Працювала в 7 компаніях   15 років 8 місяців

Банки

Керівник контакт-центру

IZIBANK

Банки

8 місяців

06.2024 - 02.2025

Організація та керування роботою контакт-центру. Управління персоналом та розподіл завдань між співробітниками. Моніторинг та контроль якості обслуговування клієнтів
Планування та оптимізація робочих процесів в контакт-центрі. Взаємодія з іншими відділами та підрозділами компанії для реалізації цілей контакт-центру. Звітність перед керівництвом та контроль за реалізацією стратегій контакт-центру

Начальник відділу

IZIBANK

Банки

4 місяці

02.2024 - 06.2024

Начальник відділу Soft Collection:
Організовувати роботу по збору простроченоїу заборгованості кредитів на ранніх стадіях. Планувати об'єми роботі з боржниками Банку. Приймати участь у заходах, які сприяють підняттю рівня продуктивності напрямку. Розробка та реалізація стратегії роботи з боржниками на ранніх стадіях

Менеджер проектів

Перший Український Міжнародний Банк, АТ / ПУМБ

Банки

1 рік 1 місяць

09.2021 - 10.2022

Розробляти ефективні методи роботи з заборгованістю. Розробляти та впроваджувати в роботу Напрямку нові проекти щодо роботизації процесів для підвищення рівня продуктивності
та оптимізації трудовитрат. Організовувати процес обробки телефонних дзвінків та запитів клієнтів. Аналіз отриманої інформації та формування стратегії взаємодії з клієнтами для виявлення потреб та надання якісного зворотнього зв’язку. Телекомунікаційний проєкт

Начальник відділу врегулювання проблемних кредитів на пізніх стадіях

АТ «Універсал Банк»

Банки

3 роки 11 місяців

09.2017 - 08.2021

Організовуватиу роботу по збору простроченої дебіторської заборгованості проблемних кредитів на пізніх стадіях. Планування об'ємів роботи з боржниками Банку та контролювати роботу напрямку в цілому і кожного спеціаліста окремо. Розробка індивідуальних схем реструктуризації та контроль проведення угод. Проведення тренінгів для спеціалістів відділів на різних стадіях дебіторської заборгованості. Пошук та підбір спеціалістів на посаду.

Начальник відділу по роботі з дебіторською заборгованістю

ПАТ «Універсал Банк»

Банки

4 роки 4 місяці

05.2013 - 09.2017

Організовувати роботу по збору простроченої дебіторської заборгованості проблемних кредитів на всіх стадіях. Планувати об'єми роботі з боржниками Банку. Приймати участь у заходах, які сприяють підняттю рівня продуктивності напрямку. Розробка та проведення тренінгів для спеціалістів відділів на різних стадіях дебіторської заборгованості 

Керівник групи по роботі з заборгованістю малого і середнього бізнесу та іпотеки

ПАТ «Універсал Банк»

Банки

3 роки 5 місяців

12.2009 - 05.2013

Ефективно організовувати та контролювати роботу по збору дебіторської заборгованості в керівному підрозділі - "Групі" в цілому і кожного спеціаліста окремо. Ефективно розподіляти функціональні обов'язки серед спеціалістів Групи. Ефективно розподіляти функціональні обов'язки серед спеціалістів Групи. Вирішувати проблемні ситуації з клієнтами та дбати про позитивний імідж Банку. Навчання спеціалістів . Виконання всіх kpis .

Спеціаліст відділу по роботі з дебіторською заборгованістю

ПАТ «Універсал Банк»

Банки

1 рік 7 місяців

05.2008 - 12.2009

Обов'язки:
Встановлення за допомогою телефонного зв'язку та іншихк засобів комунікації контакту з клієнтами, заборгованість яких визнана простроченою згідно умов договору. Своєчасне доведення до відома клієнта всієї необхідної інформації про заборгованість та правила погашення даної заборгованості згідно умов Договору. Контроль за погашенням клієнтом простроченої заборгованості. Надання даних та звітності встановленого зразку про результат проведеної роботи керівництву .

Ключова інформація

Організація та керування роботою контакт-центру. Управління персоналом та розподіл завдань між співробітниками. Моніторинг та контроль якості обслуговування клієнтів в контак-центрі.
Планування та оптимізація робочих процесів в контакт-центрі. Організовувати роботу по збору простроченої проблемної заборгованості проблемних кредитів таких сегментів як споживчих кредитів, середній та малий бізнес, іпотека, авто-кредити  на пізніх стадіях
Планувати об'єми роботи з боржниками Банку таких сегментів як споживчих кредитів, середній та малий бізнес, іпотека, авто-кредити
Ефективно організовувати та контролювати роботу напрямку в цілому і кожного спеціаліста окремо
Забезпечувати своєчасне та повне повернення проблемної заборгованості клієнтів Банку
Відображати достовірні результати роботи Відділу за допомогою використовуваного програмного забезпечення
Забезпечувати своєчасне та достовірне оформлення всієї передбаченої звітності та іншої робочої документації
Виносити на розгляд Керівника пропозиції щодо поліпшення роботи, а також інші пропозиції по питанням, які входять до компетенції напрямку.
Приймати участь у заходах, які сприяють підняттю рівня продуктивності напрямку
Подавати на розгляд Керівнику пропозиції щодо структури, штатного розпису і чисельності працівників Відділу, пропозиції щодо їх матеріального та морального заохочення, а також пропозиції щодо накладання стягнень
Виконувати службові доручення Директора Департаменту
Проведення тренінгів для спеціалістів відділів на різних стадіях дебіторської заборгованості

Навчалась в 2 закладах

ПАТ “Вищий навчальний заклад “Міжрегіональна академія управління персоналом”

Диплом спеціаліста за спеціальністю “Маркетинг”

Киев, 2012

Приватний вищий навчальний заклад “Нікопольський економічний університет”

Диплом бакалавра за напрямом підготовки “Маркетинг”

Киев, 2010

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Сертифікати

2020 Управлінська основа. Авторський курс - Сергій Сліпченко. Керівник. Фундамент (Universal Bank)

2015 Тайм менеджмент (Universal Bank)

2015 Розробка та проведення тренінгів для персоналу (Universal Bank)

2013 Менеджмент. Управління командою (Компанія Brik Consulting)

2012 Ефективні техніки комунікації для Soft Collection (Knowledge Inside You)

2011 Техніки Collection II (Консалтингово-тренінгова компанія "ЛідерГруп")

2010 Техніки Collection (Консалтингово-тренінгова компанія "ЛідерГруп")

2010 Наставництво. Фідбек (Консалтингово-тренінгова компанія "ЛідерГруп")

2008 Телефонні переговори з боржниками банку (Українська економічна студія)

Компьютерные навыки

MS Ofice (Word, Exel, Outlook), Skrooge, Delta, CRM .

Личные качества

Комунікабельна, пунктуальна, уважна, відповідальна, енергійна, стресостійка , швидко навчаюся та адаптуюсь до нових умов та викликів. Також маю досвід управління персоналом для побудови результативної команди . Ще маю ораторскі здібності які використовувала у виступах для аудиторіі на тренінгах.

Ціль

Розгляну всі пропозиції щодо посад повязаний з управлінською/адміністративною функцією. Маю значний досвід в організації роботи окремих напрямків / адміністрування окремих проектів.

Катерина Геннадіївна

Начальник відділу банку

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому