Працював в 8 компаніях   8 років 5 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Освіта

Керуючий магазину

МясоМаркет

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

06.2023 - до теперішнього часу

  • - аналіз показників магазину
  • - моніторинг конкурентів ( продукціі, якість продукціі та ціни )
  • - щоденне замовлення продукціі, редагуваня матриці продукції для поліпшення прибутковості та мінімізації списань магазину,
  • - встановлення плану товарообігу , прибутковості , списань для прибутковості магазину
  • - контроль прийому продукціі від постачальників, їх якість
  • - щотижневий аудит
  • - робота в програмі Trade Control Utility (внесення та проведення прибуткових накладних , проведення в системі списання та контроль актуальних залишків)
  • - робота з програмою Power BI (аналіз продажів)
  • - робота виключно по HACCP та контроль дотримання всіх норм.
  • - безперевне навчання
  • - формування та управління командою
  • - підбір та стажування персоналу
  • - проведення брифінгів для персоналу за актуальними темами- ставлення цілей на день/неділю тощо
  • - удосконалення навичок роботи з гостями, втілення різних методик індивідуально для кожного співробітника, алгоритм спілкування з покупцем для всієї команди
  • - налагодження тайм менеджменту

Керуючий рестораном

Пивная Дума

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 9 місяців

05.2021 - 02.2023

Обов`язки:

  • підбір та навчання персоналу, проведення співбесід
  • формування графіку персоналу
  • розвиток та складання мотивації персоналу (мотивація дня, неділі, місяця)
  • організація праці співробітників
  • підготовка та проведення брифінгів
  • контроль роботи персоналу
  • ведення звітності та документації
  • планування бюджету на місяць/квартал
  • проведення інвентаризації
  • організація волонтерської діяльності
  • управління рестораном відповідно до концепції та стандартів
  • опрацювання відгуків

Досягнення:

організація проведення Stand -Up ("Шалом Стенд-ап") в закладі на постійній основі, щонеділі.

Менеджер ресторана

MR.GRILL / Дмитерко А. К., ФЛП

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 1 місяць

04.2020 - 05.2021

До обов`язків входило:

  • управління рестораном відповідно до концепції та стандартів;
  • підтримка високої якості сервісу у ресторані;
  • підбір та навчання персоналу, проведення співбесід, прийом на роботу;
  • формування графіків роботи персоналу та облік робочого часу;
  • ведення документації та звітності;
  • знання касової дисципліни;
  • знання роботи з R-Keeper, 1с, Exel;
  • відкриття та закриття зміни;
  • робота з гостями ресторану;
  • розрахунок, організація та проведення заходів;
  • проведення інвентаризації;
  • мотивація та розвиток чинного персоналу для підвищення ефективності роботи;
  • складання мотиваційного плану для працівників;
  • вирішення конфліктних ситуацій;
  • ведення VIP-клієнтів;
  • контроль роботи персоналу;
  • формування соціально-психологічного клімату у колективі

Адміністратор ресторану

ФМ-групп

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

11 місяців

02.2019 - 01.2020

Обов'язки:

  • відкриття/закриття ресторану за стандартами;
  • контроль та перевірка залів до відкриття/закриття ресторану;
  • контроль якості обслуговування в залі;
  • управління персоналом (підбір персоналу, проведення співбесід, навчання, прийом на роботу);
  • спілкування з відвідувачами на вирішення конфліктних ситуацій;
  • забезпечення порядку в залі;
  • розподіл завдань між офіціантами на день;
  • організація та проведення банкетів;
  • складання банкетного меню з урахуванням усіх побажань гостя як особисто під час зустрічі, так і віддалено (пограмування страв на кожного гостя);
  • складання графіка робочих змін офіціантів на місяць;
  • прогнозування відвідувань ресторану залежно від місяця та дня тижня;
  • складання плану продажу наступного місяця виходячи з попереднього;
  • робота з документацією, звітами, інвентаризацією;
  • ведення та облік каси;
  • ведення VIP-клієнтів;
  • складання мотиваційного плану для працівників на місяць для покращення ефективності роботи кожного;
  • робота над додатковими продажами для підвищення середнього чека;

Досягнення:

  • Працював на багатьох виїзних заходах, серед яких банкет на Ukrainian Fashion Week, Atlas Weekend, фуршет на відкритті будинку модної білизни AJOUR.

