Работал в 4 компаниях   15 лет 11 месяцев

Фармацевтика, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, Негосударственные организации / NGO, Медиа / СМИ

Інженер комп'ютерних систем (HelpDesk)

ТОВ "АРТЕРИУМ"

Фармацевтика

5 лет 7 месяцев

11.2018 - по настоящее время

  • Підтримка користувачів в середині компанії і за її межами.
  • Виконував технічне обслуговування і модернізацію парку комп’ютерної техніки.
  • Виконував технічне обслуговування і ремонт периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП).
  • Підключення і налаштування периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП і модемів).
  • Підключення і налаштування мережевих БФП, налаштування прав доступа до них.
  • Виконання запитів від користувачів по телефону і виконання запитів через IT ServiceDesk.
  • Налаштування парка комп’ютерної техніки і периферійної під потреби користувача.
  • Встановлення і налаштування ОС Windows XP, Windows 7, Windows 8 (8.1), Windows 10, Windows Server 2008,Windows Server 2012, Android, Mac OS.
  • Встановлення програмних комплексів Microsoft Office 2003-2007, 2010,2013, SAP, 1C, Fine Reader, Ліга-Закон, Клієнт-Банків, IFS ,AutoCad 2012-2013-2014, Revit 2016, та інших програмних продуктів пов’язані з інфраструктурою компанії.
  • Облік і видача комп’ютерної техніки за співробітниками в 1С.
  • Адміністрування Windows Server 2016 (Print Servera).
  • Робота с AD, створення, правка і корегування і обліковому запису співробітників, надання прав доступу в окремі групи.
  • Працював з програмами резервного відновлення і клонування (Acronis, Ghost, та інших).
  • Співпраця з постачальниками техніки і співпраця іншими надавачами послуг.
  • Написання інструкцій для користувачів так і для дирекції.
  • Виконував обов’язки старшого групи за відсутність керівника підрозділ.

Системный администратор (Outsource)

АйТи Логика

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

8 месяцев

03.2018 - 11.2018

  • Підтримка користувачів по запиту в IT ServiceDesk .
  • Виконання робіт з парком комп’ютерної техніки (Ремонт, заміна, модернізація).
  • Виконував технічне обслуговування і ремонт периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП).
  • Встановлення і налаштування ОС Windows XP, Windows 7, Windows 8 (8.1), Windows 10, Windows Server 2008, Windows Server 2012.
  • Встановлення програмних комплексів Microsoft Office і G-suite.
  • Робота зі встановлення і налаштування IP- камера.
  • Трішки набив склі по налаштування активного мережевого обладнання (Mikrotik, Ubiquiti, Cisco). (Залучали до інших проектів).
  • Написання інструкцій для користувачів.

Інженер комп'ютерних систем (HelpDesk)

ТОВ "АРТЕРИУМ"

Негосударственные организации / NGO

5 лет 4 месяца

11.2012 - 03.2018

  • Підтримка користувачів в середині компанії і за її межами.
  • Виконував технічне обслуговування і модернізацію парку комп’ютерної техніки.
  • Виконував технічне обслуговування і ремонт периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП).
  • Підключення і налаштування периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП і модемів).
  • Підключення і налаштування мережевих БФП, налаштування прав доступа до них.
  • Виконання запитів від користувачів по телефону і виконання запитів через Terrasoft Service Desk.
  • Налаштування парка комп’ютерної техніки і периферійної під потреби користувача.
  • Встановлення і налаштування ОС Windows XP, Windows 7, Windows 8 (8.1), Windows 10, Windows Server 2008,Windows Server 2012, Android, Mac OS.
  • Встановлення програмних комплексів Microsoft Office 2003-2007, 2010,2013, SAP, 1C, Fine Reader, Ліга-Закон, Клієнт-Банків, IFS ,AutoCad 2012-2013-2014, Revit 2016, та інших програмних продуктів пов’язані з інфраструктурою компанії.
  • Облік і видача комп’ютерної техніки за співробітниками в 1С.
  • Адміністрування Windows Server 2008, Windows Server 2012 (Print Servera).
  • Робота с AD, правка і корегування і обліковому запису співробітників, надання прав доступу в окремі групи.
  • Працював з програмами резервного відновлення і клонування (Acronis, Ghost).
  • Співпраця з постачальниками техніки і співпраця іншими надавачами послуг.
  • Написання інструкцій для користувачів так і для дирекції.
  • Виконував тимчасово обов’язки керівника підрозділу.

Інженер комп'ютерних систем (HelpDesk)

Бліц-Інформ

Медиа / СМИ

4 года 2 месяца

06.2008 - 08.2012

  • Підтримка користувачів в середині компанії.
  • Виконував технічне обслуговування і модернізацію парку комп’ютерної техніки.
  • Підключення і налаштування периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП і модемів).
  • Встановлення і налаштування ОС Windows XP, Windows 7.
  • Встановлення програмних комплексів Microsoft Office 2003-2007, SAP,1C, Fine Reader, Ліга-Закон, Клієнт-Банків.
  • Працював з програмами резервного відновлення і клонування (Acronis, Ghost).
  • Працював з AD (DNS, DHCP).
  • Написання інструкцій для користувачів так і для дирекції.

Учился в 3 заведениях

Донецький державний інститут штучного інтелекту

Комп’ютерні науки

Київ, 2006

Донецький державний інститут штучного інтелекту

Програмне забезпечення автоматизованих систем

Донецьк, 2006

Київський технікум радіектроніки

Конструювання, виробництво і технічне обслуговування виробів електронної техніки

Київ, 2003

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

CCNA

Киев, 2019

Курс CCNA R&S - пройшов базовий курс з мереж та обладнання Cisco.(http://iteducation.info/).

Курсы Английского

Киев, 2017

Закінчив курси від компанії - Elementary, Pre-Intermediate.

Склав іспит.

Дополнительная информация

О себе!

Одружений, двоє дітей.

Вихідні провожу в колі родини і друзів.

Трішки займаюсь спортом. (Гра в пінг понг, велопрогулянки з родиною)

Постійно займаюся саморозвитком у своїй сфері і не лише.

Компанія щорічно відправляла на курси підвищення кваліфікації (Тренінги та семінари), до початку війни.

Маю вади за станом здоров’я (Інвалідність), мушу кожен рік лягати в лікарню.

Павло Олександрович

IT support

Киев

Оболонский район

35 000 грн.

41 год

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 31 минуту назад