Работал в 4 компаниях 15 лет 11 месяцев
Фармацевтика, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, Негосударственные организации / NGO, Медиа / СМИ
Інженер комп'ютерних систем (HelpDesk)
ТОВ "АРТЕРИУМ"
Фармацевтика
5 лет 7 месяцев
11.2018 - по настоящее время
- Підтримка користувачів в середині компанії і за її межами.
- Виконував технічне обслуговування і модернізацію парку комп’ютерної техніки.
- Виконував технічне обслуговування і ремонт периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП).
- Підключення і налаштування периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП і модемів).
- Підключення і налаштування мережевих БФП, налаштування прав доступа до них.
- Виконання запитів від користувачів по телефону і виконання запитів через IT ServiceDesk.
- Налаштування парка комп’ютерної техніки і периферійної під потреби користувача.
- Встановлення і налаштування ОС Windows XP, Windows 7, Windows 8 (8.1), Windows 10, Windows Server 2008,Windows Server 2012, Android, Mac OS.
- Встановлення програмних комплексів Microsoft Office 2003-2007, 2010,2013, SAP, 1C, Fine Reader, Ліга-Закон, Клієнт-Банків, IFS ,AutoCad 2012-2013-2014, Revit 2016, та інших програмних продуктів пов’язані з інфраструктурою компанії.
- Облік і видача комп’ютерної техніки за співробітниками в 1С.
- Адміністрування Windows Server 2016 (Print Servera).
- Робота с AD, створення, правка і корегування і обліковому запису співробітників, надання прав доступу в окремі групи.
- Працював з програмами резервного відновлення і клонування (Acronis, Ghost, та інших).
- Співпраця з постачальниками техніки і співпраця іншими надавачами послуг.
- Написання інструкцій для користувачів так і для дирекції.
- Виконував обов’язки старшого групи за відсутність керівника підрозділ.
Системный администратор (Outsource)
АйТи Логика
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
8 месяцев
03.2018 - 11.2018
- Підтримка користувачів по запиту в IT ServiceDesk .
- Виконання робіт з парком комп’ютерної техніки (Ремонт, заміна, модернізація).
- Виконував технічне обслуговування і ремонт периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП).
- Встановлення і налаштування ОС Windows XP, Windows 7, Windows 8 (8.1), Windows 10, Windows Server 2008, Windows Server 2012.
- Встановлення програмних комплексів Microsoft Office і G-suite.
- Робота зі встановлення і налаштування IP- камера.
- Трішки набив склі по налаштування активного мережевого обладнання (Mikrotik, Ubiquiti, Cisco). (Залучали до інших проектів).
- Написання інструкцій для користувачів.
Інженер комп'ютерних систем (HelpDesk)
ТОВ "АРТЕРИУМ"
Негосударственные организации / NGO
5 лет 4 месяца
11.2012 - 03.2018
- Підтримка користувачів в середині компанії і за її межами.
- Виконував технічне обслуговування і модернізацію парку комп’ютерної техніки.
- Виконував технічне обслуговування і ремонт периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП).
- Підключення і налаштування периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП і модемів).
- Підключення і налаштування мережевих БФП, налаштування прав доступа до них.
- Виконання запитів від користувачів по телефону і виконання запитів через Terrasoft Service Desk.
- Налаштування парка комп’ютерної техніки і периферійної під потреби користувача.
- Встановлення і налаштування ОС Windows XP, Windows 7, Windows 8 (8.1), Windows 10, Windows Server 2008,Windows Server 2012, Android, Mac OS.
- Встановлення програмних комплексів Microsoft Office 2003-2007, 2010,2013, SAP, 1C, Fine Reader, Ліга-Закон, Клієнт-Банків, IFS ,AutoCad 2012-2013-2014, Revit 2016, та інших програмних продуктів пов’язані з інфраструктурою компанії.
- Облік і видача комп’ютерної техніки за співробітниками в 1С.
- Адміністрування Windows Server 2008, Windows Server 2012 (Print Servera).
- Робота с AD, правка і корегування і обліковому запису співробітників, надання прав доступу в окремі групи.
- Працював з програмами резервного відновлення і клонування (Acronis, Ghost).
- Співпраця з постачальниками техніки і співпраця іншими надавачами послуг.
- Написання інструкцій для користувачів так і для дирекції.
- Виконував тимчасово обов’язки керівника підрозділу.
Інженер комп'ютерних систем (HelpDesk)
Бліц-Інформ
Медиа / СМИ
4 года 2 месяца
06.2008 - 08.2012
- Підтримка користувачів в середині компанії.
- Виконував технічне обслуговування і модернізацію парку комп’ютерної техніки.
- Підключення і налаштування периферійної техніки (Принтерів, сканерів, БФП і модемів).
- Встановлення і налаштування ОС Windows XP, Windows 7.
- Встановлення програмних комплексів Microsoft Office 2003-2007, SAP,1C, Fine Reader, Ліга-Закон, Клієнт-Банків.
- Працював з програмами резервного відновлення і клонування (Acronis, Ghost).
- Працював з AD (DNS, DHCP).
- Написання інструкцій для користувачів так і для дирекції.
Учился в 3 заведениях
Донецький державний інститут штучного інтелекту
Комп’ютерні науки
Київ, 2006
Донецький державний інститут штучного інтелекту
Програмне забезпечення автоматизованих систем
Донецьк, 2006
Київський технікум радіектроніки
Конструювання, виробництво і технічне обслуговування виробів електронної техніки
Київ, 2003
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
CCNA
Курс CCNA R&S - пройшов базовий курс з мереж та обладнання Cisco.(http://iteducation.info/).
Курсы Английского
Закінчив курси від компанії - Elementary, Pre-Intermediate.
Склав іспит.
Дополнительная информация
О себе!
Одружений, двоє дітей.
Вихідні провожу в колі родини і друзів.
Трішки займаюсь спортом. (Гра в пінг понг, велопрогулянки з родиною)
Постійно займаюся саморозвитком у своїй сфері і не лише.
Компанія щорічно відправляла на курси підвищення кваліфікації (Тренінги та семінари), до початку війни.
Маю вади за станом здоров’я (Інвалідність), мушу кожен рік лягати в лікарню.
Павло Олександрович
Павло Олександрович
IT support
Киев
Оболонский район
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 31 минуту назад