Працювала в 4 компаніях 5 років 8 місяців
FMCG, Фармацевтика, Торгівля роздрібна / Retail
Head of Digital групи компаній холдингу "Київхліб" (Керівник відділу інтернет-маркетингу)
Київхліб
FMCG
2 роки 6 місяців
08.2021 - 02.2024
• Участь у плануванні маркетингового бюджету на місяць/квартал/рік
• Управління інтернет-ресурсами групи-компанії: сайти, соц.мережі, Google Ads, YouTube-канал, Facebook Ads, Facebook Вusiness Мanager, Meta Business Suite, Facebook Commerce Manager і т.д.
• Розробка Digital-стратегій для групи компаній холдингу "Київхліб"
• Розробка SMM-стратегій та стратегій influencer-маркетингу для брендів групи-компанії в сегменті FMCG, B2B, Rateil (5 ТМ)
• Розробка окремих Digital-проектів для брендів групи-компанії
• Презентація та захист стратегій для директорів всіх business unit
• Складання медіа-плану по каналах: SMM, PPC, SEO, Target FB + Inst
• Аналіз показників відвідуваності, конверсії, рекламних матеріалів: CPC, CPM, CTR, CPR, CPV, VTR, ROMI
• Аналіз активності конкурентів в онлайн-середовищі сервісами: SimilarWeb, Semrush, Serpstat
• Участь у розробці цифрових продуктів групи компаній: сайтів, інтернет-магазину, YouTube-каналу
• Написання технічних завданнь на розробку сайтів для групи-компаній на CMS Wordpress для сайтів-каталогів/landing page
• Контроль підлеглих по роботі з CMS Wordpress/Laravel/Yіі 2/Voyager з редагування інформації на сайтах, додавання нових товарних позицій, додавання новин, створення та редагування сторінок сайту
• Контроль підлеглих SMM-менеджерів на всіх етапах роботи по всім business unit
• Контроль підлеглих по роботі з influencer-маркетингом
• Координація робіт з підрядниками: розробка та створення сайтів на CMS Wordpress, створення та розробка фото та відео-матеріалів, контекста реклама в Google Ads
• Координація робіт з департаментом маркетингу групи-компаній та іншими підрозділами та компаніями холдингу
• Складання щомісячних Digital-звітів
• ?
• НА ПЕРІОД ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ:
• Виконання обов'язків за всіх підлеглих Digital-управління
• Створення контент-плану для соц.мереж 5-х ТМ: Київхліб, СуперТост, Тарта, Київмлин, Енергум
• Створення віжуалів у графічних-редакторах: Canva та VistaCreate
• Робота з контент-маркетингом: написання прес-релізів, статей для сайтів, інтерв'ю, СМІ, текстів для соц.мереж, рекламних кампаній і т.д.
• Модерація сторінок у Facebook та Instagram по 5-м ТМ
• Розміщення статей на сайтах: написання текстів, підготовка креативних віжуалів, банерів та фото-колажів
• Запуск таргетованої реклами у Fb Ads
• Складання щомісячних звітів
• Адміністрація сайтів групи-компаній: редагування інформації на сайтах, додавання нових товарних позицій, додавання новин, створення та редагування сторінок сайту
• Робота з influencer-маркетингом: розробка стратегії, погодження бюджету, підбір блогерів, написання ТЗ для блогерів, комунікація з блогерами
Head of Digital Elfa Group (Керівник Digital-відділу)
ТОВ "Ельфа Лабораторія"
FMCG
1 рік
03.2020 - 03.2021
- Управління відділом Digital-маркетингу із 6 осіб
- Управління та координація усіх інтернет-ресурсів 10 торгових марок компанії: сайти, соц.мережі, Google Ads, Facebook Ads, Facebook Вusiness Мanager, Facebook Commerce Manager і т.д.
- Координація роботи підлегли по створенню SMM-стратегій 10 торгових марок компанії
- Презентація та захист SMM-стратегій для бренд-менежерів та СМО
- Складання медіа-плану по каналах: SMM, PPC, SEO, Target FB + Inst
- Координація робіт з департаментом маркетингу та іншими підрозділами компанії
- Розробка еко-системи сайтів для брендів компанії на framework Laravel
- Організація та контроль робіт з доопрацювання та запуску сайтів на CMS Wordpress
- Аналіз конкурентного середовища
- Налаштування та запуск рекламних кампаній для всіх торгових марок у Google Ads, Fb Ads, контроль проведення, аналіз РК
- Управління та координація SMM-робіт та influencer-маркетингу брендів компанії
- Аналіз показників відвідуваності, конверсії, рекламних матеріалів: CPC, CPM, CTR, CPR, CPV, VTR, ROMI
- Адміністрація існуючих сайтів компанії на CMS Wordpress/Yii 2: наповнення контентом, оновлення актуальної інформації
- Дослідження та аналіз конкурентів, ринкових трендів
- Розробка системи мотивації та KPI співробітників відділу
Digital-маркетолог міжнародної компанії Herbion
Herbion
Фармацевтика
1 рік 6 місяців
09.2018 - 03.2020
- Розробка системи сайтів компанії для представництв у 13 країнах на CMS Wordpress
- Пошук підрядників для створення сайту
- Написання технічного завдання на створення системи сайтів на CMS Wordpress
- Збір семантичного ядра
- Перевірка виконаної роботи на всіх етапах розробки сайту
- Підключення та налаштування Google Analitics
- Адміністрування сайту у cms wordpress
- Збір інформації по продукції компанії у різних країнах для наповнення сайту
- Координація робіт з представниками 13 країн по перекладу інформації на державну мову кожної країни
- Налаштування та запуск рекламних каманій Google Ads: пошукова, GDN, відео-реклама
- Налаштування та запуск рекламних каманій Yandex.direct: реклама на пошуку (текстово-графічні оголошення, банери на пошуку), реклама в РСЯ
- Аналіз рекламних кампаній: CPC, CPM, CTR
- Створення та ведення соц.мережах для України, Росії, Казахстану (FB, OK, VK, Instagram)
- Планування та запуск рекламних кампаній у Facebook, Instagram, Вконтакті, Однокласники
- Створення контент-плану для публікацій у соц.мережах
- Створення віжуалів у графічних-редакторах: Canva, Crello, Photoshop, Illustrator
- Робота з influencer-маркетингом: розробка стратегії, погодження бюджету, підбір блогерів, написання ТЗ для блогерів, комунікація з блогерами
- Робота з контент-маркетингом: написання текстів для 7 розділів сайту, написання текстів для соц.метеж, створення ТЗ для блогерів
- Організація та проведення конкурсів у соц.мережах: оформлення, запуск на рекламу, визначення переможців
- Замовлення фото та відеороликів для компанії: складання ТЗ для фотографа та відеографа
- Участь у складанні маркетингового бюджету на місяць/рік
- Робота у програмі microsoft teams
- Робота в CRM Quadrasoft: заповнення плану завдань, внесення бюджету
Маркетолог (Проектна робота)
Магазин (інтернет-магазин) Drinker's
Торгівля роздрібна / Retail
4 місяці
05.2018 - 09.2018
- Напрацювання та запуск інтернет-магазину з нуля
- Ведення соц.мереж (Instagram, Facebook)
- Робота з програмістами, постановка ТЗ
- Робота з дизайнерами, постановка ТЗ
- Підключення та налаштування Google Analitycs, Google Search Consol
- Робота в адмін панелі opencart (додавання інформації до розділів сайту, додавання банерів тощо)
- Заповнення каталогу товару на сайт через 1С 8.3 Підприємство
- Додавання фото для товарів та акції на хостинг через програму filezilla
- Підключення та налаштування онлайн чату на сайті
- Написання текстів для всіх розділів сайту
- Редагування договору оферти для сайту
- Пошук та замовлення брендованої продукції для магазину
- Пошук та замовлення POS-матеріалів
Ключова інформація
- управління командою
- робота з Googlе Anatics
- робота з Googlе Ads, Fb Ads
- аналіз ринку, конкурентів та цільової аудиторії
- розробка та впровадження Digital та SMM стратегій
- розробка та адміністрування сайтів
- робота з контент-маркетингом
- координація робіт з підрядниками та іншими відділами компанії
- базовий SEO-аудит сайту
Навчалась в 2 закладах
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Фінансово-економічний, фінанси та кредит
Київ, 2011
Фаховий економічний коледж Державного вищого навчального закладу "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Економіка і підприємництво, финансы
Київ, 2008
Курси, тренінги, сертифікати
Диплом Laba, PR-комунікації
- Завдання та функції PR-менеджера та зона відповідальності.
- Цільові аудиторії та PR-інструменти
- R-матеріали: прес-реліз, продуктова стаття, інтерв'ю, інфографіка, розсилка, спецпроект. Фото- та відеоматеріали.
- Особливості роботи з журналістами
- Внутрішні комунікації, бренд роботодавця, КСВ, GR
- Антикризовий PR
- Репутація в Digital
Диплом Laba, Стратегічний маркетинг
- Визначення трендів поколінь
- Аналіз макро- та мікросередовища
- SWOT- і TOWS-аналіз
- Аналізу портфеля продукції
- VRIN/VRIO: характеристики та конкурентні переваги
- Позиціювання бренду
- Маркетинговий мікс та його впровадження
Диплом Genius.Space: Комплексний інтернет-маркетинг
- Аналіз цільової аудиторії
- Аналіз конкурентів
- Робота з email-маркетингом
- Ефективне налаштування рекламних кампаній в соц.мережах
- Робота з Google Ads та Google Analytics
- Технічна оптимізація сайтів
- Робота з YouTube-каналами
- Робота з Telegram-каналами
Диплом Genius.Space: Професія SEO-спеціаліст 4.0
Диплом Genius.Space: Професія РРС-спеціаліст | 4.0
PPC World: Основи Google Ads (Теоретичний курс)
PPC World: Курс по Яндекс.Дірект (Теоретичний курс)
Google Digital Workshop Основы цифрового маркетинга
Расширенный курс по Google Аналитике от Google Analytics Academy
Начало работы с Google Аналитикой 360 от Google Analytics Academy
Laba: Бренд-менеджмент
Laba: Стратегічний маркетинг
Мария
Мария
Head of digital (Керівник відділу інтернет-маркетингу)
Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому