Працював в 1 компанії 2 роки 2 місяці
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Керуючий, Адміністратор, Менеджер ресторану, Офіціант
La Carbonara
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 роки 1 місяць
01.2023 - 02.2025
Досвід роботи Керуючим, Адміністратором, Менеджером ресторану;
2023-2025 Київ, ресторан
"La Carbonara", італійська кухня.
2008-2023 Київ, мережа ресторанів "Oliva", "Файна Фамілія", італійська - середземноморська кухня.
Навички та досвід;
° Пошук та навчання Персоналу. Організація роботи всієї Команди ресторану.
° Створення та розробка рестораної концепції під Італійську або Європейську кухні. Пошук нових ідей для розвитку компанії та створення маркетингових програм для просування у соцмережах.
° Забезпечення виконання планових показників та безперебійної роботи рестрана.
° Співпраця та допомога Шеф Кухарю у пошуку страв для нового Меню. Складання калькуляцій та технологій приготування страв. Введення калькуляцій в програму, аналіз собівартості та встановлення цінової політики. Контроль якості Страв.
° Комунікація з відвідувачами у залі ресторана. Створення для Гостей ресторана затишної атмосфери та забезпечення високоякісного сервісу.
° Аналіз витрат та доходів ресторану, фінансове планування, хоз витрати, ремонт та інше. Виведення ресторана
° Організація Доставки страв із ресторану.
° Пошук необхідних приміщень під ресторани з подальшим ремонтом, розробкою дизайну, закупівлею необхідного обладнання та меблів.
° З 2012 по 2017 роки був Ведучим кулінарних посиденьок "Amici e Cucina" в мережі ресторанів "Oliva".
° З 2001 по 2019 роки, приймав участь в отриманні досвіду від закордонних гастротурів та різноманітних тренінгів з підвищення кваліфікації у Італії, Франції, Чехії, Турції.
° У 2010 року - отримав відзнаку по версії редакції "Kyiv Post" - "Oliva" • Найкраща мережа ресторанів у місті Київ".
° У 2011 рік - отримав відзнаку
"Ревізор Рекомендує" в ресторані "Oliva"на Сагайдачного.
• Керівництво роботою ресторану.
• Розробка та впровадження бізнес-стратегій.
• Організація та проведення заходів.
• Контроль за якістю обслуговування клієнтів.
• Підготовка звітності та аналітики.
• Ведення переговорів з постачальниками та партнерами.
• Підбір та навчання персоналу.
• Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм.
• Розв'язання конфліктних ситуацій.
• Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах.
Ключова інформація
Додаткова інформація
Дополнительная информация
Введите текст
Олександр
Олександр
Керуючий, Адміністратор, Менеджер ресторану, Офіціант

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам
Київ
Готовий переїхати: Одеса
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 6 днів тому