Працювала в 4 компаніях   4 роки 11 місяців

Торгівля роздрібна / Retail

Мерчендайзер

Mermade

Торгівля роздрібна / Retail

11 місяців

08.2023 - 07.2024

Відвідування ТТ згідно маршруту, викладка товару на ТТ, перевірка і контроль правильності цінників, перевірка залишків товарних запасів, комунікація з персоналом магазинів, розміщення нового товару, рекламних матеріалів, фіксування роботи у вигляді щоденного звіту в Excel.

Продавець-консультант

ЦУМ Київ

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 1 місяць

11.2017 - 12.2018

консультування покупців, допомога у виборі товару;виконання плану продаж;інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;забезпечення порядку в торговому залі;викладка товару (мерчендайзинг)прийом товару, проведення інвентаризації.

Продавець-касир

A.Tan

Торгівля роздрібна / Retail

7 місяців

04.2017 - 11.2017

Робота з 1С, таблицями Excel, консультування покупців, допомога у виборі товару;оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;виконання плану продаж;інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;забезпечення порядку в торговому залі;викладка товару (мерчендайзинг)прийом товару, проведення інвентаризації товару.

Продавець-касир

ЕХМ Украина / Englishhome

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки

03.2015 - 03.2017

робота в програмі 1С;- консультування клієнтів; - допомога в виборі товарів;- ведення касової документації і касової дисципліни;- виповнення плану продажів;- інформування постійних клієнтів про акції магазину;- забезпечення порядку в торговому залі;- прийом і викладка товарів (мерчендайзинг);- вміння працювати в команді і досягати спільних результатів;- проведення інвентаризації товару.

Ключова інформація

знання ПК;

знання касової дисципліни;

вміння працювати з касовим апаратом;

досвід консультування покупців;

досвід прийому і викладення товару;

навички продажу товару;

навички ведення звітності;

знання програми 1С, Ms Office.

знання візуального мерчандайзингу;

знання принципів викладки товарів;

досвід роботи з магазинами економ-класу, преміум-класу;

контроль за залишками товарів на складі і своєчасне поповнення запасів;

знання правил організації торгового залу, принципів зонування торгових площ;

ведення звітності.

Володіння мовами

Англійскька (средній)

Українська (рідна)

Особисті і ділові якості:

активність;ввічливість;уважність;дисциплінованість;доброзичливість;клієнтоорієнтованість;комунікабельність;оперативність;відповідальність;зосередженість;стресостійкість;енергійність.

Навчалась в 1 закладі

"Київський кооперативний інститут бізнесу і права"

правознавство

Київ, 2015

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Speak up

2013, 2014

Додаткова інформація

Особисті якості

пунктуальність, доброзичливість, грамотна мова, клієнтоорієнтованість, активність, відповідальність, орієнтація на результат.

Аліна Сергіївна

офіс-менеджер, адміністратор, оператор

Київ

32 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 години тому