Працював в 8 компаніях 8 років 5 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Освіта
Керуючий магазину
МясоМаркет
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік
06.2023 - до теперішнього часу
- - аналіз показників магазину
- - моніторинг конкурентів ( продукціі, якість продукціі та ціни )
- - щоденне замовлення продукціі, редагуваня матриці продукції для поліпшення прибутковості та мінімізації списань магазину,
- - встановлення плану товарообігу , прибутковості , списань для прибутковості магазину
- - контроль прийому продукціі від постачальників, їх якість
- - щотижневий аудит
- - робота в програмі Trade Control Utility (внесення та проведення прибуткових накладних , проведення в системі списання та контроль актуальних залишків)
- - робота з програмою Power BI (аналіз продажів)
- - робота виключно по HACCP та контроль дотримання всіх норм.
- - безперевне навчання
- - формування та управління командою
- - підбір та стажування персоналу
- - проведення брифінгів для персоналу за актуальними темами- ставлення цілей на день/неділю тощо
- - удосконалення навичок роботи з гостями, втілення різних методик індивідуально для кожного співробітника, алгоритм спілкування з покупцем для всієї команди
- - налагодження тайм менеджменту
Керуючий рестораном
Пивная Дума
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 9 місяців
05.2021 - 02.2023
Обов`язки:
- підбір та навчання персоналу, проведення співбесід
- формування графіку персоналу
- розвиток та складання мотивації персоналу (мотивація дня, неділі, місяця)
- організація праці співробітників
- підготовка та проведення брифінгів
- контроль роботи персоналу
- ведення звітності та документації
- планування бюджету на місяць/квартал
- проведення інвентаризації
- організація волонтерської діяльності
- управління рестораном відповідно до концепції та стандартів
- опрацювання відгуків
Досягнення:
організація проведення Stand -Up ("Шалом Стенд-ап") в закладі на постійній основі, щонеділі.
Менеджер ресторана
MR.GRILL / Дмитерко А. К., ФЛП
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 1 місяць
04.2020 - 05.2021
До обов`язків входило:
- управління рестораном відповідно до концепції та стандартів;
- підтримка високої якості сервісу у ресторані;
- підбір та навчання персоналу, проведення співбесід, прийом на роботу;
- формування графіків роботи персоналу та облік робочого часу;
- ведення документації та звітності;
- знання касової дисципліни;
- знання роботи з R-Keeper, 1с, Exel;
- відкриття та закриття зміни;
- робота з гостями ресторану;
- розрахунок, організація та проведення заходів;
- проведення інвентаризації;
- мотивація та розвиток чинного персоналу для підвищення ефективності роботи;
- складання мотиваційного плану для працівників;
- вирішення конфліктних ситуацій;
- ведення VIP-клієнтів;
- контроль роботи персоналу;
- формування соціально-психологічного клімату у колективі
Адміністратор ресторану
ФМ-групп
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
11 місяців
02.2019 - 01.2020
Обов'язки:
- відкриття/закриття ресторану за стандартами;
- контроль та перевірка залів до відкриття/закриття ресторану;
- контроль якості обслуговування в залі;
- управління персоналом (підбір персоналу, проведення співбесід, навчання, прийом на роботу);
- спілкування з відвідувачами на вирішення конфліктних ситуацій;
- забезпечення порядку в залі;
- розподіл завдань між офіціантами на день;
- організація та проведення банкетів;
- складання банкетного меню з урахуванням усіх побажань гостя як особисто під час зустрічі, так і віддалено (пограмування страв на кожного гостя);
- складання графіка робочих змін офіціантів на місяць;
- прогнозування відвідувань ресторану залежно від місяця та дня тижня;
- складання плану продажу наступного місяця виходячи з попереднього;
- робота з документацією, звітами, інвентаризацією;
- ведення та облік каси;
- ведення VIP-клієнтів;
- складання мотиваційного плану для працівників на місяць для покращення ефективності роботи кожного;
- робота над додатковими продажами для підвищення середнього чека;
Досягнення:
- Працював на багатьох виїзних заходах, серед яких банкет на Ukrainian Fashion Week, Atlas Weekend, фуршет на відкритті будинку модної білизни AJOUR.
