Працювала в 12 компаніях   14 років 8 місяців

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Директор кафе ( 2 заклади )

Illy Espresso Bar

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 2 місяці

01.2022 - 03.2023

- Підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;- Складання графіків роботи, нарахування та виплата заробітної плати;- Доопрацювання та впровадження стандартів роботи ресторану, правил внутрішнього розпорядку;- Складання технологічних карт, формування меню, ціноутворення;- Вибір постачальників, укладання договорів, контроль постачання;- Аналіз фінансової діяльності, подання щоденних та щотижневих звітів, контроль витратної частини;- Постійна робота з оптимізацією витрат;- Робота з контролюючими органами;- Забезпечення своєчасного ремонту обладнання та іншої техніки;- Контроль якості обслуговування гостей;- Проведення інвентаризацій, переобліків, санітарних днів, їх аналіз.- Управління грошовими потоками та бюджетом;- Розробка, прорахунок та впровадження меню;- Розробка акцій та маркетингових стратегій;- Введення первинних докуменів в систему АйкоРедагуватиВидалити

Керуючий рестораном

Ресторан "Барсук"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

5 місяців

07.2021 - 12.2021

- Дотримання стандартів франчайзингу
- Управління фінансово-господарською діяльністю ресторану.
- Підбір, адаптація та навчання персоналу.
- Контроль забезпечення установи необхідними матеріалами, продуктами та засобами для ефективного функціонування.
- Вирішення адміністративно та господарських питань.
- Контроль запасів, інвентаризація.
- Оптимізація витратної частини.
- Звітність та прогнозування.
- Аналіз. Мінімізація та оптимізація витрат.
- Підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;
- Ведення та обробка первинної документації (прибуткові та видаткові накладні, переміщення ТМЦ, акти списання, інвентаризація за складами та підрозділами, робота з калькуляційними та технологічними картами). Робота з контрагентами (взаєморозрахунок, аналіз цін, заявки на постачання товару). банківська виписка, прихід товару)

Керуючий пекарнею

Пекарня Good Bread for Good People

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

9 місяців

09.2020 - 06.2021

- Організація та контроль роботи всіх підрозділів закладу.
- Розробка та покращення своєї служби доставки в даному сегменті.
- Контроль та координація роботи персоналу. (Люди з ментальною інвалідністю)
- Бюджетування та планування.
- Оптимізація food costa.
- Проведення переговорів із постачальниками, укладання контрактів.
- Планування та контроль фінансової діяльності.
- оперативне управління діяльністю пекарні.
- Контроль за дотриманням стандартів якості обслуговування кухня, сервіс.
- Контроль фінансовою та бухгалтерською звітністю.
- Складання та контроль графіків персоналу, табелювання.
- Контроль адміністративно-господарської діяльності ресторану.
- Участь у проведенні інвентаризацій планових та поза плановими.
- Щомісячна аналітика роботи закладу (продаж, собівартість, оптимізація).
- Контроль санітарного стану закладу.
- Робота з перевіряючими та дозвільними інстанціями.

Керуючий кафе ( 2 заклади )

Кафе Salatnik (увольнение в связи с закрытием сети )

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

11 місяців

09.2019 - 08.2020


- Підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;
- Складання графіків роботи, нарахування та виплата заробітної плати;
- Доопрацювання та впровадження стандартів роботи ресторану, правил внутрішнього розпорядку;
- Складання технологічних карт, формування меню, ціноутворення;
- Вибір постачальників, укладання договорів, контроль постачання;
- Аналіз фінансової діяльності, подання щоденних та щотижневих звітів, контроль витратної частини;
- Постійна робота з оптимізацією витрат;
- Робота з контролюючими органами;
- Забезпечення своєчасного ремонту обладнання та іншої техніки;
- Контроль якості обслуговування гостей;
- Проведення інвентаризацій
- Управління грошовими потоками та бюджетом;
- Розробка, прорахунок та впровадження меню;
- Розробка акцій та маркетингових стратегій;

керуючий рестораном

Кафе Diner

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

7 місяців

10.2018 - 05.2019

Організація запуску ресторану з нуля.
- Координація та обслуговування проектно-будівельних робіт.
- Адаптація та навчання персоналу.
- Контроль роботи установи за всіма напрямками діяльності.
- Контроль за забезпеченням закладу необхідними матеріалами, продукцією та засобами для ефективного функціонування.
- Вирішення адміністративних та господарських питань.
- Розробка та впровадження посадових інструкцій та системи мотивації персоналу.
- Пошук і укладення договорів з постачальниками.
- Контроль запасів, інвентаризація.
- Оптимізація витратної частини.
- Розробка та впровадження меню та технологічних карт.
- Розробка та оформлення меню, візиток, банерів, флаєрів.
- Звітність та прогнозування.
- Підтримка соціальних мереж.
- Просування закладу на різних рекламних майданчиках
- Організація служби доставки
?

Керуючий рестораном та магазином

Магазин-ресторан Мястория

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 8 місяців

12.2016 - 08.2018

Організація, контроль та забезпечення взаємодії всіх служб ресторану (кухні, працівників зали, служби безпеки, бухгалтерії)
- Підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;
- Управління виробництвом: керування кухнею; організація та контроль закупівель, зберігання та списання продуктів; організація та контроль взаємодії кухні та зали; контроль за дотриманням санітарних норм;
- Розробка та впровадження заходів щодо збільшення рівня рентабельності ресторану
- Складання графіків роботи, нарахування та виплата заробітної плати;
- Ефективне вирішення питань із контролюючими органами
- Проведення інвентаризацій
- Ведення внутрішньої документації та бухгалтерії ресторану;
- Контроль за наявністю необхідної для процесу сировини та товарів.
- Організація банкетів, фуршетів, виїзних заходів.

Відкриття 2 кавярень

Royal Coffee ( 2 объекта,параллельная работа )

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

4 місяці

12.2017 - 04.2018

Організація запуску кав'ярень з нуля.
- Координація та обслуговування проектно-будівельних робіт.
- Адаптація та навчання персоналу.
- Контроль роботи установи за всіма напрямками діяльності.
- Контроль за забезпеченням закладу необхідними матеріалами, продукцією та засобами для ефективного функціонування.
- Вирішення адміністративних та господарських питань.
- Розробка та впровадження посадових інструкцій та системи мотивації персоналу.
- Пошук і укладення договорів з постачальниками.
- Контроль запасів, інвентаризація.
- Оптимізація витратної частини.
- Розробка та впровадження меню та технологічних карт.
- Розробка та оформлення меню, візиток, банерів, флаєрів.
- Звітність та прогнозування.
- Підтримка соціальних мереж.
- Просування закладу на різних рекламних майданчиках

Заступник директора

Лапша бар Noodle Doodle (Увольнение в связи с переходом в другую компанию на должность выше)

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

9 місяців

04.2016 - 01.2017

Організація запуску ресторану з нуля.
- Координація та обслуговування проектно-будівельних робіт.
- Адаптація та навчання персоналу.
- Контроль роботи установи за всіма напрямками діяльності.
- Контроль за забезпеченням закладу необхідними матеріалами, продукцією та засобами для ефективного функціонування.
- Вирішення адміністративних та господарських питань.
- Розробка та впровадження посадових інструкцій та системи мотивації персоналу.
- Формування бюджету ;
- Контроль запасів, інвентаризація.
- Оптимізація витратної частини.
- Підбір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;

заступник керуючого

Ресторан Веранда на Мельникова (Увольнение в связи с закрытием ресторана)

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік

04.2015 - 04.2016

Менеджер готельно-ресторано комплекса

Гостинично ресторанный комплекс Княжий Двор

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 роки 2 місяці

01.2013 - 03.2015

Администратор ресторана

Ресторан Питер

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 7 місяців

04.2011 - 11.2012

Встреча и размещение гостей; Обеспечение порядка в зале; управление кассой; оформление заказа; обслуживание столов; контроль работы персонала: официантов, барменов, кассиров, уборщиц, посудомойщиц; заказ товара для бара и по хозяйственной части; необходимая отчетность и документация; инвентаризация; поиск новых сотрудников; решение конфликтных ситуаций; приём и проведения банкетов, фуршетов; работа с деньгами (расчёт гостей)

Официант,бармен,адміністратор

Ресторан Монте Карло

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 роки

02.2008 - 02.2011

Ключова інформація

Навыки работы с компьютером

ПК: полный пакет офисных программ ( Word, Excel, Outlook Express),Windows XP, Windows Vista, Windows 7,Windows 10

Работа с системами :1C, R-kepper, iiko,В 52,Poster

Навчалась в 1 закладі

Киевский Университет Туризма,Экономики и Права

Менеджер гостинично-ресторанного бизнеса

Киев, 2011

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Французька

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

Достижение результатов: сферы ответственности руководителя

Киев, 2017

Внутренний тренинг Станиславы Стефановской

Адаптация персонала

Киев, 2017

Подбор персонала

Киев, 2016

Внутренний тренинг Станиславы Стефановской

Личность руководителя: выявление сильных сторон и зон развития

Киев, 2016

Внутренний тренинг Станиславы Стефановской

Додаткова інформація

Личные качества

Ответственная и трудолюбивая, успешно работаю в команде единомышленников, инициативная, пунктуальная, общительная. Умею принимать решения и нести за них ответственность. Обладаю хорошими навыками коммуникаций с людьми разных характеров и социального положения.

Юлия Владимировна

Директор ресторана

Київ

35 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому