Працював в 4 компаніях   15 років 11 місяців

Фармацевтика, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Недержавні організації / NGO, Медіа / ЗМІ

Інженер комп'ютерних систем (HelpDesk)

ТОВ "АРТЕРИУМ"

Фармацевтика

5 років 7 місяців

11.2018 - до теперішнього часу

  • Підтримка користувачів в середині компанії і за її межами.
  • Виконував технічне обслуговування і модернізацію парку комп’ютерної техніки.
  • Виконував технічне обслуговування і ремонт периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП).
  • Підключення і налаштування периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП і модемів).
  • Підключення і налаштування мережевих БФП, налаштування прав доступа до них.
  • Виконання запитів від користувачів по телефону і виконання запитів через IT ServiceDesk.
  • Налаштування парка комп’ютерної техніки і периферійної під потреби користувача.
  • Встановлення і налаштування ОС Windows XP, Windows 7, Windows 8 (8.1), Windows 10, Windows Server 2008,Windows Server 2012, Android, Mac OS.
  • Встановлення програмних комплексів Microsoft Office 2003-2007, 2010,2013, SAP, 1C, Fine Reader, Ліга-Закон, Клієнт-Банків, IFS ,AutoCad 2012-2013-2014, Revit 2016, та інших програмних продуктів пов’язані з інфраструктурою компанії.
  • Облік і видача комп’ютерної техніки за співробітниками в 1С.
  • Адміністрування Windows Server 2016 (Print Servera).
  • Робота с AD, створення, правка і корегування і обліковому запису співробітників, надання прав доступу в окремі групи.
  • Працював з програмами резервного відновлення і клонування (Acronis, Ghost, та інших).
  • Співпраця з постачальниками техніки і співпраця іншими надавачами послуг.
  • Написання інструкцій для користувачів так і для дирекції.
  • Виконував обов’язки старшого групи за відсутність керівника підрозділ.

Системный администратор (Outsource)

АйТи Логика

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

8 місяців

03.2018 - 11.2018

  • Підтримка користувачів по запиту в IT ServiceDesk .
  • Виконання робіт з парком комп’ютерної техніки (Ремонт, заміна, модернізація).
  • Виконував технічне обслуговування і ремонт периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП).
  • Встановлення і налаштування ОС Windows XP, Windows 7, Windows 8 (8.1), Windows 10, Windows Server 2008, Windows Server 2012.
  • Встановлення програмних комплексів Microsoft Office і G-suite.
  • Робота зі встановлення і налаштування IP- камера.
  • Трішки набив склі по налаштування активного мережевого обладнання (Mikrotik, Ubiquiti, Cisco). (Залучали до інших проектів).
  • Написання інструкцій для користувачів.

Інженер комп'ютерних систем (HelpDesk)

ТОВ "АРТЕРИУМ"

Недержавні організації / NGO

5 років 4 місяці

11.2012 - 03.2018

  • Підтримка користувачів в середині компанії і за її межами.
  • Виконував технічне обслуговування і модернізацію парку комп’ютерної техніки.
  • Виконував технічне обслуговування і ремонт периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП).
  • Підключення і налаштування периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП і модемів).
  • Підключення і налаштування мережевих БФП, налаштування прав доступа до них.
  • Виконання запитів від користувачів по телефону і виконання запитів через Terrasoft Service Desk.
  • Налаштування парка комп’ютерної техніки і периферійної під потреби користувача.
  • Встановлення і налаштування ОС Windows XP, Windows 7, Windows 8 (8.1), Windows 10, Windows Server 2008,Windows Server 2012, Android, Mac OS.
  • Встановлення програмних комплексів Microsoft Office 2003-2007, 2010,2013, SAP, 1C, Fine Reader, Ліга-Закон, Клієнт-Банків, IFS ,AutoCad 2012-2013-2014, Revit 2016, та інших програмних продуктів пов’язані з інфраструктурою компанії.
  • Облік і видача комп’ютерної техніки за співробітниками в 1С.
  • Адміністрування Windows Server 2008, Windows Server 2012 (Print Servera).
  • Робота с AD, правка і корегування і обліковому запису співробітників, надання прав доступу в окремі групи.
  • Працював з програмами резервного відновлення і клонування (Acronis, Ghost).
  • Співпраця з постачальниками техніки і співпраця іншими надавачами послуг.
  • Написання інструкцій для користувачів так і для дирекції.
  • Виконував тимчасово обов’язки керівника підрозділу.

Інженер комп'ютерних систем (HelpDesk)

Бліц-Інформ

Медіа / ЗМІ

4 роки 2 місяці

06.2008 - 08.2012

  • Підтримка користувачів в середині компанії.
  • Виконував технічне обслуговування і модернізацію парку комп’ютерної техніки.
  • Підключення і налаштування периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП і модемів).
  • Встановлення і налаштування ОС Windows XP, Windows 7.
  • Встановлення програмних комплексів Microsoft Office 2003-2007, SAP,1C, Fine Reader, Ліга-Закон, Клієнт-Банків.
  • Працював з програмами резервного відновлення і клонування (Acronis, Ghost).
  • Працював з AD (DNS, DHCP).
  • Написання інструкцій для користувачів так і для дирекції.

Навчався в 3 закладах

Донецький державний інститут штучного інтелекту

Комп’ютерні науки

Київ, 2006

Донецький державний інститут штучного інтелекту

Програмне забезпечення автоматизованих систем

Донецьк, 2006

Київський технікум радіектроніки

Конструювання, виробництво і технічне обслуговування виробів електронної техніки

Київ, 2003

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

CCNA

Киев, 2019

Курс CCNA R&S - пройшов базовий курс з мереж та обладнання Cisco.(http://iteducation.info/).

Курсы Английского

Киев, 2017

Закінчив курси від компанії - Elementary, Pre-Intermediate.

Склав іспит.

Додаткова інформація

О себе!

Одружений, двоє дітей.

Вихідні провожу в колі родини і друзів.

Трішки займаюсь спортом. (Гра в пінг понг, велопрогулянки з родиною)

Постійно займаюся саморозвитком у своїй сфері і не лише.

Компанія щорічно відправляла на курси підвищення кваліфікації (Тренінги та семінари), до початку війни.

Маю вади за станом здоров’я (Інвалідність), мушу кожен рік лягати в лікарню.

Павло Олександрович

IT support

Київ

Оболонський район

35 000 грн.

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 14 годин тому