Працювала в 2 компаніях 7 років 7 місяців
Послуги для бізнесу - інше, Освіта
Асистент керівника
Привілей, Девелоперська компанія
Послуги для бізнесу - інше
5 років
09.2019 - 09.2024
Починала офіс-менеджером, через декілька місяців отримала обов'язки асистента генерального директора, під час Covid отримала додаткову кваліфікацію проектного менеджера, також займала посаду керівника офіс-менеджерського відділу. Була у відпустці по догляду за дитиною з грудня 2021 по червень 2022. З червня 2022 року працювала бізнес-асистентом CEO та виконувала особисті доручення, а також задачі проектного менеджера компанії.
Обов'язки, які виконувала за даний період:
- ведення календарю зустрічей СЕО
- організація та супровід ділових зустрічей (офлайн та онлайн)
- взаємодія з партнерами та клієнтами
- організація відряджень (викуп авіаквитків, бронювання трансферів, готелів, оформлення віз та всіх необхідних супроводжуючих документів)
- нетворкінг компанії та особистий CEO
- організація роботи офісу
- розробка інструкцій, правил, чек-листів
- організація корпоративів
- постановка задач та контроль виконання їх підлеглими за допомого таск-менеджерів
- створення нових проектів
- удосконалення процесів компанії
- особисті доручення від CEO (пошук та запис до лікарів, пошук ліків, оформлення замовлень та доставка посилок з усього світу, вирішення питань побутового характеру)
- вирішення кризових і термінових ситуацій
Інспектор відділу аспірантури та докторантури
Национальный университет "Одесская юридическая академия"
Освіта
2 роки 5 місяців
05.2016 - 10.2018
Обов'язки, які виконувала:
- ведення та реєстрація вхідної документації
- контроль за строками виконання документів та їх правильним оформленням
- опрацювання, використання, зберігання, переклад, знищення документів різного ступеню доступу
- організація графіку зустрічей, нарад
Ключова інформація
Hard-skills:
Тайм-менеджмент:
вмію планувати час, розставляти пріоритети і терміни виконання задач.
Загальна грамотність:
Чітко і ясно висловлюю свою думку в усній та письмовій формі
Організаційні навички:
управляю інформацією, структурую її, зберігаю в необхідному місці файли, контролюю ділові переписки
Технічна грамотність:
маю навички роботи з різними програмами та інструментами: месенджери, таск-менеджери, майнд-менеджер, хмарні сховища, соц. мережі, профільні додатки (підбір авіаквитків і тд)
Аналітичні навики:
аналізую дані, проводжу дослідження, складаю звітиОрганізація зустрічей та нарад:вмію планувати і координувати зустрічі офлайн і онлайн (навіть, якщо всі учасники знаходяться в різних часових поясах), складати адженду, вести протокол наради
Мультизадачність:
ефективно виконую декілька задач одночасно та переключаюсь між ними без втрати якості і термінів виконання
Soft-skills:
Комунікативні навички:
вмію налагоджувати довгострокові відносини з колегами, керівництвом чи партнерами, також вмію доносити свої думки, відстоювати інтереси і вести перемовини
Гнучкість та адаптивність:
здатна пристосовуватись до змін, швидко адаптуюсь до нових ситуацій і вмію працювати в динамічному середовищі з задачами, які постійно змінюються
Командна робота:
вмію працювати в команді, знаходжу підхід до різних людей
Лідерські навички:
не боюсь відповідальності, здатна приймати рішення та пропонувати ініціативи
Гнучке мислення:
здатна шукати нові і нетипові способи вирішення проблем і досягнення цілей
Навчалась в 2 закладах
Національний університет "Одеська юридична академія"
Судово-адміністративний
Одеса, 2020
Міжнародний гуманітарний університет
Лінгвістики и перекладу
Одеса, 2020
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Тетяна Олегівна
Тетяна Олегівна
Бізнес-асистент
Одеса
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 день тому