Офіціант

ФМ-групп

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

4 місяці

10.2018 - 02.2019

До обов'язків входило:

  • зустріч та розсадка гостей залежно від їхніх побажань;
  • щоденне обслуговування гостей – до 100 осіб;
  • сервірування столів, банкетних заходів;
  • прийом замовлень, допомога та консультація у підборі страв та напоїв відштовхуючись від особливостей та побажань гостя;
  • робота з R-Keeper;
  • контроль товарного вигляду страв перед подачею на стіл, а також відповідно до потреб гостя;
  • при великому завантаженні у залі допомога в інших зонах;
  • розрахунок столів.

Офіціант-бармен

Tbiliso

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 3 місяці

07.2017 - 10.2018

До обов'язків входило:

  • сервірування столу відповідно до встановлених стандартів;
  • контроль за чистотою, станом та комплектацією приладів, посуду, скатертинами та серветками;
  • заміна скатертин і серветок у міру їх забруднення;
  • підтримання чистоти у залі;
  • знання меню та вивчення змін у меню,
  • знання основних та сезонних страв та напоїв, що пропонуються гостям;
  • консультування гостей ресторану про особливості страв та напоїв;
  • надання допомоги при складанні замовлення.
  • консультування по часу приготування страв;
  • застосування заходів щодо вирішення проблем, які виникли у клієнта, у межах своєї компетенції;
  • розподіл замовлень за місцем їх виконання між барменом та кухарем;
  • контроль своєчасності приготування та товарного вигляду страв перед подачею на стіл;
  • подання замовлень гостям;
  • розрахунок гостей;
  • отримання та контроль оплати рахунків;
  • знання терміну приготування страв;
  • знання барного обладнання;
  • знання алкогольної, безалкогольної, кавової та чайної продукції;
  • навичка впевненої роботи на R-keeper;
  • вміння працювати при великій навантаженності ресторану.

Менеджер по роботі з клієнтами

Speak UP

Освіта

4 місяці

03.2017 - 07.2017

Робота з клієнтами:

  • консультація з учнівського процесу,
  • оформлення договорів зі школою,
  • допомога у процесі навчання нових студентів,
  • проведення презентацій,
  • ведення повної звітності про кожного студента у програмі "Consola Plus",
  • побудова графіка відвідування уроків індивідуально для кожного студента,
  • робота з теплою та холодною базою,
  • побудова свого робочого дня щогодини.

Консультант в ДП Адідас Україна

ДП Адідас Україна

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

10.2015 - 01.2017

Підбір та навчання персоналу:

  • Ведення кадрового діловодства у повному обсязі
  • Організація навчання нових співробітників (вступні інструктажі, допомога з усіх питань на період 3 місяців)
  • Адаптація персоналу
  • Організація корпоративних заходів
  • Розробка кадрових документів
  • Оцінка та атестація персоналу
  • Проведення тренінгів для співробітників з розвитку персоналу та підвищення їхньої кваліфікації. Після тренінгів значно підвищився рівень продажів.

Робота з клієнтами:

  • Історія компанії, прямий продаж товару, знання про кожну модель товару (історія виникнення товару, функції кожної особливості товару, призначення).

Робота на касі:

  • програма 1С,інкасація,
  • внесення/вилучення коштів,робота звітності у книзі КУРО.

Складська дисципліна:

  • прийом/відправка товару,
  • інвентаризація,
  • відвіс/сортування товару .

Мерчендайзинг:

  • підготовка до відкриття магазину,
  • оформлення торгової зали за стандартами Week.

Ключова інформація

  • Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exele, Power Point, Access, Outlook.),
  • навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox.) та електронною поштою (Outlook Express).
  • Навчання, тренінг, мотивація працівників
  • Професійні програми: 1С, Consola Plus, Profit Solutions
  • Знання та розуміння стандартів сервісу та методів контролю обслуговування

Навчався в 1 закладі

Киевский национальный университет технологий и дизайна

Економіки та бізнесу, менеджемент

Киев, 2016

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

рідна

Українська

рідна

Додаткова інформація

Особисті якості

  • лідерство
  • відповідальність
  • багатозадачність
  • комунікабельність
  • здатність швидко навчатися
  • організаторські здібності
  • управлінські навички
  • ініціативність
  • пунктуальність
  • готовність до ненормованої тривалості робочого дня

Микита Сергійович

Менеджер ресторану

Київ

30 000 грн.

29 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому