Працювала в 4 компаніях   6 років 6 місяців

Телекомунікації / Зв'язок, АПК (Агропромисловий комплекс), Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Консалтинг / Аудит

Консультант Центру сучасних технологій

ТОВ "Телесвіт" (ТОВ "Воля")

Телекомунікації / Зв'язок

4 роки 5 місяців

05.2016 - 10.2020

  • наставництво та коучинг;
  • оформлення заяв, заявок, звернень, скарг абонентів;
  • оформлення поточної документації;
  • консультування абонентів/не абонентів з акцій, пакетних послуг аналогове ТБ, цифрове ТБ, Інтернет;
  • виконання плану продаж;
  • робота у вузькоспеціалізованих програмах (CRM) та 1С;
  • формування реєстрів службових документів

Помічник логіста

ТОВ " Агрофірма "Гермес"

АПК (Агропромисловий комплекс)

7 місяців

09.2018 - 04.2019

Робота в 1 С:

  • перемовини з постачальниками та покупцями;
  • постачання відповідно до виробничих потреб, пошук постачальників;
  • транспортна логістика та документальний супровід вантажів;
  • планування та облік запасів на складах; допомога у пошуках постачальників,введення карток нових контрагентів, рахунків;
  • робота з транспортною компанією "Нова Пошта";
  • замовлення та видача палива, дорожні листи, формування та закриття маршрутних листів;
  • перевірка реєстрів оригіналів накладних від контрагентів;
  • формування та друк товарно-транспортних видаткових документів.

Дод. обов'язки:

  • встановлення маячків (Мій Київстар);
  • розсилка СМС;
  • Larditrans – поповнення рахунку, активація, пошук супутніх вантажів.

Секретар, інспектор з кадрів

Міський Палац культури, КП

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 7 місяців

09.2014 - 04.2016

  • виконання особистих доручень керівника;
  • реєстрація, прийом, надсилання кореспонденції;
  • кадрове діловодство (прийом, звільнення, переведення працівників, планування відпусток, підбір персоналу, робота з онлайн-майданчиками з пошуку претендентів, публікація вакансій);
  • поточне діловодство (накази з основної діяльності, складання звітності з кадрів, творчих колективів);
  • архівне діловодство (опис та оформлення документів на зберігання);
  • прийом громадян, телефонних дзвінків;
  • формування перспективних, поточних планів;
  • вступні інструктажі прийому працювати;
  • зберігання та ведення трудових книжок.

Додаткові функції:

  • ведення соціальних груп facebook;
  • складання поточних планів;
  • робота зі ЗМІ, запит на публікацію заходів, афіш;
  • підготовка ділових зустрічей, фуршетів;
  • контроль за станом канцелярського приладдя;
  • підтримка оргтехніки у робочому, справному стані;
  • кур'єр.

Старший державний інспектор

Податкова звітність та бухгалтерський облік, ТОВ

Консалтинг / Аудит

3 місяці

03.2014 - 06.2014

  • Організація особистого прийому громадян та забезпечення розгляду звернень громадян.
  • Консультації відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного внеску.
  • Контроль за своєчасною сплатою, достовірністю, повнотою нарахувань внесків самозайнятими особами.
  • Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати єдиного соціального внеску.
  • Проведення документальних, камеральних перевірок фізичних та юридичних осіб з питань своєчасних нарахувань, сплати, здачі набряку єдиного соціального внеску.
  • Сприяння у провадженні справ про адміністративні правопорушення, передбачені законом.
  • Застосування санкцій порушення норм законодавства.
  • Здійснення обліку єдиного соціального внеску.
  • Організація надання адміністративних послуг.
  • Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.
  • Організація діяльності центрів обслуговування платників.
  • Особистого прийому громадян та забезпечення розгляду звернень громадян.
  • Контроль за своєчасною сплатою, достовірністю, повнотою нарахувань внесків самозайнятими особами.
  • Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати єдиного соціального внеску.
  • Організація надання адміністративних послуг.
  • Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних під час їх обробки.

Ключова інформація

  • 1с 8
  • ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office);
  • аналітика інфопотоку у мережі Internet, ведення груп в соц. мережах;
  • організація робочого процесу (оптимізація рутинних процесів);
  • робота з клієнтами, прямий контакт-продаж, психологія продажів;
  • робота з базами даних;
  • ділова телефонна розмова.

Навчалась в 2 закладах

ДГМА

Экономіки та менеджменту, магістр, викладач ВНЗ

Краматорськ , 2013

Машинобудівний коледж Донбаської державної машинобудівної академії

Діловодство. Секретар адміністративний

Краматорськ, 2007

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Посвідчення від 30.07.2019

Курси, тренінги, сертифікати

Тренінги: особистісне зростання, управління конфліктом

Краматорськ, 2019

Тренінги: особистісне зростання, управління конфліктом

Додаткова інформація

захоплення

здоровий спосіб життя, нутріціологія, психологія, активні виду спорту

Наталья

Офіс-менеджер, спеціаліст, інспектор з кадрів

Дружківка

20 000 грн.

32 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 години тому