Працювала в 2 компаніях   7 років 7 місяців

Послуги для бізнесу - інше, Освіта

Асистент керівника

Привілей, Девелоперська компанія

Послуги для бізнесу - інше

5 років

09.2019 - 09.2024

Починала офіс-менеджером, через декілька місяців отримала обов'язки асистента генерального директора, під час Covid отримала додаткову кваліфікацію проектного менеджера, також займала посаду керівника офіс-менеджерського відділу. Була у відпустці по догляду за дитиною з грудня 2021 по червень 2022. З червня 2022 року працювала бізнес-асистентом CEO та виконувала особисті доручення, а також задачі проектного менеджера компанії.

Обов'язки, які виконувала за даний період:

- ведення календарю зустрічей СЕО

- організація та супровід ділових зустрічей (офлайн та онлайн)

- взаємодія з партнерами та клієнтами

- організація відряджень (викуп авіаквитків, бронювання трансферів, готелів, оформлення віз та всіх необхідних супроводжуючих документів)

- нетворкінг компанії та особистий CEO

- організація роботи офісу

- розробка інструкцій, правил, чек-листів

- організація корпоративів

- постановка задач та контроль виконання їх підлеглими за допомого таск-менеджерів

- створення нових проектів

- удосконалення процесів компанії

- особисті доручення від CEO (пошук та запис до лікарів, пошук ліків, оформлення замовлень та доставка посилок з усього світу, вирішення питань побутового характеру)

- вирішення кризових і термінових ситуацій

Інспектор відділу аспірантури та докторантури

Национальный университет "Одесская юридическая академия"

Освіта

2 роки 5 місяців

05.2016 - 10.2018

Обов'язки, які виконувала:

- ведення та реєстрація вхідної документації

- контроль за строками виконання документів та їх правильним оформленням

- опрацювання, використання, зберігання, переклад, знищення документів різного ступеню доступу

- організація графіку зустрічей, нарад

Ключова інформація

Hard-skills:

Тайм-менеджмент:

вмію планувати час, розставляти пріоритети і терміни виконання задач.

Загальна грамотність:

Чітко і ясно висловлюю свою думку в усній та письмовій формі

Організаційні навички:

управляю інформацією, структурую її, зберігаю в необхідному місці файли, контролюю ділові переписки

Технічна грамотність:

маю навички роботи з різними програмами та інструментами: месенджери, таск-менеджери, майнд-менеджер, хмарні сховища, соц. мережі, профільні додатки (підбір авіаквитків і тд)

Аналітичні навики:

аналізую дані, проводжу дослідження, складаю звітиОрганізація зустрічей та нарад:вмію планувати і координувати зустрічі офлайн і онлайн (навіть, якщо всі учасники знаходяться в різних часових поясах), складати адженду, вести протокол наради

Мультизадачність:

ефективно виконую декілька задач одночасно та переключаюсь між ними без втрати якості і термінів виконання

Soft-skills:

Комунікативні навички:

вмію налагоджувати довгострокові відносини з колегами, керівництвом чи партнерами, також вмію доносити свої думки, відстоювати інтереси і вести перемовини

Гнучкість та адаптивність:

здатна пристосовуватись до змін, швидко адаптуюсь до нових ситуацій і вмію працювати в динамічному середовищі з задачами, які постійно змінюються

Командна робота:

вмію працювати в команді, знаходжу підхід до різних людей

Лідерські навички:

не боюсь відповідальності, здатна приймати рішення та пропонувати ініціативи

Гнучке мислення:

здатна шукати нові і нетипові способи вирішення проблем і досягнення цілей

Навчалась в 2 закладах

Національний університет "Одеська юридична академія"

Судово-адміністративний

Одеса, 2020

Міжнародний гуманітарний університет

Лінгвістики и перекладу

Одеса, 2020

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Тетяна Олегівна

Бізнес-асистент

Одеса

40 000 грн.

27 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 день тому