Працювала в 2 компаніях   7 років 7 місяців

Послуги для бізнесу - інше, Освіта

Асистент керівника

Привілей, Девелоперська компанія

Послуги для бізнесу - інше

5 років

09.2019 - 09.2024

Починала офіс-менеджером, через декілька місяців отримала обов'язки асистента генерального директора, під час Covid отримала додаткову кваліфікацію проектного менеджера, також займала посаду керівника офіс-менеджерського відділу. Була у відпустці по догляду за дитиною з грудня 2021 по червень 2022. З червня 2022 року працювала бізнес-асистентом CEO та виконувала особисті доручення, а також задачі проектного менеджера компанії.

Обов'язки, які виконувала за даний період:

- ведення календарю зустрічей СЕО

- організація та супровід ділових зустрічей (офлайн та онлайн)

- взаємодія з партнерами та клієнтами

- організація відряджень (викуп авіаквитків, бронювання трансферів, готелів, оформлення віз та всіх необхідних супроводжуючих документів)

- нетворкінг компанії та особистий CEO

- організація роботи офісу

- розробка інструкцій, правил, чек-листів

- організація корпоративів

- постановка задач та контроль виконання їх підлеглими за допомого таск-менеджерів

- створення нових проектів

- удосконалення процесів компанії

- особисті доручення від CEO (пошук та запис до лікарів, пошук ліків, оформлення замовлень та доставка посилок з усього світу, вирішення питань побутового характеру)

- вирішення кризових і термінових ситуацій

Інспектор відділу аспірантури та докторантури

Национальный университет "Одесская юридическая академия"

Освіта

2 роки 5 місяців

05.2016 - 10.2018

Обов'язки, які виконувала:

- ведення та реєстрація вхідної документації

- контроль за строками виконання документів та їх правильним оформленням

- опрацювання, використання, зберігання, переклад, знищення документів різного ступеню доступу

- організація графіку зустрічей, нарад

Ключова інформація

Hard-skills:

Тайм-менеджмент:

вмію планувати час, розставляти пріоритети і терміни виконання задач.

Загальна грамотність:

Чітко і ясно висловлюю свою думку в усній та письмовій формі

Організаційні навички:

управляю інформацією, структурую її, зберігаю в необхідному місці файли, контролюю ділові переписки

Технічна грамотність:

маю навички роботи з різними програмами та інструментами: месенджери, таск-менеджери, майнд-менеджер, хмарні сховища, соц. мережі, профільні додатки (підбір авіаквитків і тд)

Аналітичні навики:

аналізую дані, проводжу дослідження, складаю звітиОрганізація зустрічей та нарад:вмію планувати і координувати зустрічі офлайн і онлайн (навіть, якщо всі учасники знаходяться в різних часових поясах), складати адженду, вести протокол наради

Мультизадачність:

ефективно виконую декілька задач одночасно та переключаюсь між ними без втрати якості і термінів виконання

Soft-skills:

Комунікативні навички:

вмію налагоджувати довгострокові відносини з колегами, керівництвом чи партнерами, також вмію доносити свої думки, відстоювати інтереси і вести перемовини

Гнучкість та адаптивність:

здатна пристосовуватись до змін, швидко адаптуюсь до нових ситуацій і вмію працювати в динамічному середовищі з задачами, які постійно змінюються

Командна робота:

вмію працювати в команді, знаходжу підхід до різних людей

Лідерські навички:

не боюсь відповідальності, здатна приймати рішення та пропонувати ініціативи

Гнучке мислення:

здатна шукати нові і нетипові способи вирішення проблем і досягнення цілей

Навчалась в 2 закладах

Національний університет "Одеська юридична академія"

Судово-адміністративний

Одеса, 2020

Міжнародний гуманітарний університет

Лінгвістики та перекладу

Одеса, 2020

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Тетяна Олегівна

Бізнес-асистент

Одеса

40 000 грн.

27 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 тижні тому