Працював в 8 компаніях 18 років 3 місяці
Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Транспорт та Логістика, Телекомунікації / Зв'язок
Керівник групи аналітики
Фокстрот
Торгівля роздрібна / Retail
3 місяці
09.2024 - до теперішнього часу
- Планування продаж
- Трансформація роботи відділу
- Формування Даш бродів
- Розрахунок БК під відкриття нових ТТ
- Формування звітів під потреби бізнес-замовників
Аналітик
Виват Украина, ООО
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
5 місяців
04.2024 - 09.2024
- Аналіз продаж
- Розробка звітності в Power BI
- Автоматизація звітності VBA
- Підтримка звітності відділу продаж
Головний аналітик
Арома Кава
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
5 років 2 місяці
05.2019 - 07.2024
- Підготовка та автоматизація звітності
- Аналіз продажів
- Розрахунок бізнес-кейсів з подальшим проведенням аналізу
Аналітик
GBT
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 1 місяць
03.2023 - 04.2024
- Розробка нових звітів
- Підготовка та автоматизація звітності
Начальник відділу аналітики якості
Нова Пошта, ТОВ / Новая Почта
Транспорт та Логістика
2 роки 1 місяць
04.2017 - 05.2019
- Здійснення оперативного керівництва та планування роботи аналітичного відділу якості
- Консолідація та систематизація інформації для верхньорівневого аналізу
- Виявлення першопричин виникнення дефекту та попередні рекомендації щодо їх усунення (щоденні збори з доповіддю з розібраних кейсів)
- Підготовка комплексного аналізу щодо виникнення дефекту (на щомісячній основі не більше 2-х напрямків)
- Автоматизація та структурування звітності - підготовка типових презентацій
Управління командою аналітиків із 9 осіб
Керівник групи аналітики продажу
Vodafone
Телекомунікації / Зв'язок
5 років 6 місяців
10.2011 - 04.2017
- Формування стратегії у сфері продажів
- Розробка інструментів досягнення цілей
- Постановка KPI
- Моніторинг діяльності конкурентів (відстеження зміни комісійних, схем дистрибуції, мотиваційних програм для продавців дилерських торгових точок, промо-активностей тощо)
- Аналіз активацій, комісійних, у розрізі каналів продажу/конкурентів/типів комісійних;
- Пошук шляхів підвищення рентабельності каналу продажу
- Усунення недоліків чинної системи звітності
- Структурування звітності за рівнями споживачів результатів
- Поліпшення збору інформації представниками дистрибуції (правила, доопрацювання систем, мотивація)
- Адаптація та впровадження бізнес-процесів/найкращих практик Групи МТС у напрямку продажу (взаємодія з КЦ)
- Аналіз витрат дирекції з наступними рекомендаціями щодо їх оптимізації
- Оцінка ефективності спільних проектів із партнерами
- Контроль за своєчасним та якісним наданням статистичних та аналітичних звітів
- Поліпшений обмін інформацією між підрозділами
- Підтримка співробітників B2B та B2C сегментів
Управління командою аналітиків із 6-ти осіб
Економіст-аналітик
Vodafone
Телекомунікації / Зв'язок
4 роки
10.2007 - 10.2011
- Формування та контроль бюджету дирекції продажу та абонентського обслуговування
- Обробка запитів та контроль "Фінансової дисципліни"
- Підготовка звітів за запитами керівництва
- Автоматизація звітності
- Забезпечення підготовки статистичних даних щодо аналізу
- Розробка ключових показників ефективності
- Розробка бізнес-кейсів (оцінка ризиків, відстеження fraud)
- Складання прогнозів щодо кількості підключень у розрізі територій, тарифних планів, партнерів
- Підготовка аналітичної інформації щодо впливу різних факторів на прибутковість каналів продажу
- Підготовка презентацій
Експерт відділу управлінської підтримки ЦОА
Vodafone
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік
10.2006 - 10.2007
- Оцінка фінансових показників для інвестиційних проектів
- Розробка бізнес-кейсів
- Контроль виконання бюджетів проектів (робота у SAP R3)
- Розробка та впровадження схем оптимізації витрат контакт центру
- Перевірка та контроль білінгової статистики аутсорсингових компаній
- Опис методик та процедур розрахункових величин, що використовуються в бізнес-кейсах
- Розробка та впровадження моделі взаємозв'язків показників для більш точного прогнозу кількості персоналу КЦ, а також відображення у грошовому еквіваленті навантажень у результаті CRM кампаній (SMS розсилка, TV тощо)
Ключова інформація
Знание программ/систем отчетности SQL, Access, SAS Enterprise Guide, Microsoft Office, SAP, VBA
Навчався в 1 закладі
НТУУ КПІ
Факультет видавничо-поліграфічний спеціальність - "Поліграфічні машини та автоматизовані комплекси”
Киев, 2003
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
эффективный руководитель
Эффективные командные коммуникацмм
Системный подход к управлению отделом продаж
office 2007
finance for non financial managers
Микола Олександрович
Микола Олександрович
Керівник відділу аналітики
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Оновлено 1 місяць тому