд-маркетингової активації у ТОП клієнтах;

Аналіз конкурентної діяльності та її вплив на розвиток брендів категорії;

Участь у розробці рекламних матеріалів для просування брендів категорії.

Заступник Директора з маркетингу

Ескапада Арт

Видавництва та Поліграфія

10 місяців

07.2020 - 05.2021

Ведення переговорів із ключовими клієнтами компанії з проектів;

Ведення проектів "під ключ";

Аналітика ефективності роботи компанії в динаміці.

Керівник відділу Трейд маркетингу

Перша Приватна Броварня

FMCG

6 років 10 місяців

06.2012 - 04.2019

Организація відділу з «нуля» (відділу в компанії не було). Управління відділом до 10 осіб.

  • Управління трейд-маркетинговою активністю компанії:

Планування трейд-маркетингових програм та бюджетами, організація і контроль їх виконання в Сучасному та Традиційних каналах продажів:

  • Формування програм развитку торгових каналів та управління лояльністю ключових клієнтів
  • Разробка мотиваційних програм для співробітників відділу продажів
  • Аналіз ефективності проведенних заходів
  • Підготовка звітності для керівництва (внутрішня та зовнішня)
  • Підготовка навчальних матеріалів для співробітників відділу Продажу з мерчендайзингу в торгових точках
  • Управленіння розрабками та виробництвом ПОСМ та обладнання, организацяя контролю розміщення та обліку залишків
  • Аналіз ринку та конкурентної активності

Розробка та контроль KPI співробітників відділу

Менеджер відділу Торгового Маркетингу категорії Food (Lipton,Бесіда,Calve, Rama, Knorr)

Unilever| Юнілівер

FMCG

9 років 6 місяців

12.2002 - 06.2012

Розробка та впровадження плану трейд-маркетингових активностей для Сучасного та Традиційного торгових каналів:

  • Розробка стратегічно важливих та ефективних схем промо-акцій, результат яких призводив до зростання продажів та дистрибуції у Традиційному каналі продажів
  • Розробка промо-наборів (з урахуванням каналу продажу, розрахунок бізнес-кейсу, бюджету, впровадження, контроль продажу, презентація результатів)
  • Організація індивідуальних промо-акцій із ключовими мережами Сучасного каналу торгівлі (розробка активності, бюджетування, узгодження з мережею, проведення, аналіз результатів)
  • Організація декорування категорії у Сучасному каналі торгівлі (вибір адресних програм, бюджетування, розробка ПОСМ, робота з агентствами з ведення декорування, контроль реалізації, презентація результатів)
  • Координація та управління індивідуальними проектами у Сучасному каналі продажів (адресне планування, розрахунок бюджету, відбір агентств, складання брифу на агентство, проведення тренінгів та відбір промоутерів, контроль);
  • Контроль динаміки змін у торгових каналах, розвитку ринку;
  • Моніторинг активності та цін конкурентів;
  • Розробка мотиваційних програм для співробітників відділів продажів компанії Юнілевера та Дистриб'юторських компаній;
  • Розробка, впровадження та контроль реалізації проектів «Категорійного Менеджменту» (складання Must SKU list для торгових каналів, розробка планограм, стандартів Мерчендайзингу, Презентери для торгових команд, проекти Кетмен у Сучасному каналі торгівлі).
  • Розробка та виробництво POSM & рекламного обладнання, сувенірної продукції.
  • Підготовка лонч (релонч) презентацій для відділу продаж компанії Юнілівер, для Дистриб'юторської команди, для Ключових клієнтів.
  • Участь у плануванні продажів, постановці планів Дистриб'юторським компаніям.

Торговий представник FMCG

Unilever| Юнілівер | Юниливер

FMCG

6 років 1 місяць

10.1996 - 11.2002

Ключова інформація

  • 20-річний досвід роботи в Торговому Маркетингу у відомих міжнародних компаніях,
  • Знання всіх тонкощів роботи від «А до Я»,
  • Організація відділу Торгового Маркетингу з «нуля»,
  • 7-річний досвід на керівній посаді (до 10 підлеглих).

Навчалась в 1 закладі

Київський економічний інститут менеджменту

Маркетинг

Киев, 2005

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Наталия

Менеджер Трейд маркетингу

Київ

53 роки

повна зайнятість

Оновлено 3 місяці тому