Працювала в 7 компаніях 27 років 8 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG, Видавництва та Поліграфія
Менеджер відділу Торгового Маркетингу
ТОВ «Корпорація Українські Мініральні Води»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
7 місяців
01.2025 - 07.2025
Організація відділу Торгового маркетингу з «нуля» (відділу в компанії не було):
-Розробка трейд-маркетингової стратегії для каналів продажу продукції компанії;
-Створення шаблонів для запуску проектів і проведення звітності;
-Навчання роботи у шаблонах відповідальних у відділі Продажів;
-Створення зв'язків для погодження запуску проектів;Налагодження процесів і зв’язків між іншими відділами;
-Проведення акційних програм з трейд-маркетингу (знижки, розміщення додаткових місць продажу у торгових точках, мотиваційні програми для продавців в точках і для персоналу Диструб’юторських компаній);
-Аналіз ефективності проведених активностей (ROI, маржа, динаміка продажів).
Менеджер відділу Торгового Маркетингу
BAYADERA GROUP
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 1 місяць
12.2023 - 12.2024
Розробка та впровадження трейд-маркетингових програм в каналах: VIP мережі, Регіональні мережі, Роздріб;
Аналіз ефективності нецінових активностей;
Аналіз активності конкурентів, розробка програм у «відповідь»;
Розробка рекомендаційних матеріалів щодо розміщення ПОСМ і рекламного обладнання;
Контроль розміщення коштовного рекламного обладнання.
Менеджер зі стратегіїї та планування категорії
Unilever | Юнілівер
FMCG
2 роки 7 місяців
05.2021 - 11.2023
Відповідальність за категорію Особиста гігієна, яка включає в себе підкатегорії: Дезодоранти, Очищення шкіри, Догляд за ротовою порожниною.
Обов'язки:
Розробка стратегії розвитку категорії в торгівельних каналах;
Створення та впровадження плану трейд маркетингової діяльності в кожному каналі продажів на основі приорітетності каналу та прибутковості клієнту (дисконтні програми, banded offers, Taylor Made promos, POSM);
Аналіз ефективності трейд-маркетингової активації у ТОП клієнтах;
Аналіз конкурентної діяльності та її вплив на розвиток брендів категорії;
Участь у розробці рекламних матеріалів для просування брендів категорії.
Заступник Директора з маркетингу
Ескапада Арт
Видавництва та Поліграфія
11 місяців
07.2020 - 05.2021
Ведення переговорів із ключовими клієнтами компанії з проектів;
Ведення проектів "під ключ";
Аналітика ефективності роботи компанії в динаміці.
Керівник відділу Трейд маркетингу
Перша Приватна Броварня
FMCG
6 років 11 місяців
06.2012 - 04.2019
Организація відділу з «нуля» (відділу в компанії не було). Управління відділом до 10 осіб.
- Управління трейд-маркетинговою активністю компанії:
Планування трейд-маркетингових програм та бюджетами, організація і контроль їх виконання в Сучасному та Традиційних каналах продажів:
- Формування програм развитку торгових каналів та управління лояльністю ключових клієнтів
- Разробка мотиваційних програм для співробітників відділу продажів
- Аналіз ефективності проведенних заходів
- Підготовка звітності для керівництва (внутрішня та зовнішня)
- Підготовка навчальних матеріалів для співробітників відділу Продажу з мерчендайзингу в торгових точках
- Управленіння розрабками та виробництвом ПОСМ та обладнання, организацяя контролю розміщення та обліку залишків
- Аналіз ринку та конкурентної активності
Розробка та контроль KPI співробітників відділу
Менеджер відділу Торгового Маркетингу категорії Food (Lipton,Бесіда,Calve, Rama, Knorr)
Unilever| Юнілівер
FMCG
9 років 6 місяців
12.2002 - 06.2012
Розробка та впровадження плану трейд-маркетингових активностей для Сучасного та Традиційного торгових каналів:
- Розробка стратегічно важливих та ефективних схем промо-акцій, результат яких призводив до зростання продажів та дистрибуції у Традиційному каналі продажів
- Розробка промо-наборів (з урахуванням каналу продажу, розрахунок бізнес-кейсу, бюджету, впровадження, контроль продажу, презентація результатів)
- Організація індивідуальних промо-акцій із ключовими мережами Сучасного каналу торгівлі (розробка активності, бюджетування, узгодження з мережею, проведення, аналіз результатів)
- Організація декорування категорії у Сучасному каналі торгівлі (вибір адресних програм, бюджетування, розробка ПОСМ, робота з агентствами з ведення декорування, контроль реалізації, презентація результатів)
- Координація та управління індивідуальними проектами у Сучасному каналі продажів (адресне планування, розрахунок бюджету, відбір агентств, складання брифу на агентство, проведення тренінгів та відбір промоутерів, контроль);
- Контроль динаміки змін у торгових каналах, розвитку ринку;
- Моніторинг активності та цін конкурентів;
- Розробка мотиваційних програм для співробітників відділів продажів компанії Юнілевера та Дистриб'юторських компаній;
- Розробка, впровадження та контроль реалізації проектів «Категорійного Менеджменту» (складання Must SKU list для торгових каналів, розробка планограм, стандартів Мерчендайзингу, Презентери для торгових команд, проекти Кетмен у Сучасному каналі торгівлі).
- Розробка та виробництво POSM & рекламного обладнання, сувенірної продукції.
- Підготовка лонч (релонч) презентацій для відділу продаж компанії Юнілівер, для Дистриб'юторської команди, для Ключових клієнтів.
- Участь у плануванні продажів, постановці планів Дистриб'юторським компаніям.
Торговий представник FMCG
Unilever| Юнілівер | Юниливер
FMCG
6 років 1 місяць
10.1996 - 11.2002
Ключова інформація
- 20-річний досвід роботи в Торговому Маркетингу у відомих міжнародних компаніях,
- Знання всіх тонкощів роботи від «А до Я»,
- Організація відділу Торгового Маркетингу з «нуля»,
- 7-річний досвід на керівній посаді (до 10 підлеглих).
Навчалась в 1 закладі
Київський економічний інститут менеджменту
Маркетинг
Киев, 2005
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Наталия
Наталия
Менеджер Трейд маркетингу

Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому