Працювала в 3 компаніях 4 роки 7 місяців
Реклама та PR-послуги, FMCG
Digital Planning Group Head
RAZOM GROUP
Реклама та PR-послуги
11 місяців
01.2024 - до теперішнього часу
- Управління/менеджмент команди (розвиток, мотивація, контроль)
- Управління проєктами (загальний контроль якості продукту та послуг, витримування таймінгів та процедур, вирішення проблемних питань)
- Розробка та підготовка пропозицій клієнтам (створення медіапланів)
- Стратегічне планування цифрових комунікацій з клієнтом (включаючи усну аргументацію діджитал підходу на зустрічах)
- Участь у підготовці стратегій для клієнта (розробка та захист тактичної частини)
- Реалізація та оптимізація поточних рекламних кампаній
- Аналітика результатів та пропозиція подальших оптимізацій клієнту, відповідальність за реалізацію КРІ по кампанії, відповіді на коментарі та питання аудиторів
- Звітність по результатам рекламних кампаній як тижнева в exel, так і тотальна у форматі Post Buy Report
- Проведення навчальних тренингів для внутрішньої та зовнішньої аудиторії (екаунтські команди, клієнтські команди)
- Пропозиції нових інструментів, допродаж, реалізація нових рішень для клієнта
- Тестування та впровадження нових інструментів та форматів (включаючи нові моделі закупівлі, формати, стратегії ставок тощо)
- Контроль фінансових місячних звірок із підрядниками
Head of Digital групи компаній "Київхліб"
Київхліб
FMCG
2 роки 6 місяців
08.2021 - 02.2024
• Участь у плануванні маркетингового бюджету на місяць/квартал/рік
• Управління інтернет-ресурсами групи-компанії: сайти, соц.мережі, Google Ads, YouTube-канал, Facebook Ads, Facebook Вusiness Мanager, Meta Business Suite, Facebook Commerce Manager і т.д.
• Розробка Digital-стратегій для групи компаній холдингу "Київхліб"
• Розробка SMM-стратегій та стратегій influencer-маркетингу для брендів групи-компанії в сегменті FMCG, B2B, Rateil (5 ТМ)
• Розробка окремих Digital-проектів для брендів групи-компанії
• Презентація та захист стратегій для директорів всіх business unit
• Складання медіа-плану по каналах: SMM, PPC, SEO, Target FB + Inst
• Аналіз показників відвідуваності, конверсії, рекламних матеріалів: CPC, CPM, CTR, CPR, CPV, VTR, ROMI
• Аналіз активності конкурентів в онлайн-середовищі сервісами: SimilarWeb, Semrush, Serpstat
• Участь у розробці цифрових продуктів групи компаній: сайтів, інтернет-магазину, YouTube-каналу
• Написання технічних завданнь на розробку сайтів для групи-компаній на CMS Wordpress для сайтів-каталогів/landing page
• Контроль підлеглих по роботі з CMS Wordpress/Laravel/Yіі 2/Voyager з редагування інформації на сайтах, додавання нових товарних позицій, додавання новин, створення та редагування сторінок сайту
• Контроль підлеглих SMM-менеджерів на всіх етапах роботи по всім business unit
• Контроль підлеглих по роботі з influencer-маркетингом
• Координація робіт з підрядниками: розробка та створення сайтів на CMS Wordpress, створення та розробка фото та відео-матеріалів, контекста реклама в Google Ads
• Координація робіт з департаментом маркетингу групи-компаній та іншими підрозділами та компаніями холдингу
• Складання щомісячних Digital-звітів
• ?
• НА ПЕРІОД ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ:
• Виконання обов'язків за всіх підлеглих Digital-управління
• Створення контент-плану для соц.мереж 5-х ТМ: Київхліб, СуперТост, Тарта, Київмлин, Енергум
• Створення віжуалів у графічних-редакторах: Canva та VistaCreate
• Робота з контент-маркетингом: написання прес-релізів, статей для сайтів, інтерв'ю, СМІ, текстів для соц.мереж, рекламних кампаній і т.д.
• Модерація сторінок у Facebook та Instagram по 5-м ТМ
• Розміщення статей на сайтах: написання текстів, підготовка креативних віжуалів, банерів та фото-колажів
• Запуск таргетованої реклами у Fb Ads
• Складання щомісячних звітів
• Адміністрація сайтів групи-компаній: редагування інформації на сайтах, додавання нових товарних позицій, додавання новин, створення та редагування сторінок сайту
• Робота з influencer-маркетингом: розробка стратегії, погодження бюджету, підбір блогерів, написання ТЗ для блогерів, комунікація з блогерами
Head of Digital Elfa Group
ТОВ "Ельфа Лабораторія"
FMCG
1 рік
03.2020 - 03.2021
- Управління відділом Digital-маркетингу із 6 осіб
- Управління та координація усіх інтернет-ресурсів 10 торгових марок компанії: сайти, соц.мережі, Google Ads, Facebook Ads, Facebook Вusiness Мanager, Facebook Commerce Manager і т.д.
- Координація роботи підлегли по створенню SMM-стратегій 10 торгових марок компанії
- Презентація та захист SMM-стратегій для бренд-менежерів та СМО
- Складання медіа-плану по каналах: SMM, PPC, SEO, Target FB + Inst
- Координація робіт з департаментом маркетингу та іншими підрозділами компанії
- Розробка еко-системи сайтів для брендів компанії на framework Laravel
- Організація та контроль робіт з доопрацювання та запуску сайтів на CMS Wordpress
- Аналіз конкурентного середовища
- Налаштування та запуск рекламних кампаній для всіх торгових марок у Google Ads, Fb Ads, контроль проведення, аналіз РК
- Управління та координація SMM-робіт та influencer-маркетингу брендів компанії
- Аналіз показників відвідуваності, конверсії, рекламних матеріалів: CPC, CPM, CTR, CPR, CPV, VTR, ROMI
- Адміністрація існуючих сайтів компанії на CMS Wordpress/Yii 2: наповнення контентом, оновлення актуальної інформації
- Дослідження та аналіз конкурентів, ринкових трендів
- Розробка системи мотивації та KPI співробітників відділу
Ключова інформація
- управління командою
- робота з Googlе Anatics
- робота з Googlе Ads, Fb Ads
- аналіз ринку, конкурентів та цільової аудиторії
- розробка та впровадження Digital та SMM стратегій
- розробка та адміністрування сайтів
- робота з контент-маркетингом
- координація робіт з підрядниками та іншими відділами компанії
- базовий SEO-аудит сайту
Навчалась в 2 закладах
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Фінансово-економічний, фінанси та кредит
Київ, 2011
Фаховий економічний коледж Державного вищого навчального закладу "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Економіка і підприємництво, финансы
Київ, 2008
Курси, тренінги, сертифікати
Диплом Genius.Space: Комплексний інтернет-маркетинг
- Аналіз цільової аудиторії
- Аналіз конкурентів
- Робота з email-маркетингом
- Ефективне налаштування рекламних кампаній в соц.мережах
- Робота з Google Ads та Google Analytics
- Технічна оптимізація сайтів
- Робота з YouTube-каналами
- Робота з Telegram-каналами
Диплом Genius.Space: Професія SEO-спеціаліст 4.0
Диплом Laba, PR-комунікації
- Завдання та функції PR-менеджера та зона відповідальності.
- Цільові аудиторії та PR-інструменти
- R-матеріали: прес-реліз, продуктова стаття, інтерв'ю, інфографіка, розсилка, спецпроект. Фото- та відеоматеріали.
- Особливості роботи з журналістами
- Внутрішні комунікації, бренд роботодавця, КСВ, GR
- Антикризовий PR
- Репутація в Digital
Диплом Laba, Стратегічний маркетинг
- Визначення трендів поколінь
- Аналіз макро- та мікросередовища
- SWOT- і TOWS-аналіз
- Аналізу портфеля продукції
- VRIN/VRIO: характеристики та конкурентні переваги
- Позиціювання бренду
- Маркетинговий мікс та його впровадження
Диплом Genius.Space: Професія РРС-спеціаліст | 4.0
PPC World: Основи Google Ads (Теоретичний курс)
PPC World: Курс по Яндекс.Дірект (Теоретичний курс)
Google Digital Workshop Основы цифрового маркетинга
Расширенный курс по Google Аналитике от Google Analytics Academy
Начало работы с Google Аналитикой 360 от Google Analytics Academy
Laba: Бренд-менеджмент
Laba: Стратегічний маркетинг
Мария
Мария
Digital Group Head/ Head of digital
Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому