Працювала в 6 компаніях   29 років 9 місяців

Інше, Промисловість та Виробництво, HR

Приватна діяльність

Приватна діяльність

Інше

6 років 5 місяців

11.2018 - до теперішнього часу

Підприємства різних форм власності та сфер діяльності (виробництво, торгівля, послуги),проведення кадрового аудиту;

  • надання інформаційно-консультаційних послуг з кадрового діловодства;
  • формування політики оплати праці (в т.ч. розробка схем посадових окладів, впровадження застосування різних видів доплат та надбавок, запровадженя системи оцінювання (КРІ));
  • відновлення, створення документів для ведення кадрового обліку та нарахування зарплати;
  • автоматизація кадрового обліку (організація документообігу у програмах: 1С, ERP);
  • мінімізація загрози штрафних санкцій, пов'язаних з перевірками відповідності кадрового діловодства та оплати праці законодавству з питань праці.

.

Начальник відділу кадрів

АТ "Укрпошта" Черкаська дирекція

Інше

3 роки 9 місяців

01.2021 - 10.2024

автоматизація процесів кадрового адміністрування (SAP ERP)

ацдит якості проведення кадрових процесів

контроль за ведення кадрового діловодства

ведення військового обліку

Начальник відділу кадрів

ТОВ «Разек Черкаси»

Промисловість та Виробництво

7 років 9 місяців

02.2011 - 11.2018

ТОВ «Разек Черкаси» (www.rasec.com), підприємство з іноземними інвестиціями м. Черкаси (виробництво торгового обладнання; середня чисельність персоналу 150 осіб). Підприємство ліквідоване .

02/2011 - 11/2018 (7 років 9 місяців)

Начальник відділу кадрів

Функціональні обов'язки:організація кадрової роботи на підприємстві з «0»,

  • забезпечення підприємства працівниками потрібних професій;
  • формування політики оплати праці;
  • складання основних організаційно-розпорядчих документів підприємства (правила внутрішнього трудового розпорядку, положення про оплату праці, преміювання, відрядження; посадові інструкції; положення про структурні підрозділи; штатний розпис);
  • розробка мотиваційних програм (впровадження кваліфікаційних рівнів та коефіцієнтів, системи преміювання);
  • контроль за нарахуванням заробітної плати;
  • участь у проведенні атестації робочих місць з охорони праці, введення в дію доплат та додаткових відпусток;
  • кадрове адміністрування та організація документообігу в повному обсязі (прийом, звільнення, переведення, особові справи, трудові книжки, накази);
  • оформлення на роботу іноземних громадян;
  • оформлення договорів ЦПХ;
  • складання корпоративної звітності та необхідної звітності в державні органи;
  • співпраця з навчальними закладами (навчання та підвищення кваліфікації працівників та залучення на роботу студентів-випускників НЗ);
  • надання консультацій керівникам та працівникам з питань трудового законодавства.

Керівник напрямку «кадрове агентство»

ГК «Меридіан»

HR

4 роки

02.2007 - 02.2011

ГК «Меридіан»02/2007 - 02/2011 (4 роки)

Керівник напрямку «кадрове агентство»

Функціональні обов'язки:

  • організація роботи напрямку з «0»;
  • підбір та оцінка персоналу для підприємств відповідно до їх замовлень;
  • підбір вакансій для здобувачів;
  • консультації з трудового законодавства.

Фінансовий директор (аналітик)

ТОВ «Фірма Акант+К»

Промисловість та Виробництво

2 роки 3 місяці

11.2004 - 02.2007

ТОВ «Фірма Акант+К» (виробництво пружинних матраців; середня чисельність персоналу 150 осіб) 11/2004 - 02/2007 (2 роки 3 місяці)

Фінансовий директор (аналітик) (11/2006 - 02/2007)

Функціональні обов'язки:

  • організація фінансової діяльності підприємства;
  • складання бюджету підприємства та аналіз його виконання;

Економіст з праці (11/2004 - 11/2006)

Функціональні обов'язки:

  • кадрове адміністрування та документообіг в повному обсязі;
  • розробка та запровадження процедур, щодо матеріального заохочення працівників, розробка системи преміювання;
  • складання Колективного договору своєчасне внесення змін та контроль за виконанням;
  • розробка процедури «Управління персоналом», відповідно до вимог СМЯ 9001:2000;
  • проведення внутрішніх аудитів по всім підрозділам підприємства, відповідно до вимог СМЯ 9001:2000;
  • розробка системи навчання та підвищення кваліфікації, організація проведення атестації персоналу, відповідно до вимог СМЯ 9001:2000;
  • нарахування заробітної плати та розрахунок утримань із заробітної плати.

Бухгалтер сектору розрахунків з працівниками

ВАТ «Черкаське Хімволокно»

Промисловість та Виробництво

9 років 3 місяці

08.1995 - 11.2004

ВАТ «Черкаське Хімволокно» (виробництво штучного волокна)

08/1995 - 11/2004 ( 9 років 3 місяці)

Бухгалтер сектору розрахунків з працівниками ( 500 осіб)

Функціональні обов'язки:

- нарахування заробітної плати: окладів, погодинної, відрядної заробітної плати та розрахунок утримань із заробітної плати.

Ключова інформація

20-річний досвід роботи у сфері організації оплати праці, кадрового діловодства та підбору персоналу . Сертифікований аудитор СМЯ 9001:2000

  • формування політики оплати праці на підприємствах, впровадження систем та форм оплати праці на підприємствах, створення мотиваційних програм, розробка системи оцінювання роботи працівника за допомогою встановлення KPI (ключові показники результатів діяльності)
  • автоматизація кадрових процесів;
  • кадрове адміністрування та організація документообігу в повному обсязі;
  • підбір персоналу;
  • досвід роботи на підприємствах різних сфер діяльності, в т.ч. підприємствах з іноземними інвестиціями;
  • неодноразове успішне проходження перевірок державною службою управління з питань праці, фондом соціального страхування, центром зайнятості.
  • організація кадрової роботи на підприємствах з «0»;

Навчалась в 2 закладах

Черкаський державний технологічний університет

Економіст

Черкассы, 2002

Черкаський фінансово-економічний технікум

Бухгалтер

Черкассы, 1995

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Вища школа кадровика

Киев, 2012

Курс МЦФР :"Управління відділом кадрів" 

 

Внутрішній аудитор СМЯ 9001:2000

Киев, 2005

Курс Bureau Veritas Ukraine : "Принципи роботи на підприємстві відповідно до вимог СМЯ 9001:2000" 

Наталія

HR-консультант, HR-менеджер

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Черкаси

Готовий переїхати: Київ

48 років

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому