Працювала в 7 компаніях 15 років 5 місяців
Банки
Керівник контакт-центру
IZIBANK
Банки
5 місяців
06.2024 - до теперішнього часу
• Управління персоналом та розподіл завдань між співробітниками
• Моніторинг та контроль якості обслуговування клієнтів
• Планування та оптимізація робочих процесів в контакт-центрі
• Взаємодія з іншими відділами та підрозділами компанії для реалізації цілей контакт-центру
• Звітність перед керівництвом та контроль за реалізацією стратегій контакт-центру
Начальник відділу
IZIBANK
Банки
4 місяці
02.2024 - 06.2024
Організовувати роботу по збору простроченоїу заборгованості кредитів на ранніх стадіях. Планувати об'єми роботі з боржниками Банку. Приймати участь у заходах, які сприяють підняттю рівня продуктивності напрямку. Розробка та реалізація стратегії роботи з боржниками на ранніх стадіях
Менеджер проектів
Первый Украинский Международный Банк, АО / ПУМБ
Банки
1 рік 1 місяць
09.2021 - 10.2022
• Розробляти та впроваджувати в роботу Напрямку нові проекти щодо роботизації процесів для підвищення рівня продуктивності
та оптимізації трудовитрат
• Організовувати процес обробки телефонних дзвінків та запитів клієнтів
• Аналіз отриманої інформації та формування стратегії взаємодії з клієнтами для виявлення потреб та надання якісного зворотнього зв’язку
• Телекомунікаційний проєкт
Начальник відділу врегулювання проблемних кредитів на пізніх стадіях
АТ «Універсал Банк»
Банки
3 роки 11 місяців
09.2017 - 08.2021
- Планувати об'єми роботи з боржниками Банку.
- Ефективно організовувати та контролювати роботу напрямку в цілому і кожного спеціаліста окремо.
- Сприяти формуванню у клієнтів позитивного іміджу Банку.
- Забезпечувати своєчасне та повне повернення дебіторської заборгованості клієнтів Банку.
- Відображати достовірні результати роботи Відділу за допомогою використовуваного програмного забезпечення.
- Забезпечувати своєчасне та достовірне оформлення всієї передбаченої звітності та іншої робочої документації.
- Виносити на розгляд Керівника пропозиції щодо поліпшення роботи, а також інші пропозиції по питанням, які входять до компетенції напрямку.
- Приймати участь у заходах, які сприяють підняттю рівня продуктивності напрямку.
- Подавати на розгляд Керівнику пропозиції щодо структури, штатного розпису і чисельності працівників Відділу, пропозиції щодо їх матеріального та морального заохочення, а також пропозиції щодо накладання стягнень; Виконувати службові доручення Директора Департаменту
- Проведення тренінгів для спеціалістів відділів на різних стадіях дебіторської заборгованості
- Організовувати роботу по збору простроченої дебіторської заборгованості проблемних кредитів на пізніх стадіях
- Планувати об'єми роботи з боржниками Банку.
- Ефективно організовувати та контролювати роботу напрямку в цілому і кожного спеціаліста окремо.
- Сприяти формуванню у клієнтів позитивного іміджу Банку.
- Забезпечувати своєчасне та повне повернення дебіторської заборгованості клієнтів Банку.
- Відображати достовірні результати роботи Відділу за допомогою використовуваного програмного забезпечення.
- Забезпечувати своєчасне та достовірне оформлення всієї передбаченої звітності та іншої робочої документації.
- Виносити на розгляд Керівника пропозиції щодо поліпшення роботи, а також інші пропозиції по питанням, які входять до компетенції напрямку.
- Приймати участь у заходах, які сприяють підняттю рівня продуктивності напрямку.
- Подавати на розгляд Керівнику пропозиції щодо структури, штатного розпису і чисельності працівників Відділу, пропозиції щодо їх матеріального та морального заохочення, а також пропозиції щодо накладання стягнень; Виконувати службові доручення Директора Департаменту
- Проведення тренінгів для спеціалістів відділів на різних стадіях дебіторської заборгованості
Начальник відділу по роботі з дебіторською заборгованістю
ПАТ «Універсал Банк»
Банки
4 роки 4 місяці
05.2013 - 09.2017
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Керівник групи по роботі з заборгованістю малого і середнього бізнесу та іпотеки
ПАТ «Універсал Банк»
Банки
3 роки 5 місяців
12.2009 - 05.2013
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Спеціаліст відділу по роботі з дебіторською заборгованістю
ПАТ «Універсал Банк»
Банки
1 рік 7 місяців
05.2008 - 12.2009
Встановлення за допомогою телефонного зв'язку та іншихк засобів комунікації контакту з клієнтами, заборгованість яких визнана простроченою згідно умов договору. Своєчасне доведення до відома клієнта всієї необхідної інформації про заборгованість та правила погашення даної заборгованості згідно умов Договору. Контроль за погашенням клієнтом простроченої заборгованості. Надання даних та звітності встановленого зразку про результат проведеної роботи керівництву .
Ключова інформація
- Організовувати роботу по збору простроченої проблемної заборгованості проблемних кредитів таких сегментів як споживчих кредитів, середній та малий бізнес, іпотека, авто-кредити на пізніх стадіях
- Планувати об'єми роботи з боржниками Банку таких сегментів як споживчих кредитів, середній та малий бізнес, іпотека, авто-кредити
- Ефективно організовувати та контролювати роботу напрямку в цілому і кожного спеціаліста окремо
- Забезпечувати своєчасне та повне повернення проблемної заборгованості клієнтів Банку
- Відображати достовірні результати роботи Відділу за допомогою використовуваного програмного забезпечення
- Забезпечувати своєчасне та достовірне оформлення всієї передбаченої звітності та іншої робочої документації
- Виносити на розгляд Керівника пропозиції щодо поліпшення роботи, а також інші пропозиції по питанням, які входять до компетенції напрямку.
- Приймати участь у заходах, які сприяють підняттю рівня продуктивності напрямку
- Подавати на розгляд Керівнику пропозиції щодо структури, штатного розпису і чисельності працівників Відділу, пропозиції щодо їх матеріального та морального заохочення, а також пропозиції щодо накладання стягнень
- Виконувати службові доручення Директора Департаменту
- Проведення тренінгів для спеціалістів відділів на різних стадіях дебіторської заборгованості
Навчалась в 2 закладах
ПАТ “Вищий навчальний заклад “Міжрегіональна академія управління персоналом”
Диплом спеціаліста за спеціальністю “Маркетинг”
Киев, 2012
Приватний вищий навчальний заклад “Нікопольський економічний університет”
Диплом бакалавра за напрямом підготовки “Маркетинг”
Киев, 2010
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Сертифікати
2020 Управлінська основа. Авторський курс - Сергій Сліпченко. Керівник. Фундамент (Universal Bank)
2015 Тайм менеджмент (Universal Bank)
2015 Розробка та проведення тренінгів для персоналу (Universal Bank)
2013 Менеджмент. Управління командою (Компанія Brik Consulting)
2012 Ефективні техніки комунікації для Soft Collection (Knowledge Inside You)
2011 Техніки Collection II (Консалтингово-тренінгова компанія "ЛідерГруп")
2010 Техніки Collection (Консалтингово-тренінгова компанія "ЛідерГруп")
2010 Наставництво. Фідбек (Консалтингово-тренінгова компанія "ЛідерГруп")
2008 Телефонні переговори з боржниками банку (Українська економічна студія)
Компьютерные навыки
Личные качества
Ціль
Катерина Геннадіївна
Катерина Геннадіївна
Керівник контакт-центру
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому