Працювала в 7 компаніях   10 років 4 місяці

Електроніка та електротехніка, Промисловість та Виробництво, Фармацевтика, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами.

АСКО УКРЕМ, ТОВ

Електроніка та електротехніка

1 рік 2 місяці

11.2022 - 01.2024

Обробка вхідних замовлень від клієнтів, створення замовлень та рахунків на оплату в 1С.
Оформлення необхідних документів для поставки товарів та відправка документів клієнтам.
Супровід замовлень, узгодження дати та адреси доставки, термінів оплати замовлення.
Взаємодія з іншими підрозділами компанії з метою підтримки продажів та розв’язання питань та проблем партнерів.
Проведення консультацій по товарам.
Забезпечення партнерів інформаційною підтримкою стосовно новинок, акцій, стану запасів товарів, наявності, документообігу тощо.
Контроль відвантаження;
Оформлення та контроль документації по відвантаженням;
Підготовка та збір пакету документів для підписання договору;
Ведення та контроль виконання договірних домовленостей ;
Надання інформації щодо дебіторської заборгованості з контрагентами;
Підтримка ділових відносин з відповідальними особами партнерів.
Відрядження до партнерів для перевірки представленності в торгівельних точках.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами промислового насосного обладнання

АУРУМ ГРУП, ООО

Промисловість та Виробництво

1 рік 7 місяців

01.2021 - 08.2022

Продажі B2B
Підбір потрібного обладнання клієнту
Комунікації з заводом виробником (конструкторський відділ, бухгалтерія, логістика)
Клієнтомпідтримка і розвиток стосунків з існуючими клієнтами, залучення нових;
Підготовка технічних та комерційних пропозицій і їх обґрунтувань;
Встановлення і підтримка довгострокових партнерських відносин з клієнтами на високому корпоративному рівні, відповідно до стандартів компанії;
Підготовка та супровід контрактів на поставку обладнання;
Участь в рекламних заходах (виставках, семінарах);
Участь в тендерних пропозиціях Прозорро
Ведення бази даних і звітності, а також прогнозів продаж.

Помощник руководителя по работе с дистрибьюторами

Herbion

Фармацевтика

5 місяців

04.2018 - 09.2018

Повышение объемов продаж

Введение учета дебиторской задолженности

Работа в 1С

Работа с ассортиментом и остатками

Логистика

Контроль документооборота, первичной документации, подготовка сопроводительных документов для отгрузки, поставки, возвратов

Аналитика маркетинговых мероприятий

Ведение клиента на всех этапах работы (консультирование по продуктам и услугам компании, решение возникших проблем)

Менеджер по работе с Торговыми Сетями

Бекристон

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 3 місяці

01.2017 - 04.2018

1) Ведение учета движения тары в 1С (передача+возвраты)

2) Ведение первичной бухгалтерии (1С: счета, расходные накладные, акты выполненных работ)

3) Контроль остатков тары в торговых сетях

4) Сверка по таре с торговыми сетями+склады

5) Корректировка и списание тары в 1С

6) Передача в аренду тары и контроль сроков аренды

7) Логистические услуги по забору тары с торговых сетей

Аккаунт менеджер

EtalonK

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 місяців

06.2016 - 11.2016

  • Консультування клієнтів по найменуванню продукції, та підбір потрібного асортименту;
  • високий рівень обслуговування і розвиток існуючої бази клієнтів;
  • організація логістичного сервісу;
  • виконання плану продажів по клієнтам;
  • контролювання дебіторської заборгованості клієнтів;
  • реалізації маркетингового плану для клієнтів.

Специалист по продажам

ООО "Все Двери"

Торгівля роздрібна / Retail

10 місяців

08.2015 - 06.2016

Работа с клиентами, консультирование, продажи, контроль заказов.

Оформление заказа согласно стандартам компании и требованиям (работа в 1С).

Взаимодействие с другими отделами компании (логистика, закупки, бухгалтерия, сервисный отдел).

Специалист Отдела Торгового Оборудования

ООО "Сандора" PEPSIco

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 роки 3 місяці

12.2010 - 03.2015

Работа на двух филиалах (Полтава+Сумы) + работа с Дистрибьюторами.

  • поставка;
  • согласование графика поставок ТО;
  • получение оборудования;
  • подготовка оборудования;
  • доставка и установка оборудования у клиентов;
  • перемещение оборудования между складами компании;
  • возврат оборудования;
  • обмен оборудования у клиентов;
  • списание оборудования;
  • инвентаризация........

Знание 1С.

Ключова інформація

Впевнений користувач ПК (MS Office, електронна пошта, Інтернет), знання 1С, CRM. Швидке навчання. Цілеспрямованість, самоорганізація, активна життєва позиція, відповідальність, пунктуальність, старанність, навчання, робота на результат, самостійність.
Вміння підібрати підхід та знайти спільну мову з кожним клієнтом.
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Планування та організація своєї роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів

Навчалась в 1 закладі

ПГАА

Менеджер организации

Полтава, 2010

Інна

Спеціаліст відділу продажів; менеджер по роботі з ключовими клієнтами

Київ

30 000 грн.

36 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 15 годин тому