Працював в 3 компаніях 4 роки 6 місяців
Освіта
провідний фахівець
Назву компанії приховано
Освіта
1 рік 11 місяців
09.2022 - 08.2024
- виконання доручень керівництва;
- робота з системою електронного документообігу Megapolis;
- Робота з google-документами;
- введення розкладу занять викладачів та створення конференцій Zoom відповідно до розкладу;
- заповнення табелю обліку робочого часу співробітників відділу;створення та редагування списків (слухачів, викладачів, відповідальних осіб з ЦОВВ тощо);
- підготовка щотижневого/щомісячного звіту співробітників відділу;ведення навчальних груп у Telegram: відповіді на запитання учасників груп, консультування слухачів щодо онлайн-тестування, вирішення проблемних ситуацій;
- прийом телефонних дзвінків та надання відповідей на запитання слухачів чи співробітників ЦОВВ;
- контроль за належним зберіганням документів, упорядкування номенклатури справ.
Провідний інженер
Назву компанії приховано
Освіта
1 рік 6 місяців
02.2021 - 08.2022
- ведення документообігу: написання листів, наказів, протоколів засідань;
- відправка документів поштовими службами (Укрпошта та Нова Пошта);
- приймання кореспонденції, що надходить на розгляд керівникові;
- створення графіка відпусток співробітників;заповнення табелю обліку робочого часу співробітників відділу;
- виконання доручень керівництва;прийом вхідних дзвінків;
- створення конференцій Zoom для проведення презентацій, нарад.
Бібліотекар
Назву компанії приховано
Освіта
10 місяців
02.2020 - 12.2020
- обслуговування читачів на абонементі;
- ведення та заповнення щоденних статистичних звітів;
- сприяння в організації та проведенні заходів, таких як бібліографічні огляди, дні інформації, театралізовані вистави тощо;
- проведення заходів та підготовка презентацій.
Ключова інформація
- впевнений користувач комп’ютером;
- володіння пакетом MS Office, Adobe Photoshop (базовий рівень), Google-документи;
- досвід у написанні листів, наказів, витягів з наказів та протоколів засідань;
- володіння системою електронного документообігу Megapolis для ефективного керування документами та відправки їх через електронний обмін;
- приймання кореспонденції, що надходить на розгляд керівникові;
- своєчасне виконання звітності: заповнення табелю обліку робочого часу, створення графіка відпусток співробітників та підготовка регулярних звітів;
- контроль за належним зберіганням документів і систематизацією номенклатури справ для забезпечення їх доступності та легкості пошуку;
- використання платформи Zoom для організації онлайн-конференцій, відправки запрошень учасникам та збереження записів відеоконференцій для подальшого використання;
- професійна підтримка телефонних дзвінків та управління груповими чатами у Telegram;
- активна участь у проведенні бібліографічних оглядів, заходів та презентацій;
- вміння працювати з великим обсягом інформації та виставляти пріоритети.
Навчався в 2 закладах
Ізмаїльський державний гуманітарний університет
спеціальність: Філологія; кваліфікація: магістр філології за спеціалізацією «Українська мова та література».
Ізмаїл, 2018
Ізмаїльський державний гуманітарний університет
спеціальність: Філологія; кваліфікація: бакалавр з філології, вчитель української мови і літератури та англійської мови
Ізмаїл, 2016
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Свій розділ
робота у компанії з можливістю подальшого розвитку особистісних і професійних якостей для кар’єрного зростання;
отримати досвід для розвитку нових навичок, поступового розширення обов’язків, щоб стати ефективним співробітником для компанії.
Анонімний пошукач
Офіс-менеджер, адміністратор
Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому