Працювала в 4 компаніях 6 років 6 місяців
Телекомунікації / Зв'язок, АПК (Агропромисловий комплекс), Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Консалтинг / Аудит
Консультант Центру сучасних технологій
ТОВ "Телесвіт" (ТОВ "Воля")
Телекомунікації / Зв'язок
4 роки 5 місяців
05.2016 - 10.2020
- наставництво та коучинг;
- оформлення заяв, заявок, звернень, скарг абонентів;
- оформлення поточної документації;
- консультування абонентів/не абонентів з акцій, пакетних послуг аналогове ТБ, цифрове ТБ, Інтернет;
- виконання плану продаж;
- робота у вузькоспеціалізованих програмах (CRM) та 1С;
- формування реєстрів службових документів
Помічник логіста
ТОВ " Агрофірма "Гермес"
АПК (Агропромисловий комплекс)
7 місяців
09.2018 - 04.2019
Робота в 1 С:
- перемовини з постачальниками та покупцями;
- постачання відповідно до виробничих потреб, пошук постачальників;
- транспортна логістика та документальний супровід вантажів;
- планування та облік запасів на складах; допомога у пошуках постачальників,введення карток нових контрагентів, рахунків;
- робота з транспортною компанією "Нова Пошта";
- замовлення та видача палива, дорожні листи, формування та закриття маршрутних листів;
- перевірка реєстрів оригіналів накладних від контрагентів;
- формування та друк товарно-транспортних видаткових документів.
Дод. обов'язки:
- встановлення маячків (Мій Київстар);
- розсилка СМС;
- Larditrans – поповнення рахунку, активація, пошук супутніх вантажів.
Секретар, інспектор з кадрів
Міський Палац культури, КП
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 7 місяців
09.2014 - 04.2016
- виконання особистих доручень керівника;
- реєстрація, прийом, надсилання кореспонденції;
- кадрове діловодство (прийом, звільнення, переведення працівників, планування відпусток, підбір персоналу, робота з онлайн-майданчиками з пошуку претендентів, публікація вакансій);
- поточне діловодство (накази з основної діяльності, складання звітності з кадрів, творчих колективів);
- архівне діловодство (опис та оформлення документів на зберігання);
- прийом громадян, телефонних дзвінків;
- формування перспективних, поточних планів;
- вступні інструктажі прийому працювати;
- зберігання та ведення трудових книжок.
Додаткові функції:
- ведення соціальних груп facebook;
- складання поточних планів;
- робота зі ЗМІ, запит на публікацію заходів, афіш;
- підготовка ділових зустрічей, фуршетів;
- контроль за станом канцелярського приладдя;
- підтримка оргтехніки у робочому, справному стані;
- кур'єр.
Старший державний інспектор
Податкова звітність та бухгалтерський облік, ТОВ
Консалтинг / Аудит
3 місяці
03.2014 - 06.2014
- Організація особистого прийому громадян та забезпечення розгляду звернень громадян.
- Консультації відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного внеску.
- Контроль за своєчасною сплатою, достовірністю, повнотою нарахувань внесків самозайнятими особами.
- Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати єдиного соціального внеску.
- Проведення документальних, камеральних перевірок фізичних та юридичних осіб з питань своєчасних нарахувань, сплати, здачі набряку єдиного соціального внеску.
- Сприяння у провадженні справ про адміністративні правопорушення, передбачені законом.
- Застосування санкцій порушення норм законодавства.
- Здійснення обліку єдиного соціального внеску.
- Організація надання адміністративних послуг.
- Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.
- Організація діяльності центрів обслуговування платників.
- Особистого прийому громадян та забезпечення розгляду звернень громадян.
- Контроль за своєчасною сплатою, достовірністю, повнотою нарахувань внесків самозайнятими особами.
- Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати єдиного соціального внеску.
- Організація надання адміністративних послуг.
- Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.
Ключова інформація
- 1с 8
- ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office);
- аналітика інфопотоку у мережі Internet, ведення груп в соц. мережах;
- організація робочого процесу (оптимізація рутинних процесів);
- робота з клієнтами, прямий контакт-продаж, психологія продажів;
- робота з базами даних;
- ділова телефонна розмова.
Навчалась в 2 закладах
ДГМА
Экономіки та менеджменту, магістр, викладач ВНЗ
Краматорськ , 2013
Машинобудівний коледж Донбаської державної машинобудівної академії
Діловодство. Секретар адміністративний
Краматорськ, 2007
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Тренинги: личностного роста, управление конфликтом
Тренінги: особистісне зростання, управління конфліктом
Наталья
Наталья
Офіс-менеджер, спеціаліст, логіст, інспектор з кадрів
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/e8d9995d-9756-428d-8ab2-5e3957582a11.jpg)
Дружківка
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 дні тому