Работала в 6 компаниях 29 лет 8 месяцев
Другое, Промышленность и Производство, HR
Приватна діяльність
Приватна діяльність
Другое
6 лет 4 месяца
11.2018 - по настоящее время
Підприємства різних форм власності та сфер діяльності (виробництво, торгівля, послуги),проведення кадрового аудиту;
- надання інформаційно-консультаційних послуг з кадрового діловодства;
- формування політики оплати праці (в т.ч. розробка схем посадових окладів, впровадження застосування різних видів доплат та надбавок, запровадженя системи оцінювання (КРІ));
- відновлення, створення документів для ведення кадрового обліку та нарахування зарплати;
- автоматизація кадрового обліку (організація документообігу у програмах: 1С, ERP);
- мінімізація загрози штрафних санкцій, пов'язаних з перевірками відповідності кадрового діловодства та оплати праці законодавству з питань праці.
.
Начальник відділу кадрів
АТ "Укрпошта" Черкаська дирекція
Другое
3 года 9 месяцев
01.2021 - 10.2024
автоматизація процесів кадрового адміністрування (SAP ERP)
ацдит якості проведення кадрових процесів
контроль за ведення кадрового діловодства
ведення військового обліку
Начальник відділу кадрів
ТОВ «Разек Черкаси»
Промышленность и Производство
7 лет 9 месяцев
02.2011 - 11.2018
ТОВ «Разек Черкаси» (www.rasec.com), підприємство з іноземними інвестиціями м. Черкаси (виробництво торгового обладнання; середня чисельність персоналу 150 осіб). Підприємство ліквідоване .
02/2011 - 11/2018 (7 років 9 місяців)
Начальник відділу кадрів
Функціональні обов'язки:організація кадрової роботи на підприємстві з «0»,
- забезпечення підприємства працівниками потрібних професій;
- формування політики оплати праці;
- складання основних організаційно-розпорядчих документів підприємства (правила внутрішнього трудового розпорядку, положення про оплату праці, преміювання, відрядження; посадові інструкції; положення про структурні підрозділи; штатний розпис);
- розробка мотиваційних програм (впровадження кваліфікаційних рівнів та коефіцієнтів, системи преміювання);
- контроль за нарахуванням заробітної плати;
- участь у проведенні атестації робочих місць з охорони праці, введення в дію доплат та додаткових відпусток;
- кадрове адміністрування та організація документообігу в повному обсязі (прийом, звільнення, переведення, особові справи, трудові книжки, накази);
- оформлення на роботу іноземних громадян;
- оформлення договорів ЦПХ;
- складання корпоративної звітності та необхідної звітності в державні органи;
- співпраця з навчальними закладами (навчання та підвищення кваліфікації працівників та залучення на роботу студентів-випускників НЗ);
- надання консультацій керівникам та працівникам з питань трудового законодавства.
Керівник напрямку «кадрове агентство»
ГК «Меридіан»
HR
4 года
02.2007 - 02.2011
ГК «Меридіан»02/2007 - 02/2011 (4 роки)
Керівник напрямку «кадрове агентство»
Функціональні обов'язки:
- організація роботи напрямку з «0»;
- підбір та оцінка персоналу для підприємств відповідно до їх замовлень;
- підбір вакансій для здобувачів;
- консультації з трудового законодавства.
Фінансовий директор (аналітик)
ТОВ «Фірма Акант+К»
Промышленность и Производство
2 года 3 месяца
11.2004 - 02.2007
ТОВ «Фірма Акант+К» (виробництво пружинних матраців; середня чисельність персоналу 150 осіб) 11/2004 - 02/2007 (2 роки 3 місяці)
Фінансовий директор (аналітик) (11/2006 - 02/2007)
Функціональні обов'язки:
- організація фінансової діяльності підприємства;
- складання бюджету підприємства та аналіз його виконання;
Економіст з праці (11/2004 - 11/2006)
Функціональні обов'язки:
- кадрове адміністрування та документообіг в повному обсязі;
- розробка та запровадження процедур, щодо матеріального заохочення працівників, розробка системи преміювання;
- складання Колективного договору своєчасне внесення змін та контроль за виконанням;
- розробка процедури «Управління персоналом», відповідно до вимог СМЯ 9001:2000;
- проведення внутрішніх аудитів по всім підрозділам підприємства, відповідно до вимог СМЯ 9001:2000;
- розробка системи навчання та підвищення кваліфікації, організація проведення атестації персоналу, відповідно до вимог СМЯ 9001:2000;
- нарахування заробітної плати та розрахунок утримань із заробітної плати.
Бухгалтер сектору розрахунків з працівниками
ВАТ «Черкаське Хімволокно»
Промышленность и Производство
9 лет 3 месяца
08.1995 - 11.2004
ВАТ «Черкаське Хімволокно» (виробництво штучного волокна)
08/1995 - 11/2004 ( 9 років 3 місяці)
Бухгалтер сектору розрахунків з працівниками ( 500 осіб)
Функціональні обов'язки:
- нарахування заробітної плати: окладів, погодинної, відрядної заробітної плати та розрахунок утримань із заробітної плати.
Ключевая информация
20-річний досвід роботи у сфері організації оплати праці, кадрового діловодства та підбору персоналу . Сертифікований аудитор СМЯ 9001:2000
- формування політики оплати праці на підприємствах, впровадження систем та форм оплати праці на підприємствах, створення мотиваційних програм, розробка системи оцінювання роботи працівника за допомогою встановлення KPI (ключові показники результатів діяльності)
- автоматизація кадрових процесів;
- кадрове адміністрування та організація документообігу в повному обсязі;
- підбір персоналу;
- досвід роботи на підприємствах різних сфер діяльності, в т.ч. підприємствах з іноземними інвестиціями;
- неодноразове успішне проходження перевірок державною службою управління з питань праці, фондом соціального страхування, центром зайнятості.
- організація кадрової роботи на підприємствах з «0»;
Училась в 2 заведениях
Черкаський державний технологічний університет
Економіст
Черкассы, 2002
Черкаський фінансово-економічний технікум
Бухгалтер
Черкассы, 1995
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Вища школа кадровика
Курс МЦФР :"Управління відділом кадрів"
Внутрішній аудитор СМЯ 9001:2000
Курс Bureau Veritas Ukraine : "Принципи роботи на підприємстві відповідно до вимог СМЯ 9001:2000"
Наталія
Наталія
HR-консультант, HR-менеджер
сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Черкассы
Готов переехать: Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 3 недели назад