Офіціант
ФМ-групп
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
4 місяці
10.2018 - 02.2019
До обов'язків входило:
- зустріч та розсадка гостей залежно від їхніх побажань;
- щоденне обслуговування гостей – до 100 осіб;
- сервірування столів, банкетних заходів;
- прийом замовлень, допомога та консультація у підборі страв та напоїв відштовхуючись від особливостей та побажань гостя;
- робота з R-Keeper;
- контроль товарного вигляду страв перед подачею на стіл, а також відповідно до потреб гостя;
- при великому завантаженні у залі допомога в інших зонах;
- розрахунок столів.
Офіціант-бармен
Tbiliso
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 3 місяці
07.2017 - 10.2018
До обов'язків входило:
- сервірування столу відповідно до встановлених стандартів;
- контроль за чистотою, станом та комплектацією приладів, посуду, скатертинами та серветками;
- заміна скатертин і серветок у міру їх забруднення;
- підтримання чистоти у залі;
- знання меню та вивчення змін у меню,
- знання основних та сезонних страв та напоїв, що пропонуються гостям;
- консультування гостей ресторану про особливості страв та напоїв;
- надання допомоги при складанні замовлення.
- консультування по часу приготування страв;
- застосування заходів щодо вирішення проблем, які виникли у клієнта, у межах своєї компетенції;
- розподіл замовлень за місцем їх виконання між барменом та кухарем;
- контроль своєчасності приготування та товарного вигляду страв перед подачею на стіл;
- подання замовлень гостям;
- розрахунок гостей;
- отримання та контроль оплати рахунків;
- знання терміну приготування страв;
- знання барного обладнання;
- знання алкогольної, безалкогольної, кавової та чайної продукції;
- навичка впевненої роботи на R-keeper;
- вміння працювати при великій навантаженності ресторану.
Менеджер по роботі з клієнтами
Speak UP
Освіта
4 місяці
03.2017 - 07.2017
Робота з клієнтами:
- консультація з учнівського процесу,
- оформлення договорів зі школою,
- допомога у процесі навчання нових студентів,
- проведення презентацій,
- ведення повної звітності про кожного студента у програмі "Consola Plus",
- побудова графіка відвідування уроків індивідуально для кожного студента,
- робота з теплою та холодною базою,
- побудова свого робочого дня щогодини.
Консультант в ДП Адідас Україна
ДП Адідас Україна
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 3 місяці
10.2015 - 01.2017
Підбір та навчання персоналу:
- Ведення кадрового діловодства у повному обсязі
- Організація навчання нових співробітників (вступні інструктажі, допомога з усіх питань на період 3 місяців)
- Адаптація персоналу
- Організація корпоративних заходів
- Розробка кадрових документів
- Оцінка та атестація персоналу
- Проведення тренінгів для співробітників з розвитку персоналу та підвищення їхньої кваліфікації. Після тренінгів значно підвищився рівень продажів.
Робота з клієнтами:
- Історія компанії, прямий продаж товару, знання про кожну модель товару (історія виникнення товару, функції кожної особливості товару, призначення).
Робота на касі:
- програма 1С,інкасація,
- внесення/вилучення коштів,робота звітності у книзі КУРО.
Складська дисципліна:
- прийом/відправка товару,
- інвентаризація,
- відвіс/сортування товару .
Мерчендайзинг:
- підготовка до відкриття магазину,
- оформлення торгової зали за стандартами Week.
Ключова інформація
- Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exele, Power Point, Access, Outlook.),
- навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox.) та електронною поштою (Outlook Express).
- Навчання, тренінг, мотивація працівників
- Професійні програми: 1С, Consola Plus, Profit Solutions
- Знання та розуміння стандартів сервісу та методів контролю обслуговування
Навчався в 1 закладі
Киевский национальный университет технологий и дизайна
Економіки та бізнесу, менеджемент
Киев, 2016
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
рідна
Українська
рідна
Додаткова інформація
Особисті якості
- лідерство
- відповідальність
- багатозадачність
- комунікабельність
- здатність швидко навчатися
- організаторські здібності
- управлінські навички
- ініціативність
- пунктуальність
- готовність до ненормованої тривалості робочого дня
Микита Сергійович
Микита Сергійович
Менеджер ресторану
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому